HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Prema nedavno objavljenom izvještaju o poslovanju za 2024. godinu L’Oréal Grupa je ostvarila napredak i u drugim područjima: 92% sastojaka prirodnog porijekla koji se koriste u formulama i pakiranjima je sljedivo i potječe iz održivih izvora, a 49% plastične ambalaže je moguće ponovo napuniti, reciklirati ili kompostirati. Kad je riječ o industrijskim postrojenjima kompanije, 76% otpada se reciklira ili ponovo koristi, a 53%  vode koja se upotrebljava u industrijskim procesima potječe reciklirane i ponovo korištene vode.

Predanost L’Oréala održivim praksama prepoznala je i globalna neprofitna organizacija CDP, koja je kompaniji dodijelila trostruku ocjenu ‘A’  za djelovanje na području klimatskih promjena, zaštiti šuma i održivom upravljanju vodama.

Osvojiti trostruku “A“ ocjenu od CDP-a devetu godinu zaredom dokaz je nepokolebljive predanosti naših timova u očuvanju okoliša i duboke integracije održivosti u naš poslovni model. Ponosni smo na ovo kontinuirano priznanje koje ne samo potvrđuje značajne korake koje smo napravili, već dodatno jača našu odgovornost da nastavimo prema održivijoj budućnosti“ izjavio je Nicolas Hieronimus, CEO L’Oréal Grupe.

Program “L’Oréal za budućnost” strukturirao je održivu transformaciju Grupe fokusirajući se na tri ključna stupa i ambiciozne planove do 2030. godine: smanjenje utjecaja na klimu, vodu, bioraznolikost i prirodne resurse, osnaživanje poslovnog ekosustava – dobavljača, partnera i potrošača, doprinos rješavanju ekoloških i društvenih izazova s kojima se suočava svijet.

Postignuti rezultati odražavaju posvećenost L’Oréal Grupe poštivanju koncepta ‘Planetarnih granica‘,” izjavio je Kristijan Horvat, direktor transformacijskih programa kompanije L’Oréal za Adria-Balkan regiju. “Ne fokusiramo se samo na naš izravni utjecaj, već i na utjecaj naših dobavljača i načina na koji potrošači koriste naše proizvode.“

Svjesnim odabirom proizvoda i promjenama u rutinama njege i ljepote i potrošači stvaraju održiviji svijet. Jedan od najjednostavnijih koraka je svjesnije korištenje vode tijekom nanošenja kozmetičkih proizvoda  poput gela za tuširanje, šampona ili regeneratora, kao i odabir i upravljanje ambalažom, odnosno korištenje ponovno punjivih pakiranja. Svaki, pa i najmanji korak ka održivijim praksama doprinosi kolektivnom utjecaju na očuvanje planeta budućim generacijama.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025