Ljeto u znaku stila: Grazia i Larie spojile snage za najšarmantniji party sezone
U sunčanom ozračju i poznatom ambijentu golf terena Riverside Gardena, Grazia je i ove godine organizirala svoj prepoznatljivi Summer Party, okupivši brojna poznata lica i zaljubljenike u modu, lifestyle i ljetno raspoloženje.
Ovogodišnje izdanje nastavilo je njegovati mediteranski duh i filozofiju opuštenog uživanja, inspirirano talijanskom mantrom “dolce far niente”. U veselom ritmu glazbe, dobrog društva i ljetnih koktela, gosti su se opustili i nazdravili početku još jednog dugog, toplog ljeta.
U odličnoj atmosferi, za koju su bili zaslužni Blow Brass Band i DJ Yesh, slavilo se uz osmijehe koji su govorili više od riječi, a među uzvanicima su bili i: Marina Matić, Ana Begić Tahiri, Edina Pršić Babić, Marko Grubnić, Marko Plukavec, Josipa Pavičić, Katarina Madirazza, Marija Jerneić Borić, Lana Gojak Bajt, Natalie Balmix, Rene Krasnić, Ronald Braus, Irma Dragičević, Tara Thaller, Mateo Cvenić, Miran Kurspahić, Tihana Harapin Zalepugin i mnogi drugi.
Jedan od highlighta večeri bila je ekskluzivna Grazia summer torba, koja je ove godine rezultat suradnje s dizajnericom Marinom Matić, kreativnim umom iza brenda Larie. Torba je spoj minimalističke estetike i funkcionalnosti, osmišljena kao chic dodatak za sve dnevne ljetne avanture – od plaže do grada.
Torba je premijerno predstavljena upravo na eventu, gdje su je uzvanici imali priliku isprobati, napuniti raznim ljetnim favoritima partnera događanja i ponijeti kući kao stylish suvenir večeri.
S puno smijeha, prepoznatljivog šarma i modnih detalja, Grazia Summer Party još jednom je podsjetio zašto je postao nezaobilazan ljetni događaj godine, te su pokazali kako se slavi uz stil, srdačnost i ono najvažnije, zajedničke trenutke koji se pamte.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.