Ljepota, estetika i znanje: Kongres beauty industrije MUArtico ovog mjeseca u Zagrebu
MUArtico – kongres vizažista i beauty industrije , koncept koji objedinjuje ljepotu, estetiku i znanje održava se 28. i 29. ožujka u hotelu Zonar Zagreb.
Ovo nije klasičan kongres već jedinstveno iskustvo prožeto edukacijom, umrežavanjem i dobrim emocijama. Beauty industrija u posljednjih je nekoliko godina doživjela svoju najveću ekspanziju i rast, a vizažisti su promjenom Nacionalne klasifikacije zanimanja napokon postali priznata struka. Organizacijski tim MUArtica dovodi vodeće lidere iz beauty svijeta koji će svojim znanjem, iskustvom i vještinama oplemeniti svakog pojedinca, profesionalcima nadograditi znanje, a početnicima usaditi neke nove vještine i proširiti vidike.
Biti vizažist danas nije hobi, nego punopravno zanimanje
Vizažist, šminker ili makeup artist danas više nije samo hobi, već punopravno zanimanje koje omogućuje rad u svijetu mode, ljepote i glamura i upravo su to vrijednosti koje promičemo ovom, nešto drugačijom, konferencijom.
Također, ponosno najavljuju 3 ekskluzivna masterclassa koja potpisuju Lada Mitrašinović, Kryolan i Make Up For Ever. Martina Kallos, vlasnica beauty brenda Kallos održat će svim polaznicima konferencije demo prezentaciju za jedan od najatraktivnijih beauty tretmana današnjice – brow lift.
U suradnji s učilištem Profokus priprema se nešto još neviđeno na ovim prostorima – dekonstrukcija modne revije. Fuzija svih elemenata, potrebnih da se ostvari jedna modna revija, prikazanih na stageu: vizažisti, frizeri stilisti, nail artisti, stilisti i dizajneri – kreativni kaos, koji za cilj ima samo jedno – Spektakularnu modnu reviju.
Prvog će se dana održati i goodbye sparkle party kako bi se dostojno oprostili od glittera koji se zbog direktive EU i mikroplastike prestaju proizvoditi unutar beauty proizvoda u obliku kojem ih mi vizažisti poznajemo.
Također, osim look and learn masterclassa, tu su i ekskluzivni panelisti koji će svoje znanje i iskustvo podijeliti s cijenjenom publikom kongresa.
MUArtico kongres donosi niz iskusnih panelista
Mirela Ilenić vlasnica Mireillelaba održat će panel predavanje na temu proizvodnje i plasiranja beauty brenda u Hrvatskoj ( gotovo da i nema relevantnije osobe u regiji koja potpisuje formulacije preko 45 brendova na tržištu).
Marija Butković , vlasnica beauty brenda Marra i humanitarne udruge Marra Altrui, svoj će doprinos dati kroz panel predavanje o afirmacijama kroz beauty business.
Tanja Džido, MBA stručnjakinja i savjetnica za osobni branding s preko 23 000 vrijednih kontakata putem platforme LinkedIn,dati će jasne i detaljne upute kako se najbolje predstaviti na društvenim mrežama, te ukazati na važnost osobnog brendiranja.
Danas, za biti konkurentan vizažist na tržištu, potrebno je obuhvatiti i znanja iz područja dermatologije kako bi prema svakoj klijentici mogli individualno pristupiti, te se adekvatno nositi s kožnim problemima koje pritom susrećemo. U pomoć stiže Dr.Sc Ivana Prkačin – dermatologica koja će se kroz intenzivno predavanje dotaknuti osnovnih kožnih problema, te kako im, kao makeup artisti, pristupiti i na njih adekvatno reagirati.
Posao vizažista obuhvaća izradu make upa za razne prigode,stoga je prepoznavanje stila kod klijentica ono što nam olakšava pristup svakom individualnom looku kako bi postigli sklad I cjelinu cjelokupnog imidža. Obuhvatit će i područje stilizma,te kao predstavnik stilista stiže Ana Matutinović ispred tvrtke Style and wings.
Nova iskustva, znanje i vještine – to je ono što čini MUARtico
Iskustvo i dinamiku predavanja zaokružit će i promocijom knjige “Makeup s potpisom” koju potpisuje vizažistica Sanja Agić, a autorica će se i osobno pridružiti publici i uzvanicima u panel predavanju posvećenom makeup karijeri.
Osim radnog djela konferencije, koji obuhvaća panele i predavanja, očekuje se izložbeni i prodajni prostor zaista mnogih brendova.
Ponoso istiću da je i Bipa prepoznala važnost projekta, te se iznimno vesele ekskluzivnom Showroomu na konferenciji kao i svim budućim projektima koje ova suradnja donosi.
Promicanje zdravih životnih navika iznimno je važna za sve pojedince koji veliki dio svog radnog dana provode vrlo užurbano, u studiju ili na terenu stoga smo dodatnu pažnju posvetili suplementima koje donosi Merz Special,te uravnoteženim obrocima koje potpisuju GreenOn, Materia Life (matcha) i Nutty. Žele istaknuti kako na MUArtico stiže i Rox Beauty, tržišni lider u beauty uređajima i tehnologijama koji, osim sudjelovanja kroz goodie bag, priprema zaista jedinstven giveaway za goste.
Svaki će polaznik konferencije dobiti goodie bag čija trenutačna vrijednost višestruko nadmašuje cijenu same ulaznice, a unutra će se moći pronaći brendovi poput : Make Up For Ever, Aura, Noelle, Frankly Good, Pupa Milano, Real Tecniques, Elizabeth Arden, Clarins, Rimmel, Marvis, Brushblender and co., Lume, Skin Romance, Rox Beauty, Manuela Picard, IsaDora, Paese, Evan, Marra, Narentas, Tweezerman, Kryolan, Spring Air, te mnogi drugi.
MUArtico nije jednokratni kongres, već je njegovo održavanje planirano svake iduće godine kao podrška struci, brendovima i kolegama i sve to pratit će se kroz društvene mreže i objave, a upravo je to razlog zašto se paralelno intenzivno snimaju podcast video uradci s ekipom iz Podcast Studio Hrvatska.
Jedna od zanimljivosti je svakako i ProBook aplikacija koja uvelike olakšava komunikaciju između klijenata i vlasnika beauty businessa a autor će je i osobno predstaviti na konferenciji. Sav popratni potrošni materijal – od goodie baga do fascikla i kemijska omogućit će nam knjižare Libar dok će se za vizualni identitet foto kornera pobrinuti tvrtka Make a wish.
Organizator kongresa je Valentina Štokovac, makeup artist s više od 17 godina iskustva u struci. Moderatorica konferencije je Ida Prester. Sve vizuale potpisuje Studio7, a produkciju samog događaja koordinirat će Marijana Dabo Percan ispred Tijara event managementa.
Ulaznice se prodaju putem sustava Entrio, a kodove za popust možete pronaći na službenim društvenim mrežama kongresa.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.