Miris koji mijenja atmosferu: Brunch, tenis i digitalna elegancija
Sunčano jutro u zagrebačkom HTK teniskom klubu ispunio je miris koji obećava novo iskustvo sofisticirane ženstvenosti, a istovremeno spaja pokret, energiju i stil. Gosti su osjetili kako miris, koji u sebi skriva svježinu kruške i mandarine, prelazi granice običnog parfema i postaje dio jutarnje ritualne elegancije, istodobno podsjećajući na lakoću pokreta koju donosi svaki korak na terenu. Upravo u tom trenutku, između teniskog treninga i bruncha, jasno se moglo osjetiti kako novi miris oblikuje percepciju, a digitalne i stvarne interakcije prepliću se u trenutku u kojem parfem postaje svojevrsni jezik prepoznavanja stila i prisutnosti.
Sportski duh i profinjenost spajali su se u detaljima: minimalistički zeleni tonovi prostora, pažljivo odabrani elementi Lacoste estetike i ležernost jutra koja je podsjećala na francusku lakoću, a sve je nadopunila kompozicija u kojoj jasmin i ruža pričaju priču o ženstvenosti koja ne odustaje od dinamike svakodnevice. Brunch je postao mjesto gdje su se stil i energija susreli, gdje su influencerice svojim prisustvom i odabirom outfita učinile da miris dobije vidljivu dimenziju i gdje je sam prostor, s prepoznatljivim krokodilom, postao scenografija sofisticiranog performansa u kojem se osjećaj elegancije miješao s pokretom, a parfem je postao neizostavan element tog dijaloga.
Miris kao izraz pokreta i urbane ženstvenosti
Original Pour Femme, u izvedbi parfumerki Adriane Medine i Louise Turner, pokazao je kako voćno-cvjetni mirisi s jantarnim notama mogu postati nešto više od samo senzornog doživljaja; oni postaju most između profinjenosti i dinamike, između jutra provedenog na terenu i osjećaja pripadanja nekoj sofisticiranoj, urbanoj kulturi. Svaki tren u kojem se osjeti vanilija i jantar kroz srce ruže i jasmina, pretvara miris u simbol modernog identiteta žene koja u pokretu pronalazi ravnotežu između samopouzdanja i lakoće življenja. Taj spoj, između stila i sportskog duha, čini da jutro, brunch i miris postaju jedan kontinuirani doživljaj, a digitalna i fizička percepcija elegancije stapaju se u trenutku u kojem parfem postaje element koji oblikuje našu svakodnevnu estetiku i način na koji percipiramo prisutnost i eleganciju oko sebe.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.