Ljepota u boji: Gdje se susreću njega, stil i ženska snaga
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
U elegantnom ambijentu zagrebačkog Colour Pop studija, okupljene žene dobile su priliku usporiti, udahnuti i posvetiti se sebi. Druženje je bilo više od beauty eventa – bilo je to slavlje autentičnosti, individualnosti i boja koje govore jezikom osobnosti. Svaka gošća doživjela je iskustvo osobne analize boja, otkrivajući nijanse koje ne samo da laskaju tenu, već i naglašavaju karakter, raspoloženje i energiju.
Boje koje pričaju tvoju priču
Voditeljica radionice, Iva iz Colour Pop studija, na pristupačan i zabavan način uvela je prisutne u čaroban svijet 16 sezona. I dok su se šalili, smijali i iznenađivali otkrićima, jedna stvar bila je jasna: boje koje nosimo imaju moć. Mogu nas učiniti svježima, vedrima, moćnima – a kad ih jednom otkrijemo, više se ne vraćamo starim navikama.
Analiza nije bila rezervirana samo za ton kože i boju očiju. Bila je to potraga za skladom između unutarnjeg osjećaja i vanjskog izraza. U rukama profesionalke, svaka žena otkrila je svoju “sezonu”, ali i način kako da vlastitim stilom ispriča priču o sebi – s lakoćom, samopouzdanjem i stilom.
Njegovana koža kao temelj blistavosti
Uz stil, ide i njega. Zato je Skin Romance, brend proizašao iz zajednice Ženskog Recenziraja, ponudio gošćama iskustvo personalizirane njege lica. Svaka žena isprobala je proizvode prilagođene različitim tipovima kože, uživajući u formulama koje su istovremeno učinkovite i nježne. Kroz mirise, teksture i trenutke tišine, otkrile su koliko je važno darovati sebi rutinu koja ne traži puno – ali daje mnogo.
I jer svaka njega završava s osmijehom, gošće nisu otišle praznih ruku. Poklon paket Skin Romance proizvoda bio je podsjetnik da je svakodnevna briga o sebi – luksuz koji si možemo i trebamo priuštiti.
Snaga zajedništva
Event je okupio i neka poznata lica: Antoniju Stupar Jurkin, Annu Ude, Lanu Gojak Bajt, Mariju Grigoryan Vučković, Samantu Šubić i druge divne žene koje svakodnevno inspiriraju svojim radom i prisutnošću. No, ovdje nisu bile influencerice – bile su to prijateljice, žene, sestre, majke. Bez filtra, s puno smijeha i otvorenih razgovora.
Kako je rekla Mirna Matković, osnivačica Ženskog Recenziraja: “Ljubav prema sebi nije sebična.” I baš ta rečenica bila je nit vodilja večeri koja je slavila autentičnost, prirodnu ljepotu i slobodu da budemo ono što jesmo – u bojama koje volimo, uz proizvode koji nas maze.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.