Gošća ovotjedne 39. epizode podcasta „Mame kod Lane“ je Lucija Lugomer, poznata hrvatska plus-size manekenka i influencerica. Svojim promicanjem body-positivity pokreta, inspiracija je mnogim ženama diljem Hrvatske, a osim uspjeha u modnoj industriji, ostvarila se u još jednoj važnoj ulozi, ulozi majke. Lucija sa suprugom ima dva sina – trogodišnjeg Leona i malog Noela koji se rodio na prošli Božić. Lucija je u otvorenom i inspirativnom razgovoru s voditeljicom Lanom Gojak Bajt popričala o svim važnijim temama majčinstva – kako se nosila s gubitkom majke, koje rituale s djecom vikendom ne propušta, kad je znala da je spremna za majčinstvo, o trudnoćama i strahovima.
Lana i Lucija razgovor su počele uspomenama na djetinjstvo i odmah pri početku otvorile podosta tešku temu. Gubitak mame traumatičan je životni događaj kada god da se dogodi. Ipak, izgubiti majku u djetinjstvu posebno je teško iskustvo koje zasigurno ostavlja posljedice na djetetu. Ta se trauma može reflektirati i kasnije, kad i sama djevojčica postane majka. Bez vlastitog uzora majčinstva, kod mlade mame se može se pojaviti strah od neuspjeha, nesigurnost u vlastite roditeljske vještine i osjećaj da ne zna kako biti “dobra” majka. Nedostatak majčine ljubavi, njezinih savjeta i podrške u ključnim trenucima može potaknuti osjećaj usamljenosti, ali istovremeno taj gubitak kod mlade mame često stvara i snažnu želju da svojoj djeci pruži ljubav i sigurnost koju sama nije imala. Sve je to na svojoj koži iskusila Lucija koja je majku izgubila kad je imala samo 11 godina. Lucija je otvoreno progovorila o odnosu s ocem te kako se izborila s osjećajima u tako ranoj dobi te pojasnila način koji je pronašla kako bi i dalje ostala jaka. Lucija je pojasnila i koliko je bilo teško u ranoj tinejdžerskoj dobi ostati bez majke – oslonca te kako se otac od tog trenutka snašao u dvostrukoj ulozi za Luciju i njenog brata. Također, na pitanje o vlastitoj viziji udaje i djece, vrlo je rano osjećala i znala da bi voljela biti mlada mama te joj se to i ostvarilo.
Razgovor se nastavio i na temu nakupljanja kilograma tijekom trudnoće. Trudnoća je čarobno putovanje koje donosi mnogo promjena, a jedna od njih je i promjena u kilogramima. Velika većina žena u trudnoći dobije kilograme, ali ti kilogrami nisu samo „višak“ već na njih možemo gledati kao na znak života koji nosimo. Ipak, nakon poroda postoji pritisak da se što prije „vratimo u formu“ što novopečenim mamama može teško pasti. A postoje naravno i “sretnice” koje u trudnoći nisu dobile ni kilograma. Jedna od njih je i Lucija. Na pitanje kako je tekla trudnoća i je li imala problema s dodatnim kilogramima, Lucija je priznala da joj je to bio jedan od strahova, posebice tokom prve trudnoće, no baš suprotno, Lucija tijekom prve trudnoće dobila je četiri kilograma, a upravo toliko je težilo prvo dijete, a tijekom druge trudnoće je čak i izgubila kilograme. Djevojke su zaključile da vježbanje nakon poroda ne mora biti samo stvar izgleda; ono može biti trenutak za sebe, za vraćanje snage, energije i samopouzdanja.
U emotivnom, iskrenom i zabavnom razgovoru Lucija i Lana prošle su teme o kojima razmišlja svaka mama te ostale životne borbe i radosti koje ostaju na vama da otkrijete u novoj epizodi koja je dostupna
već danas na YouTubeu te audio podcast platformama poput Spotifya i Applea.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.