Treća sezona podcasta Špica s Macanom, komunikacijskog stručnjaka Krešimira Macana, kreće s novim gostima, rekordnim brojem epizoda i još provokativnijim temama.
U subotu 20. rujna u 10 sati kreće s emitiranjem nova sezona podcasta Špica s Macanom. U prvim epizodama očekuju nas otvorene rasprave o radnim navikama Gen Z generacije, bespravnoj gradnji i nogometnim stadionima, kao i o Yuvalu Noah Harariju koji uskoro gostuje u Zagrebu.
U protekloj sezoni se ova kava vrijedna prisluškivanja pretvorila u temu vikend razgovora diljem Hrvatske o kojoj govore svi. Svake subote gledali smo ili slušali kako stručnjaci iz najrazličitijih područja, nerijetko i suprotstavljenih mišljenja, donose analize najvažnijih aktualnosti, ruše mitove i daju novi pogled na važne teme o kojima se drugi nisu uvijek usudili pričati.
“Shvatili smo što gledatelje zanima i našli ton koji im odgovara. Najbolje epizode su bile one u kojima se gosti nisu slagali, ali smo pokazali da je moguće voditi dijalog čak i kad su sugovornici različitih svjetonazora. Argumentirana rasprava i utemeljeni zaključci ono su ono što Špicu izdvaja”, komentirao je Krešimir Macan.
Broj gledatelja rastao je iz tjedna u tjedan, a produkcijski tim podcasta uzimao je u obzir i njihove komentare i prijedloge za goste. Otkako je pokrenuta, cilj Špice s Macanom je pričati o temama i okupljati sugovornike koje gledatelji uistinu žele poslušati. Komentiralo se tako u najgledanijoj epizodi prosvjede u Srbiji, pričalo se o poduzetnicima koji odlaze na hodočašće na Camino, saznalo zašto AI misli s Hrvatima razgovara na srpskom jeziku, a nije izostao ni neizbježni Donald Trump koji je stvorio novi svjetski nered.
Na YouTube kanalu podcast je ostvario 2,6 milijuna pregleda, čime je stao uz bok onima koji su publiku gradili godinama. Međutim, posebnost Špice je da se emitira i na deset lokalnih televizija, čime dosegom pokriva cijelu Hrvatsku i gledatelje kojima je draže pratiti sadržaje putem klasičnih medija. Neizostavan medijski partner Špici je i informativni portal Pogled.hr, kao i dnevne novine iz grupacije Mediasolutions – Novi list, Glas Istre, Zadarski List i Glas Slavonije.
Važno je spomenuti i prisutnost na društvenim mrežama – Instagramu, TikToku, Facebooku, koja je Špici donijela ogroman doseg i brojne preglede. Naposljetku je podcast stekao više od 23 tisuće pratitelja na svim kanalima i platformama.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.