Luksuzni kupaći kostimi omiljenog splitskog brenda privukli poznate Hrvatice! Evo što će ovog ljeta na plažu nositi Zorica Kondža, Andrea Šušnjara, Antonia Dora Pleško…
Da je izbor outfita za plažu jedan od najtežih modnih zadataka složit će se mnoge žene pa ne čudi da su brojne Splićanke prošlog petka pohrlile na predstavljanje ljetne kolekcije Lunaria Summer 2024.
Uz pjenušac i ukusne delicije, nove linije luksuznih kupaćih kostima i modnih dodataka omiljenog splitskog brenda među prvima su razgledale Zorica Kondža, Andrea Šušnjara, Antonia Dora Pleško, Monika Sablić, Lucija Zaninović, Izabela Martinović, Neda Makjanić Kunić, Sandra Ledenko, Ivona Glavaš, Vesna Budimir…
Izabela Martinović
-Na prvi sam se pogled zaljubila u jedan jednodijelni badić sa šarenim dezenom. Kako u svom ormaru imam samo jednobojne badiće, sad ga jedva čekam ‘prošetati’- otkrila je pjevačka diva Zorica Kondža, koja je svog favorita za plažu pronašla u liniji Miss Bikini. Riječ je o ekskluzivnom talijanskom dizajnu iza kojeg stoje sestre iz Rima, Alesandra i Francesca Piacentini, a koji se prošlogodišnjom revijom na Milanskom tjednu mode u Palazzo Isimbardi na velika vrata vratio na pistu. Talijanski mediji tada su posebno pohvalili ideju dviju dizajnerica koje je nadahnula želja svake žene da i na plaži bude jedinstvena zbog čega su njihove kreacije prepoznatljive po profinjenim ukrasima i suvremenom tehnikom izrade.
Antonia Dora Pleško
U Lunarijinim prodavaonicama u Splitu, Solinu i Makarskoj, od sada se mogu pronaći i najnoviji modeli kalifornijskog dizajna Banana Moon, ali i brendovi David, Iconique te Vacanze Italiane koji su također poznati po visokoj estetici, senzualnosti i kvaliteti. Dakako, svi badići, kao i modni dodaci, dostupni su u raznim veličinama budući da je Lunaria poznata po iznimno bogatoj ponudi od čak desetak brendova u kojoj se mogu pronaći žene svih generacija.
-Jako smo ponosni što su naše odane klijentice žene različitih godina. Svi znamo da izbor kupaćeg kostima nije nimalo lak posao, a naši su modeli prilagođeni svakome. I uz to je apsekt visokog omjera kvalitete i cijene naš glavni adut – kaže vlasnica Lunarije Snježana Mamić.
Andrea Šušnjara
Širok raspon modela, od strukturiranih, oblikovanih i mekanih jednodijelnih kostima do ženstvenih bikinija koji su izrađeni od najsofisticiranijih tkanina za plažu upravo je razlog zbog kojeg je Lunaria u proteklih pet godina od rebrandinga nekad popularnog brenda Tre Orsi osnovanog 2004. stekla brojne poklonice iz cijele Hrvatske. Njihova glamurozna ljetna priča zaokružena je modnim linijima za plažu koje su idealan izbor za vruće dane i večeri. Profinjena izrada prozračnih haljina, košulja, tunika i hlača naglašava ideju luksuza koja daje vlastitu dragocjenu estetiku te nema sumnje da će svaka žena uz ove komade u vrućim ljetnim danima koji su pred nama biti – kraljica plaže!
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.