Ljetni rendez-vous: Ženski recenziRAJ održao je još jedan ekskluzivni event na bajkovitoj lokaciji
Već treću godinu zaredom početak srpnja rezerviran je za Ljetni rendez-vous, ekskluzivnu zabavu u organizaciji Ženskog recenziRAJA koji je ove godine okupio oko 200 uzvanika.
Ljetni rendez-vous sada već tradicionalno uvodi nas u dugo, toplo ljeto i to na bajkovitoj zagrebačkoj lokaciji koja iznova oduševi sve prisutne. Na Imanju Luna srdačnu dobrodošlicu svim suradnicima, poslovnim partnerima, ali i poznatim influencerima poželjela je Mirna Matković, osnivačica i direktorica Ženskog recenziRAJA, najavivši početak zabave koja je trajala do kasnih večernjih sati.
Ljetni rendez-vous imao je raznovrstan glazbeni program i gastro ponudu
Kako dolikuje pravom ljetnom partyju, u središtu pozornosti bio je raznovrstan glazbeni program te šarolika gastronomska ponuda, a ni predivnih lokacija na fotografiranje nije nedostajalo. Lijepe trenutke od te večeri zabilježile su brojne poznate influencerice, poput IvaneZotel, Maje Bajamić, NikeAntolos, LareVukušić, Anny Alves, BojaneMatkovikj (Život lutalice) i drugih, čije fotografije (i predivne odjevne kombinacije) možete pogledati na kraju članka. Na samom dolasku goste je dočekala Klapa Kampanel i uz najljepše melodije domaće glazbe lagano ih uvela u večer koja slijedi. Nakon toga sponzori eventa imali su priliku za predstavljanje svojih kutaka koji su ove godine bili originalniji nego ikad – osim vizualnog dojma koji su ostavili na prisutne, podijelili su vrijedne nagrade i pobrinuli se da svi gosti kući odu punih ruku.
Skin Romance & Pink Romance – proizvodi s potpisom Ženskog recenziRAJA
Jedan od glavnih sponzora bio je Skin Romance, kozmetički brend Ženskog recenziRAJA koji je nastao u suradnji s Olivalom, u čijem su ružičastom kutku uzvanici mogli isprobati svih pet proizvoda iz linije, a najsretniji osvojiti i vrijedni poklon paket. Podsjetimo se, Skin Romance linija proizvoda predstavljena je prošle godine i može se kupiti u svim BIPA drogerijama.
Pratite li Ženski recenziRAJ, vjerojatno već znate da ovo nije jedini proizvod s njihovim potpisom. Na Ljetnom rendez-vousu posluživao se i Pink Romance voćni liker koji je zvijezda svakog njihovog događaja i također je rezultat suradnje s domaćim proizvođačem Al Kaproneom.
Ljetni rendez-vous uz užarenu atmosferu goste je držao na podiju do kasnih večernjih sati
Nakon uživanja u prirodi i romantičnim prizorima labudova na jezeru, uzvanici su se zaputili na unutarnji dio Imanja gdje ih je dočekao tamburaški sastav iz Đakova – Slavonia Bend, što je posebno važno za istaknuti budući da je Ženski recenziRAJ nastao upravo ondje, u srcu Slavonije.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.