HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Cijela priča počela je početkom ove godine s natječajem kojeg je Lesnina organzirala za mlade dizajnerske nade. U okviru natječaja mladi studenti dizajneri imali su priliku predstaviti se sa svojim idejama za shopper torbu Lesnine. Nakon pregleda kreativnih studentskih prijedloga, odabrana su rješenja za dvije različite dimenzije torbi i četiri različita vizuala.

„Iako tema dizajnerskog rješenja nije bila zadana, već smo ostavili prostor studentima i dali im slobodu u kreiranju što inovativnijih prijedloga, kod prezentacije pristiglih radova oduševile su nas i ideje i odaziv studenata, stoga je odabir najboljih radova bio iznimno težak zadatak. Našu odluku o pobjednicima natječaja donijeli smo uzimajući u obzir prijedloge materijala za izradu torbi i njihovu dostupnost, zatim ideje za vizualna rješenja i načine na koje su studenti u dizajn torbe implementirali grafičke elemente Lesnine, kao i izvedivost cijelog kreativnog procesa s proizvodnjom promo torbi.“, naglašava Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnina Hrvatska.

Kao limitirano izdanje nove Lesnina torbe od sada dostupne u svim Lesnina prodajnim centrima u Hrvatskoj i na web shopu. Izrađene su od 100% pamuka dakle ekološki održivog materijala, i u potpunosti su hrvatski proizvod, rezultat rada hrvatskih dizajnerica sa Tekstilno-tehnološkog fakulteta i hrvatskog proizvođača Naftalina.

Studenti su bili uključeni u cjelokupni proces izrade proizvoda – od ideje, odabira materijala, izrade probnih uzoraka, izmjena i nadopuna, pa sve do finalne verzije torbi, koje od sada kupci Lesnine imaju priliku upoznati.

Dostupne su velika torba pod nazivom „Žuti metar“ (100% pamuk, 280 g/m2, dimenzija: širina 45cm x visina 35cm x dubina 22cm, s 2 ručke, cijena 14,90 EUR), zatim manja torba s vizualom Šarenih stolica u natur verziji te Bijelih stolica u crnoj verziji (100% pamuk, 310g/m2, dimenzija: širina 38cm x visina 42cm, cijena 7,90EUR), te torba Heroj (100% pamuk, 130g/m2 dimenzija: širina 38cm x visina 42cm, cijena 3,90 EUR).

Njihova posebnost je višenamjenska upotreba čime se smanjuje potrošnja plastičnih vrećica. Lesnina shopper torbe su funkcionalne i nosive u raznim prigodama, ne samo za kupovinu. Za posao, odlazak u grad, tržnicu, na subotnju kavu i šetnju trgom, za odlazak u prirodu ili izlet.


druge vijesti

jana nails

Želiš trenutačni glam efekt? Ovo su proizvodi koji će te osvojiti na prvi pogled

Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.

Beauty News

05 prosinca 2025

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025