Ljeto u znaku ljepote, zdravlja i uživanja: novi broj časopisa koji se čita polako, pod suncem
Ako postoji pravo vrijeme da svijet stavimo na pauzu, to je – sada. Ljeto je dosegnulo svoju zlatnu točku i poziva nas da prigrlimo trenutke bez žurbe, bez stresa i – bez ekrana. Vrijeme je za okretanje stranica, za miris tiska, za onaj osjećaj kad vam slova klize pod prstima dok vam sunce grije koljena. Vrijeme je za kolovoški broj časopisa Ljepota&Zdravlje, koji nas ovog mjeseca poziva da usporimo, ali i da se – razmazimo.
Jer ovaj broj donosi dvostruku dozu užitka: bogat sadržaj i još bogatije darove! Uz svaki primjerak čeka vas iznenađenje iz beauty carstva brenda Jana Nails, koji je priredio raskošan izbor proizvoda – od sočnih ulja za usne do luksuznih krema za ruke i mini makeup setova koji stanu u svaku ljetnu torbicu. Ako ste oduvijek željeli spojiti čitanje na plaži s beauty ritualima – sada je trenutak.
A što se krije između korica? Mnogo više od sezonskih trendova. Donosimo vam:
Veliki ljetni horoskop – Astrologinja Helena Cupać zavirila je u zvijezde i otkrila što vas čeka na planu ljubavi, zdravlja, ljepote i unutarnje ravnoteže. Plus: beauty preporuka za svaki horoskopski znak – jer i Venera ima favorite.
Superheroji njege kože – Upoznajte moćne sastojke koji doista rade ono što obećavaju. Znanstveno dokazano, stručnjacima potvrđeno, a sada – vama dostupno. Savršeno za one koji ne vjeruju u čuda, nego u kemiju (onu u bočicama!).
Kako da nam sunce bude saveznik, a ne neprijatelj – Sve što trebate znati o alergijama na sunce i kako ih prevenirati. Jer ljeto ne bi smjelo peći – barem ne u tom smislu.
Gdje je nestala zabava? – U svijetu prepunom obaveza i vremenskih tablica, donosimo mali manifest za povratak razigranosti. Kad ste se zadnji put smijali do suza? Vrijeme je da ponovno naučimo kako.
Morska sol na koži: da ili ne? – Vječna ljetna dilema konačno dobiva odgovor. Što kaže znanost, a što dermatolozi? I kako doći do one zlatne sredine između prirodnog sjaja i zdrave njege?
Cover story: Jana Dužanec – Vlasnica brenda Jana Nails otkriva kako gradi poslovno carstvo, zašto se nikad ne umara i gdje pronalazi sreću u malim stvarima. Inspiracija za sve žene koje žele više – i znaju da to mogu.
Kolovoški broj Ljepote&Zdravlja dostupan je do 29. kolovoza, a vi ga potražite na kioscima, spakirajte u svoju plažnu torbu, otvorite ga uz hladnu limunadu i – uronite. U riječi, u boje, u ideje i u proizvode koji će vam ljeto učiniti još ljepšim.
Jer ljepota nije samo ono što nosimo na licu. Ona je i osjećaj – mira, radosti, igre. A ovaj broj donosi sve to. I više.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.