Japan stigao u centar Zagreba: Lexus pokazao kako luksuz i tradicija savršeno idu zajedno
Zagreb je ovog vikenda dobio dozu japanskog šarma i sofisticiranosti – i to na mjestu gdje to nitko nije očekivao. U subotu, 27. rujna, Park Martićeva pretvorio se u pravu oazu kulture i tradicije zahvaljujući Lexusovom jedinstvenom događaju koji je spajao luksuz, inovaciju i filozofiju Dalekog istoka.
Od trenutka kada su posjetitelji kročili u park, bilo je jasno da ovo nije običan vikend. Kroz cijeli dan mogli su sudjelovati u kreativnim radionicama i prezentacijama koje su približile srž japanske kulture – od koncepta kaizena, kroz koji se neprestano teži savršenstvu, do omotenashija, poznatog japanskog pristupa gostoprimstvu, te preciznog takumi majstorstva, koje stoji iza svakog Lexusovog modela.
Ljubitelji umjetnosti i DIY entuzijasti mogli su sami kreirati prekrasne ikebana aranžmane pod vodstvom Boške Bahtijarević, isprobati sofisticiranu japansku kaligrafiju ili se okušati u pravljenju delikatnih origami figura uz Sanju Srbljinović Čuček. Za ljubitelje biljaka tu je bila prava senzacija – kokedame, minimalističke kuglice mahovine i zemlje, pod budnim okom tima Dnevne doze biljaka.
Nezaobilazan dio dana bila je i gastronomija – posjetitelji su mogli kušati svježe pripremljene mochi kolačiće zahvaljujući Maki Nagayoshi, a Fisheria sushi boxevi i inovativni kokteli s notom yuzua iz Program bara osigurali su da okusni pupoljci dožive pravo putovanje u Japan.
No, vrhunac doživljaja bio je za ljubitelje automobila – probne vožnje Lexus modela NX, UX i LBX pokazale su kako japanska filozofija savršenstva funkcionira i na cesti. Svaki detalj, od luksuznog interijera do naprednih tehnoloških rješenja, pretvorio je običnu vožnju u pravi ritual, još jednom potvrđujući da Lexus nije samo automobil – već simbol elegancije, preciznosti i harmonije s ljudskim iskustvom.
Ovaj događaj dokazao je da suvremeni luksuz i tradicionalna kultura mogu savršeno koegzistirati. Zagrebačka publika imala je priliku ne samo učiti i stvarati, već i osjetiti inspiraciju i mir koji proizlazi iz uravnoteženog spoja inovacije i tradicije.
Lexus Hrvatska zahvaljuje svima koji su posjetili Park Martićeva i poziva sve da prate njihove službene kanale za buduće događaje koji obećavaju jednako uzbudljive i kulturno obogaćujuće doživljaje.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.