HELLO
HELLO! #HelloItsMe

S fokusom na kampanju #bašja, dm je još jednom pokazao da njeguje filozofiju inkluzije, slobode izražavanja i podrške svima koji odluče stati pred svijet bez maske. „Ljepota je prostor slobode u kojem svatko može naći svoj izričaj“, poručio je Ivan Horvat, voditelj marketinga dm-a za regiju Adria, i pozvao sve da se zapitaju: “Kako mogu još više biti #bašja?”

Među 17 pažljivo odabranih brendova, posebnu pažnju privukli su Henkel sa svojim top proizvodima za njegu i oblikovanje kose, viralni skincare hit Tir Tir u suradnji s Aurorom te Olival koji nas je podsjetio da ljeto bez Super Coco linije jednostavno – nije ljeto.

dm

No, ovo nije bio tek još jedan event s lijepim proizvodima – bio je to doživljaj. Interaktivne radionice, kreativne prezentacije, spontani razgovori i trenuci koji nisu tražili savršen kadar već iskren osmijeh, pokazali su koliko ljepota dolazi iznutra kad se osjećamo prihvaćeno.

Poznata lica poput Renate Sopek, Antonije Stupar Jurkin, Marka Cuccurina i Grete Gardner nisu bila tamo samo zbog sjaja reflektora – već kao podrška ideji da pravo lice nije ono koje prikazujemo, već ono koje živimo. A kad je večer zatvorila karizmatična Žanamari uz energičan koncert, činilo se da publika nije samo uživala u glazbi – nego i u sebi.

dm

U vremenu kad se često osjećamo nedovoljno jer ne dostižemo „ideal“, dm je odlučio biti prostor koji podsjeća da je autentičnost novi luksuz. I da, ljepota može – i mora – biti slobodna.


druge vijesti

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025