Kada je riječ o gastronomiji, Hrvatska je poznata po specifičnim okusima vezanim uz regije. Split oduševljava tjesteninama, Lika janjetinom, Zagreb štruklima, a Međimurje mesom z tiblice. No, kada posjetite Rijeku, svi će vam putokazi voditi prema Šetalištu Joakima Rakovca, gdje kultni restoran Paris već desetljećima očarava goste vrhunskom janjetinom i teletinom ispod peke te slavnom slasticom Rigojanči.
Ovoga puta, Paris ide korak dalje – nova gastro atrakcija, pizza Fiumana, osvaja srca i nepca svih koji je probaju!
Najbolja pizza u Rijeci
Suvlasnik restorana, Borjan Suzić, objašnjava kako je pizza Fiumana rezultat dugogodišnjeg slušanja želja gostiju i ljubavi prema izvrsnoj hrani: “Ugostiteljstvom se bavimo godinama i znamo koliko je važno ponuditi gostima nešto posebno. Pizza Fiumana je naša gastro inovacija za 2024. godinu. Prvo smo je predstavili u pivnici Cont, a sada je podižemo na višu razinu u Parisu, gdje dolazi direktno iz krušne peći s pogledom na more.”
Što čini pizzu Fiumanu tako posebnom?
Ova pizza nije obična – nastala je iz autorskog recepta poznatog pizzaiola Franka Rajkovića, koji je spojio tradicionalne tehnike izrade tijesta s modernim gastronomskim trendovima. Ključni sastojak je tijesto, koje se priprema čak 48 sati koristeći fino brašno, infuziranu vodu ječma i prirodni kvas. Rezultat je rahlo, lako probavljivo tijesto koje stvara savršenu podlogu za bogate, pomno birane sastojke poput pršuta San Daniele, burrate di Puglia, mozzarelle Fior di Latte, stracciatelle di burrata i maslinovog ulja domaće proizvodnje.
Gastro doživljaj za sva čula
Kako ističe Rajković, svaka pizza Fiumana priča svoju priču: “Tijesto je lagano, a sastojci su birani tako da svaka kombinacija donosi poseban užitak. Cilj je bio kreirati nešto autentično što istovremeno odaje počast riječkoj gastro tradiciji.”
Brojni komentari na društvenim mrežama potvrđuju da je pizza Fiumana već postala nezaobilazan dio riječke gastro scene. Posjetitelji ne kriju oduševljenje, a mnogi ističu kako ovako dobru pizzu nisu jeli godinama.
Ako tražite iskustvo koje spaja vrhunsku hranu, predivan ambijent i pogled na more, kultni restoran Paris s pizzom Fiumanom bit će destinacija kojoj ćete se uvijek vraćati. U Rijeci je sada nezamislivo ne svratiti na ovu gastro deliciju!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.