Ljepša koža, ljepši svijet – kako poznata tvrtka podržava pčele i bioraznolikost
Beiersdorf tim iz Hrvatske sudjelovao u akciji sadnje divljih trešanja, gradnji hotela za pčele i podršci ekosustavu u sklopu globalne inicijative Care Beyond Skin.
Beiersdorf već više od 140 godina brine o njezi kože svojih potrošača, ali istovremeno svoju pažnju posvećuje i projektima koji imaju pozitivan utjecaj na okoliš i društvo u cjelini. Upravo je s tim ciljem 2023. godine pokrenuta globalna inicijativa Care Beyond Skin usmjerena na razvoj i podršku lokalnim zajednicama.
Ove je godine, tvrtka Beiersdorf, poznata po svojim brendovima NIVEA i Eucerin, po drugi put organizirala Care Beyond Skin Day – dan volontiranja u kojem je sudjelovao Beiersdorf tim iz Hrvatske.
U suradnji s platformom The Green HUB na lokaciji OPG-a Mihaljević Med, Beiersdorf tim pridružio se akciji gradnje hotela za pčele, proizvodnje meda te sadnji divljih trešanja i kestena.
Ovim projektom, zaposlenici su doprinijeli životu pčela koje su ključne za zaštitu ekosustava i bioraznolikosti, a prije same radne akcije, upoznali su se s njihovim svijetom i naučili koja je njihova uloga za ravnotežu u prirodi.
Bioraznolikost, u koju su uključeni svi organizmi od mikro do makro razine, temelj je stabilnosti ekosustava. Svaka biljka i životinja, bez obzira na veličinu, igra ključnu ulogu u održavanju ekološke ravnoteže. Pčele su primjer toga jer su nezamjenjivi oprašivači koji pomažu u razmnožavanju mnogih biljnih vrsta.
U sklopu ovogodišnje akcije, zaposlenici Beiersdorfa sadili su divlje trešnje i kestene te sagradili hotel za divlje pčele kako bi im olakšali preživljavanje zime i na taj način podržali nastavak njihovog važnog rada u proljeće.
“Iznimno smo ponosni na naše zaposlenike, koji su ponovno pokazali da im je briga o lokalnoj zajednici važna, što odražava i viziju Beiersdorfa. Drago nam je što ovog puta našim radnim akcijama imamo priliku pomoći u zaštiti pčela i cijelog ekosustava. Vjerujemo da ovakvi projekti ne samo da doprinose kvaliteti života svih nas, već i jačaju veze unutar tima”, izjavila je Sonja Kristin Ungewitter, generalna direktorica regije Adriatic.
Ova inicijativa još je jedan korak prema boljem sutra, u kojem Beiersdorf nastavlja raditi na održivom razvoju, zaštiti okoliša i podršci lokalnim zajednicama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.