Treća sezona podcasta Špica s Macanom, komunikacijskog stručnjaka Krešimira Macana, kreće s novim gostima, rekordnim brojem epizoda i još provokativnijim temama.
U subotu 20. rujna u 10 sati kreće s emitiranjem nova sezona podcasta Špica s Macanom. U prvim epizodama očekuju nas otvorene rasprave o radnim navikama Gen Z generacije, bespravnoj gradnji i nogometnim stadionima, kao i o Yuvalu Noah Harariju koji uskoro gostuje u Zagrebu.
U protekloj sezoni se ova kava vrijedna prisluškivanja pretvorila u temu vikend razgovora diljem Hrvatske o kojoj govore svi. Svake subote gledali smo ili slušali kako stručnjaci iz najrazličitijih područja, nerijetko i suprotstavljenih mišljenja, donose analize najvažnijih aktualnosti, ruše mitove i daju novi pogled na važne teme o kojima se drugi nisu uvijek usudili pričati.
“Shvatili smo što gledatelje zanima i našli ton koji im odgovara. Najbolje epizode su bile one u kojima se gosti nisu slagali, ali smo pokazali da je moguće voditi dijalog čak i kad su sugovornici različitih svjetonazora. Argumentirana rasprava i utemeljeni zaključci ono su ono što Špicu izdvaja”, komentirao je Krešimir Macan.
Broj gledatelja rastao je iz tjedna u tjedan, a produkcijski tim podcasta uzimao je u obzir i njihove komentare i prijedloge za goste. Otkako je pokrenuta, cilj Špice s Macanom je pričati o temama i okupljati sugovornike koje gledatelji uistinu žele poslušati. Komentiralo se tako u najgledanijoj epizodi prosvjede u Srbiji, pričalo se o poduzetnicima koji odlaze na hodočašće na Camino, saznalo zašto AI misli s Hrvatima razgovara na srpskom jeziku, a nije izostao ni neizbježni Donald Trump koji je stvorio novi svjetski nered.
Na YouTube kanalu podcast je ostvario 2,6 milijuna pregleda, čime je stao uz bok onima koji su publiku gradili godinama. Međutim, posebnost Špice je da se emitira i na deset lokalnih televizija, čime dosegom pokriva cijelu Hrvatsku i gledatelje kojima je draže pratiti sadržaje putem klasičnih medija. Neizostavan medijski partner Špici je i informativni portal Pogled.hr, kao i dnevne novine iz grupacije Mediasolutions – Novi list, Glas Istre, Zadarski List i Glas Slavonije.
Važno je spomenuti i prisutnost na društvenim mrežama – Instagramu, TikToku, Facebooku, koja je Špici donijela ogroman doseg i brojne preglede. Naposljetku je podcast stekao više od 23 tisuće pratitelja na svim kanalima i platformama.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.