Ljeto u znaku glamura: novi broj časopisa Ljepota&Zdravlje dolazi s beauty poklonima koje ćete obožavati
Neki vole ljeto zbog sunca, drugi zbog mora – no svi znamo da je prava čarolija ljeta u onim malim, opipljivim trenucima uživanja: hladni napitak u ruci, lagani povjetarac u kosi i… sjajilo koje miriše na trešnju. Upravo zato novi broj časopisa Ljepota&Zdravlje za kolovoz 2025. donosi savršen spoj inspiracije i razmazivanja – ne samo da donosi aktualne i opuštajuće ljetne teme, već i dva poklona brenda Jana Nails uz svaki primjerak!
Ako tražite beauty razlog da se zaputite do najbližeg kioska, sad ga imate. Jana Nails, brend koji je iz svijeta nail art studija uspješno zakoračio u sferu luksuzne njege i šminke, ovog ljeta udružio je snage s Lj&Z timom kako bi vam pružio doživljaj ljetne njege kakav zaslužujete.
Što vas čeka unutar omota?
Na naslovnici vas dočekuje energična i uspješna Jana Dužanec, vlasnica brenda Jana Nails, koja u ekskluzivnom intervjuu otkriva kako izgleda život žene koja gradi beauty carstvo, ali ostaje dosljedna sebi, ženama oko sebe – i ljepoti kao stavu.
A unutar svakog broja – dva poklona:
KissMe! Hydrogel Lip Patch – savršen za brzu regeneraciju usana nakon dana na suncu ili kao priprema za večernji make-up.
Jedan od bestsellera iz JN Beauty linije, poput:
sjajila s efektom plumpanja (Miami Glow, Dubai Dust…),
neodoljivih ulja za usne (Crush, Beau, Loverboy),
luksuznih krema za ruke (Cherry Noir, Woodland Shadow),
praktičnih mini makeup setova (Dirty Dancing, Say My Name!),
ili chic dodataka poput Mini Cherry Scent rašpice.
Beauty kao ljetna filozofija
JN proizvodi nisu samo estetski privlačni – oni pričaju priču o samopouzdanju, slobodi i osjećaju ugode u vlastitoj koži. Ulja za usne koja hidratiziraju bez ljepljivosti. Sjajila koja reflektiraju svjetlost poput sunčevih zraka na moru. Kreme koje ostavljaju kožu mekanom, a ruke slobodne. Sve ono što vam je potrebno da se osjećate njegovano, lijepo i svoja – čak i kad ne nosite ništa osim osmijeha i SPF-a.
Ljeto je sada – i ne čeka
Bilo da vikende provodite na plaži, na terasi s prijateljicama ili u tišini vlastitog doma, novi broj Ljepote&Zdravlja savršen je suputnik. Uz inspirativne priče, beauty vodiče, well-being teme i modne prijedloge, sada imate i priliku testirati neke od najpoželjnijih proizvoda sezone. I to odmah.
Do 29. kolovoza, potražite Ljepotu&Zdravlje na svim kioscima, uživajte u svakom retku – i svakom poklonu. Jer ljeto ne traje vječno. Ali osjećaj koji ostavlja? Može.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.