HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Prema nedavno objavljenom izvještaju o poslovanju za 2024. godinu L’Oréal Grupa je ostvarila napredak i u drugim područjima: 92% sastojaka prirodnog porijekla koji se koriste u formulama i pakiranjima je sljedivo i potječe iz održivih izvora, a 49% plastične ambalaže je moguće ponovo napuniti, reciklirati ili kompostirati. Kad je riječ o industrijskim postrojenjima kompanije, 76% otpada se reciklira ili ponovo koristi, a 53%  vode koja se upotrebljava u industrijskim procesima potječe reciklirane i ponovo korištene vode.

Predanost L’Oréala održivim praksama prepoznala je i globalna neprofitna organizacija CDP, koja je kompaniji dodijelila trostruku ocjenu ‘A’  za djelovanje na području klimatskih promjena, zaštiti šuma i održivom upravljanju vodama.

Osvojiti trostruku “A“ ocjenu od CDP-a devetu godinu zaredom dokaz je nepokolebljive predanosti naših timova u očuvanju okoliša i duboke integracije održivosti u naš poslovni model. Ponosni smo na ovo kontinuirano priznanje koje ne samo potvrđuje značajne korake koje smo napravili, već dodatno jača našu odgovornost da nastavimo prema održivijoj budućnosti“ izjavio je Nicolas Hieronimus, CEO L’Oréal Grupe.

Program “L’Oréal za budućnost” strukturirao je održivu transformaciju Grupe fokusirajući se na tri ključna stupa i ambiciozne planove do 2030. godine: smanjenje utjecaja na klimu, vodu, bioraznolikost i prirodne resurse, osnaživanje poslovnog ekosustava – dobavljača, partnera i potrošača, doprinos rješavanju ekoloških i društvenih izazova s kojima se suočava svijet.

Postignuti rezultati odražavaju posvećenost L’Oréal Grupe poštivanju koncepta ‘Planetarnih granica‘,” izjavio je Kristijan Horvat, direktor transformacijskih programa kompanije L’Oréal za Adria-Balkan regiju. “Ne fokusiramo se samo na naš izravni utjecaj, već i na utjecaj naših dobavljača i načina na koji potrošači koriste naše proizvode.“

Svjesnim odabirom proizvoda i promjenama u rutinama njege i ljepote i potrošači stvaraju održiviji svijet. Jedan od najjednostavnijih koraka je svjesnije korištenje vode tijekom nanošenja kozmetičkih proizvoda  poput gela za tuširanje, šampona ili regeneratora, kao i odabir i upravljanje ambalažom, odnosno korištenje ponovno punjivih pakiranja. Svaki, pa i najmanji korak ka održivijim praksama doprinosi kolektivnom utjecaju na očuvanje planeta budućim generacijama.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025