Ljepota, estetika i znanje: Kongres beauty industrije MUArtico ovog mjeseca u Zagrebu
MUArtico – kongres vizažista i beauty industrije , koncept koji objedinjuje ljepotu, estetiku i znanje održava se 28. i 29. ožujka u hotelu Zonar Zagreb.
Ovo nije klasičan kongres već jedinstveno iskustvo prožeto edukacijom, umrežavanjem i dobrim emocijama. Beauty industrija u posljednjih je nekoliko godina doživjela svoju najveću ekspanziju i rast, a vizažisti su promjenom Nacionalne klasifikacije zanimanja napokon postali priznata struka. Organizacijski tim MUArtica dovodi vodeće lidere iz beauty svijeta koji će svojim znanjem, iskustvom i vještinama oplemeniti svakog pojedinca, profesionalcima nadograditi znanje, a početnicima usaditi neke nove vještine i proširiti vidike.
Biti vizažist danas nije hobi, nego punopravno zanimanje
Vizažist, šminker ili makeup artist danas više nije samo hobi, već punopravno zanimanje koje omogućuje rad u svijetu mode, ljepote i glamura i upravo su to vrijednosti koje promičemo ovom, nešto drugačijom, konferencijom.
Također, ponosno najavljuju 3 ekskluzivna masterclassa koja potpisuju Lada Mitrašinović, Kryolan i Make Up For Ever. Martina Kallos, vlasnica beauty brenda Kallos održat će svim polaznicima konferencije demo prezentaciju za jedan od najatraktivnijih beauty tretmana današnjice – brow lift.
U suradnji s učilištem Profokus priprema se nešto još neviđeno na ovim prostorima – dekonstrukcija modne revije. Fuzija svih elemenata, potrebnih da se ostvari jedna modna revija, prikazanih na stageu: vizažisti, frizeri stilisti, nail artisti, stilisti i dizajneri – kreativni kaos, koji za cilj ima samo jedno – Spektakularnu modnu reviju.
Prvog će se dana održati i goodbye sparkle party kako bi se dostojno oprostili od glittera koji se zbog direktive EU i mikroplastike prestaju proizvoditi unutar beauty proizvoda u obliku kojem ih mi vizažisti poznajemo.
Također, osim look and learn masterclassa, tu su i ekskluzivni panelisti koji će svoje znanje i iskustvo podijeliti s cijenjenom publikom kongresa.
MUArtico kongres donosi niz iskusnih panelista
Mirela Ilenić vlasnica Mireillelaba održat će panel predavanje na temu proizvodnje i plasiranja beauty brenda u Hrvatskoj ( gotovo da i nema relevantnije osobe u regiji koja potpisuje formulacije preko 45 brendova na tržištu).
Marija Butković , vlasnica beauty brenda Marra i humanitarne udruge Marra Altrui, svoj će doprinos dati kroz panel predavanje o afirmacijama kroz beauty business.
Tanja Džido, MBA stručnjakinja i savjetnica za osobni branding s preko 23 000 vrijednih kontakata putem platforme LinkedIn,dati će jasne i detaljne upute kako se najbolje predstaviti na društvenim mrežama, te ukazati na važnost osobnog brendiranja.
Danas, za biti konkurentan vizažist na tržištu, potrebno je obuhvatiti i znanja iz područja dermatologije kako bi prema svakoj klijentici mogli individualno pristupiti, te se adekvatno nositi s kožnim problemima koje pritom susrećemo. U pomoć stiže Dr.Sc Ivana Prkačin – dermatologica koja će se kroz intenzivno predavanje dotaknuti osnovnih kožnih problema, te kako im, kao makeup artisti, pristupiti i na njih adekvatno reagirati.
Posao vizažista obuhvaća izradu make upa za razne prigode,stoga je prepoznavanje stila kod klijentica ono što nam olakšava pristup svakom individualnom looku kako bi postigli sklad I cjelinu cjelokupnog imidža. Obuhvatit će i područje stilizma,te kao predstavnik stilista stiže Ana Matutinović ispred tvrtke Style and wings.
Nova iskustva, znanje i vještine – to je ono što čini MUARtico
Iskustvo i dinamiku predavanja zaokružit će i promocijom knjige “Makeup s potpisom” koju potpisuje vizažistica Sanja Agić, a autorica će se i osobno pridružiti publici i uzvanicima u panel predavanju posvećenom makeup karijeri.
Osim radnog djela konferencije, koji obuhvaća panele i predavanja, očekuje se izložbeni i prodajni prostor zaista mnogih brendova.
Ponoso istiću da je i Bipa prepoznala važnost projekta, te se iznimno vesele ekskluzivnom Showroomu na konferenciji kao i svim budućim projektima koje ova suradnja donosi.
Promicanje zdravih životnih navika iznimno je važna za sve pojedince koji veliki dio svog radnog dana provode vrlo užurbano, u studiju ili na terenu stoga smo dodatnu pažnju posvetili suplementima koje donosi Merz Special,te uravnoteženim obrocima koje potpisuju GreenOn, Materia Life (matcha) i Nutty. Žele istaknuti kako na MUArtico stiže i Rox Beauty, tržišni lider u beauty uređajima i tehnologijama koji, osim sudjelovanja kroz goodie bag, priprema zaista jedinstven giveaway za goste.
Svaki će polaznik konferencije dobiti goodie bag čija trenutačna vrijednost višestruko nadmašuje cijenu same ulaznice, a unutra će se moći pronaći brendovi poput : Make Up For Ever, Aura, Noelle, Frankly Good, Pupa Milano, Real Tecniques, Elizabeth Arden, Clarins, Rimmel, Marvis, Brushblender and co., Lume, Skin Romance, Rox Beauty, Manuela Picard, IsaDora, Paese, Evan, Marra, Narentas, Tweezerman, Kryolan, Spring Air, te mnogi drugi.
MUArtico nije jednokratni kongres, već je njegovo održavanje planirano svake iduće godine kao podrška struci, brendovima i kolegama i sve to pratit će se kroz društvene mreže i objave, a upravo je to razlog zašto se paralelno intenzivno snimaju podcast video uradci s ekipom iz Podcast Studio Hrvatska.
Jedna od zanimljivosti je svakako i ProBook aplikacija koja uvelike olakšava komunikaciju između klijenata i vlasnika beauty businessa a autor će je i osobno predstaviti na konferenciji. Sav popratni potrošni materijal – od goodie baga do fascikla i kemijska omogućit će nam knjižare Libar dok će se za vizualni identitet foto kornera pobrinuti tvrtka Make a wish.
Organizator kongresa je Valentina Štokovac, makeup artist s više od 17 godina iskustva u struci. Moderatorica konferencije je Ida Prester. Sve vizuale potpisuje Studio7, a produkciju samog događaja koordinirat će Marijana Dabo Percan ispred Tijara event managementa.
Ulaznice se prodaju putem sustava Entrio, a kodove za popust možete pronaći na službenim društvenim mrežama kongresa.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.