HELLO
HELLO! #HelloItsMe

S fokusom na kampanju #bašja, dm je još jednom pokazao da njeguje filozofiju inkluzije, slobode izražavanja i podrške svima koji odluče stati pred svijet bez maske. „Ljepota je prostor slobode u kojem svatko može naći svoj izričaj“, poručio je Ivan Horvat, voditelj marketinga dm-a za regiju Adria, i pozvao sve da se zapitaju: “Kako mogu još više biti #bašja?”

Među 17 pažljivo odabranih brendova, posebnu pažnju privukli su Henkel sa svojim top proizvodima za njegu i oblikovanje kose, viralni skincare hit Tir Tir u suradnji s Aurorom te Olival koji nas je podsjetio da ljeto bez Super Coco linije jednostavno – nije ljeto.

dm

No, ovo nije bio tek još jedan event s lijepim proizvodima – bio je to doživljaj. Interaktivne radionice, kreativne prezentacije, spontani razgovori i trenuci koji nisu tražili savršen kadar već iskren osmijeh, pokazali su koliko ljepota dolazi iznutra kad se osjećamo prihvaćeno.

Poznata lica poput Renate Sopek, Antonije Stupar Jurkin, Marka Cuccurina i Grete Gardner nisu bila tamo samo zbog sjaja reflektora – već kao podrška ideji da pravo lice nije ono koje prikazujemo, već ono koje živimo. A kad je večer zatvorila karizmatična Žanamari uz energičan koncert, činilo se da publika nije samo uživala u glazbi – nego i u sebi.

dm

U vremenu kad se često osjećamo nedovoljno jer ne dostižemo „ideal“, dm je odlučio biti prostor koji podsjeća da je autentičnost novi luksuz. I da, ljepota može – i mora – biti slobodna.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025