Bilo da je riječ o bezvremenskoj eleganciji ili smjelim stilovima koji zahtijevaju dozu hrabrosti, tepisi se ponovno vraćaju kao nezaobilazni detalj interijera.
Svaki tepih, bez obzira na vrstu, unosi poseban ugođaj – ugodan, topao osjećaj pod nogama i vizualno uljepšavanje prostora. U aktualnoj ponudi u svim Lesnina XXXL centrima i na webshopu u tijeku su posebni popusti na tepihe: najmanje 20% na strojno rađene tepihe, 25% na otirače i staze te 30% na ručno rađene tepihe. Bogata ponuda prikladna za svaki interijer obuhvaća raznovrsne stilove i dizajne tepiha, od onih za suptilno uređenje do onih koji će potpuno dominirati prostorijom. Akcija traje do 31. 10. 2024. odnosno do isteka zaliha u navedenom terminu.
Prirodna elegancija zemljanih tonova
Za boje tepiha u nadolazećoj godini, smeđa postaje nova siva. Novi trendovi se okreću prema toplijim, prirodnijim tonovima. Zemljani tonovi poput bogate smeđe, bež i drugih toplih nijansi sada preuzimaju scenu, donoseći prostoru osjećaj dubine i harmonije. Tepisi u neutralnim nijansama predstavljaju i pametnu investiciju jer su dugovječni i lako se uklapaju u razne stilove.
Lesnina XXXL Dieter knoll 99,99€
Povratak šarma prošlosti
Prostorije u kojima često boravi više ljudi, poput hodnika, dnevnih soba ili blagovaonica, savršene su za tepihe s nostalgičnim, “ispranim” uzorcima. Ovakav dizajn ne samo da dodaje retro šarm, već i pomaže u prikrivanju znakova svakodnevne upotrebe, što takav tepih čini vrlo praktičnim izborom.
Lesnina XXXL tepih 39,99€
Kada pomislimo na tepihe koji su obilježili našu prošlost, orijentalni dizajn je prvi koji nam pada na pamet. Lesnina XXXL nudi široku paletu ovakvih tepiha, od suptilnih do onih u izraženijim, upečatljivim bojama.
Tepisi kao umjetnička djela
Uzorci se vraćaju na velika vrata i sele se u dnevne sobe i blagovaonice. U pravim rukama, tepih s uzorkom može postati umjetnička instalacija, pružajući prostoriji karakter i definiciju. Odvažan dizajn s velikim uzorcima može biti hrabar potez, neovisno o tome je li riječ o prugicama, geometrijskim ili nepravilnim oblicima.
Hrvatski Telekom započeo je kampanju "Pa-pa govoru mržnje" koja upozorava na rastući problem govora mržnje među mladima u Hrvatskoj. Kroz istraživanje, HT je otkrio da je čak 52% mladih doživjelo govor mržnje, a najčešće zbog seksualne orijentacije, fizičkog izgleda i etničke pripadnosti. U sklopu kampanje, HT se udružio s popularnim trap izvođačem Hiljsonom Mandelom koji je snimio hit "Pa pa pa", pozivajući mlade da dignu glas protiv netolerancije i mržnje.
U subotu 8. ožujka, na Dan žena, Kaptol Boutique Cinema ugostit će Antu Gelu i bend te time počinje sezona klupskih svirki koje će se nastaviti sve do kraja svibnja. Ovo je jedinstvena prilika za izlaske nakon 21:30, uz besplatan ulaz i program s puno dobre glazbe uz koji ćete moći plesati do dugo u noć.
Biljana Manćić, bivša Miss Universe Hrvatske, danas je uspješna poduzetnica i istaknuta zagovornica pravilne njege kože kod mladih. Ova atraktivna Splićanka, koja je i sama majka tinejdžerice, već godinama upozorava na štetne posljedice nepravilne njege i preranog eksperimentiranja s raznim metodama održavanja ljepote u mladoj dobi.
Omiljeni glazbenik Matija Cvek gostovao je u najslušanijem radijskom showu Beautiful Day na bravo! radiju, gdje je otkrio emotivnu pozadinu svoje najnovije pjesme Moje, koju je posvetio svojoj jednogodišnjoj kćerkici Loti. U razgovoru s voditeljima, Matija je podijelio sretne obiteljske trenutke, ali i svoj pogled na glazbu, umjetnost i izazove koje donosi roditeljstvo.