Ljeto počinje sada: Otkrij nove beauty saveznike za savršeni brončani ten
Nema dileme — ljeto je službeno tu! Kad temperature rastu i sunce nas grli u svom punom sjaju, sve što želimo je ta neodoljiva zlatna preplanulost koja naša lica i tijela čini blistavima, zdravima i spremnima za avanture. Ali znamo i ovo: nije svejedno kojim proizvodima se „opremamo“ za taj savršeni brončani ten.
Ove godine, hrvatski beauty favorit Olival donosi nešto novo i super praktično za sve koji žele ubrzati tamnjenje, ali i njegovati kožu dubinski — upoznaj SUPER Coco suho ulje i SUPER Coco glow ulje za ubrzano tamnjenje. Zamislite laganu teksturu koja se topi na koži, bez one masne mrlje koju bismo izbjegavali u širokom luku, a u isto vrijeme puna je prirodnih sastojaka poput kokosovog ulja, kakao maslaca i beta-karotena. Ta kombinacija ne samo da pojačava i ubrzava tamnjenje, već kožu ostavlja mekana, hidratizirana i prekrivena laganim sjajem koji mami poglede.
Poseban favorit među ovim uljima je glow verzija s kristalno-srebrnim shimmerom, jer što je ljeto bez malog doza blještavila, zar ne? Taj suptilni sjaj daje koži onu dodatnu dozu glamura koja ide uz duge ljetne noći, a miris kokosa vas teleportira ravno na neku egzotičnu plažu — iako ste možda još uvijek u gradu.
Naravno, iako SUPER Coco ulja pomažu u tamnjenju i hidrataciji, ne zaboravite — zaštita je uvijek must-have. Olival je u svoju ponudu uvrstio široku paletu zaštitnih proizvoda koji ne sadrže iritantne kemikalije, a nude visoku UVA i UVB zaštitu s prirodnim i organskim filtrima. Od laganih mlijeka i krema do praktičnih stickova za lice i dječje formule, sve je tu da kožu pripremi za ljeto bez brige.
Uz Olival, ovog ljeta ne morate birati između savršenog tena i zdravlja kože — možete imati i jedno i drugo. Zato, ugrabite svoje nove omiljene proizvode, opskrbite se zaštitom i krenite u sezonu koja miriše na slobodu, avanture i nezaboravne trenutke pod suncem. Jer, znate što kažu — ljeto počinje sada, a savršeni brončani ten je samo jedan od razloga zašto ćemo ga voljeti!
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.