Bilo da je riječ o bezvremenskoj eleganciji ili smjelim stilovima koji zahtijevaju dozu hrabrosti, tepisi se ponovno vraćaju kao nezaobilazni detalj interijera.
Svaki tepih, bez obzira na vrstu, unosi poseban ugođaj – ugodan, topao osjećaj pod nogama i vizualno uljepšavanje prostora. U aktualnoj ponudi u svim Lesnina XXXL centrima i na webshopu u tijeku su posebni popusti na tepihe: najmanje 20% na strojno rađene tepihe, 25% na otirače i staze te 30% na ručno rađene tepihe. Bogata ponuda prikladna za svaki interijer obuhvaća raznovrsne stilove i dizajne tepiha, od onih za suptilno uređenje do onih koji će potpuno dominirati prostorijom. Akcija traje do 31. 10. 2024. odnosno do isteka zaliha u navedenom terminu.
Prirodna elegancija zemljanih tonova
Za boje tepiha u nadolazećoj godini, smeđa postaje nova siva. Novi trendovi se okreću prema toplijim, prirodnijim tonovima. Zemljani tonovi poput bogate smeđe, bež i drugih toplih nijansi sada preuzimaju scenu, donoseći prostoru osjećaj dubine i harmonije. Tepisi u neutralnim nijansama predstavljaju i pametnu investiciju jer su dugovječni i lako se uklapaju u razne stilove.
Lesnina XXXL Dieter knoll 99,99€
Povratak šarma prošlosti
Prostorije u kojima često boravi više ljudi, poput hodnika, dnevnih soba ili blagovaonica, savršene su za tepihe s nostalgičnim, “ispranim” uzorcima. Ovakav dizajn ne samo da dodaje retro šarm, već i pomaže u prikrivanju znakova svakodnevne upotrebe, što takav tepih čini vrlo praktičnim izborom.
Lesnina XXXL tepih 39,99€
Kada pomislimo na tepihe koji su obilježili našu prošlost, orijentalni dizajn je prvi koji nam pada na pamet. Lesnina XXXL nudi široku paletu ovakvih tepiha, od suptilnih do onih u izraženijim, upečatljivim bojama.
Tepisi kao umjetnička djela
Uzorci se vraćaju na velika vrata i sele se u dnevne sobe i blagovaonice. U pravim rukama, tepih s uzorkom može postati umjetnička instalacija, pružajući prostoriji karakter i definiciju. Odvažan dizajn s velikim uzorcima može biti hrabar potez, neovisno o tome je li riječ o prugicama, geometrijskim ili nepravilnim oblicima.
U Klovićevim dvorima, pod zvjezdanim nebom tvrtka Mediatop International d.o.o. sinoć je proslavila dolazak kultne ženske publikacije s francuskom licencom, Marie Claire, u Hrvatsku.
Na samom vrhu Rovinja, uz poglede koji oduzimaju dah, smjestio se restoran koji je doslovno promijenio način na koji razmišljamo o povrću – Cap Aureo. Umjesto da služi kao prilog ili ukras na tanjuru, povrće ovdje ima glavnu ulogu. I ne samo da sjaji – ono vodi priču.
Ako ste ikad maštali o tome da ljeta provodite na otoku, uz slani povjetarac u kosi, miris borova i prijateljstva koja mijenjaju sve – nova filmska avantura redatelja Daniela Kušana mogla bi vam biti najljepši bijeg ovog ljeta.
Fashion&Friends i Fashion Company trgovine pokrenuli su najatraktivniji sezonski shopping val – popusti do nevjerojatnih -50% čekaju vas upravo sada u trgovinama diljem Hrvatske i na fashionandfriends.com!
Ako ste se ovog ljeta pitali gdje uhvatiti najbolji zalazak sunca u gradu — imamo odgovor. I ne, nije riječ o pogledu s nekog rooftop bara, već o doživljaju koji kombinira vrhunsku gastronomiju, signature koktele, DJ nastupe i palme u samom srcu Zagreba. Fuliranje Summer Sunset vratilo se na Trg Josipa Jurja Strossmayera i sa sobom donijelo sve što volimo: opuštenu atmosferu, tople večeri, puno smijeha, boje, okuse i ritmove koje osjećamo do kasno u noć.
Nakon više od tri desetljeća predanog rada, vrhunske izrade i prepoznatljive estetike, regionalni modni brend MONA službeno je zakoračio na američko tlo. Od 30. lipnja 2025., američkim je kupcima dostupan novi webshop na adresi www.monaonline.com/us, čime je otvoreno novo poglavlje u povijesti jednog od najpoznatijih brendova s ovih prostora.
Dvodnevni kulturni program donosi koncerte, poetske večeri i kviz, a najmlađi Šibenčani imat će priliku učiti crtati od jednog od najuspješnijih hrvatskih arhitekata