SUPERCHARGED™ Triple-Action Firming Serum – ‘Botox u bočici’
Ovaj lagani i brzo upijajući serum s kompleksom kolagen peptida, poznat kao ‘botox u bočici’, kombiniran je s retinoidom nove generacije kako bi smanjio pojavu sitnih linija, povećao elastičnost i ojačao kožu.
TRIPLE-ACTION FORMULA
Kolagen peptidi su mali bioaktivni proteini dobiveni iz kolagena, koji se lako apsorbiraju u kožu. Oni djeluju slično botoksu, zaglađujući sitne linije i bore te poboljšavajući elastičnost kože, vraćajući joj mladenačku punoću. Podupiru obnovu oštećenih stanica kože i jačaju dermalni sloj, što doprinosi zdravijoj kožnoj barijeri. Također neutraliziraju slobodne radikale i štite kožu od oštećenja uzrokovanih vanjskim čimbenicima iz okoliša.
Hidroksipinakolon retinoat (HPR) je napredni retinoid koji učinkovito ubrzava proces obnove kože, poboljšava teksturu i smanjuje staračke mrlje. Za razliku od retinola, HPR je manje iritantan i manje vjerojatno uzrokuje suhoću, ljuštenje i osjetljivost, što ga čini pogodnim za osobe koje teško podnose druge retinoide. Također potiče sintezu kolagena za čvršću kožu, otčepljuje pore i pomaže smanjiti proizvodnju sebuma i crvenilo. HPR je fotostabilan, pa se može koristiti i ujutro i navečer.
Transdermalni fleksibilni liposomi djeluju kao sustav isporuke za druge sastojke u njezi kože. Kada liposom dođe u kontakt s kožom, apsorbira se zajedno s aktivnim sastojkom koji nosi. Ova formula koristi posebno mekane i fleksibilne liposome, što im omogućuje bržu apsorpciju u kožu te učinkovitiju isporuku koristi svakog sastojka u dublje slojeve kože.
SUPERCHARGED™ Triple-Action Firming Serum može se koristiti s mikrostrujnim uređajima poput BEAR™ i LUNA™ 4 plus, što ga čini pogodnim za osobe bez osjetljive kože.
Formuliran s 90% prirodnih sastojaka, ovaj serum je bez mirisa, veganski, nije testiran na životinjama, dermatološki je testiran i prikladan je za sve tipove kože.
SUPERCHARGED™ Overnight Skin Repair Face Oil
Dizajniran kako bi se borio protiv preuranjenih znakova starenja, SUPERCHARGED™ Overnight Skin Repair Face Oil je hranjivi tretman koji djeluje dok spavate kako bi obnovili i pomladili svoju kožu.
Peptidi za učvršćivanje šalju signal koži da proizvodi više kolagena i elastina, pomažući u poboljšanju teksture kože te smanjenju sitnih linija i bora, čineći ten čvršćim, glađim i mlađim.
Ulje avokada, koje obnavlja barijeru kože, pruža esencijalne masne kiseline i vitamine koji podržavaju obnovu i održavanje zaštitnog sloja kože, poboljšavaju zadržavanje vlage i štite od štetnih utjecaja iz okoliša, vodeći ka zdravijoj i otpornijoj koži.
Umirujuće ulje sjemenki japanske kamelije ima protuupalna svojstva koja smiruju iritacije i smanjuju crvenilo. Također je bogato oleinskom kiselinom, vitaminima A, B, D i E te antioksidansima koji dubinski njeguju kožu bez začepljivanja pora, ostavljajući ten mekanim i elastičnim.
Antioksidans vitamina E štiti kožu od oštećenja uzrokovanih slobodnim radikalima i stresorima iz okoliša, pomažući u sprječavanju preuranjenih znakova starenja, poput hiperpigmentacije. Također dubinski hidratizira i njeguje kožu.
Formulirano s 99% sastojaka prirodnog podrijetla, SUPERCHARGED™ Overnight Skin Repair Face Oil je bez mirisa, vegansko i nije testirano na životinjama. Dermatološki je testirano i prikladno za sve tipove kože.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.