HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Briga o mentalnom zdravlju društva u cjelini, a posebno djece, goruća je tema današnjice. Kako bi osnažili djecu i mlade, posebno one bez odgovarajuće roditeljske skrbi, Cedevita je u suradnji sa stručnjacima i umjetnicima pokrenula društveno odgovornu kampanju Budi TU. Budi CE. u sklopu koje podržava klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska.

SOS Dječje selo Hrvatska već više od 32 godine pomaže djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi. U SOS Dječjim selima u Lekeniku i Ladimirevcima odrasta 140 djece, o kojima unutar SOS kuće brinu SOS mame. Djeca u SOS kućama odrastaju u obiteljskom okruženju, zajedno s biološkom braćom i sestrama. Upravo djeca iz SOS Dječjih sela osvojila su nas u ovoj kampanji svojom kreativnošću te optimističnim pogledom na svijet.

SOS Dječje selo Hrvatska

Kreativnost ne poznaje granice, moguće je biti kreativan u svim područjima života, to je povezivanje stvari na nov i originalan način. Djeca u SOS Dječjem selu naučila su da je kreativnost – inovativnost, eksperimentiranje i pomicanje granica ustaljenog. Naučila su raditi greške i pri tome zabaviti se. Kada dijete samostalno, na svoj način, koristeći svoje potencijale i resurse rješava izazove, izrasta u odraslu osobu punu samopouzdanja i optimističnog stava. Shodno tome, kreativnost nam daje slobodu i uči nas kako biti mentalno jak i zdrav”, poručila je Dina Koren, psihoterapeut, voditeljica obiteljske skrbi SOS Dječjeg sela Lekenik.

Kampanja Budi TU. Budi CE. predstavljena je danas u Zagrebu, a na panelu o mentalnom zdravlju stručnjaci su istaknuli da brojna istraživanja prepoznaju upravo kreativnost kao alat kojim se možemo izraziti i lakše nositi s izazovima. Bezgranična mašta koja krasi djecu, kao i njihov iskreni optimizam, inspiracija su svima nama, stoga je Cedevita, jedan od najpoznatijih i najdugovječnijih brendova u regiji, u ovoj kampanji odlučila upravo djeci dati mogućnost da svi čuju i vide njihove poruke.

Početkom 2024. godine organizirane su kreativne radionice na kojima su djeca pod vodstvom psihologica Gabrijele Ištuk i Leone Bortas Hetler, te uz stručno vodstvo ilustratorice Hane Tintor i dizajnera Marka Borote, naslikala predivne crteže. Klinci kreativci svojom vedrinom i znatiželjom dokazali su da se u svakom djetetu skriva ogroman talent, te su na radionicama pokazali zavidno umjetničko umijeće. Dječji radovi nastali na radionicama, aplicirani su potom na Cedevita čaše, koje uz posebno izdanje Cedevite možete pronaći na svim prodajnim mjestima te odabirom omiljenog okusa podržati klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska.

SOS Dječje selo Hrvatska

“Cedevita preko 50 godina širi optimizam diljem Hrvatske i draga je uspomena iz djetinjstva svim generacijama. Povezivanje i dijeljenje važnih trenutaka s drugima jedna je od temeljnih vrijednosti generacije CE. Upravo zato Cedevita ponosno daje glas djeci iz SOS Dječjeg sela Hrvatska, koja su s nama podijelila svoju kreativnost i dokazala da od njih možemo puno toga naučiti. Uvjereni smo da će to prepoznati i građani, te odabirom omiljenog Cedevita okusa podržati male umjetnike koji nas inspiriraju svojim radovima. Uz to, na prodajnim će se mjestima moći pronaći i limitirana izdanja velikog pakiranja Cedevite s čašom koju su oslikala djeca SOS Dječjeg sela”, izjavila je stariji voditelj izgradnje robne marke Cedevita Iva Ramić Švec.

“Ponosni smo na ovogodišnju kampanju Budi TU. Budi CE. u kojoj se još jednom pokazalo da nas djeca mogu puno toga naučiti i zaslužuju da budemo TU za njih. Upravo nam kroz kreativnost djeca mogu prenijeti svoju poruku, otkriti nam kako se osjećaju, čak i kada to ne znaju verbalizirati. Zato smo i na našoj edukativnoj platformi Budi TU. Budi CE. objavili inspirativne savjete o tome kako nam umjetnost pomaže u očuvanju mentalnog zdravlja, te kako potaknuti kreativnost kod djece i ohrabriti ih u njihovom odrastanju”, izjavila je voditelj razvoja robne marke Cedevita Tihana Moškatelo.

Više informacija pronađite na edukativnoj platformi budidobrobudice.com na kojoj građani mogu pronaći Vodič kreativnosti koji su izradili stručnjaci, a djeca su ga oplemenila svojim crtežima.

Podržimo klinCE kreativCE iz SOS Dječjeg sela Hrvatska!


druge vijesti

jana nails

Želiš trenutačni glam efekt? Ovo su proizvodi koji će te osvojiti na prvi pogled

Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.

Beauty News

05 prosinca 2025

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025