Ne propustite Filmski doček Nove godine u Kaptol Cinema!
Dočekajte 2025. u stilu uz najbolji filmski program i luksuzno iskustvo – osigurajte svoje mjesto za Filmski doček Nove godine u Kaptol Boutique Cinema!
22 studenoga 2024
SOS Dječje selo Hrvatska krije prave KlinCE KreativCE. Oslikali su nove Cedevita čaše u sklopu Budi TU. Budi CE. kampanje.
Briga o mentalnom zdravlju društva u cjelini, a posebno djece, goruća je tema današnjice. Kako bi osnažili djecu i mlade, posebno one bez odgovarajuće roditeljske skrbi, Cedevita je u suradnji sa stručnjacima i umjetnicima pokrenula društveno odgovornu kampanju Budi TU. Budi CE. u sklopu koje podržava klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska.
SOS Dječje selo Hrvatska već više od 32 godine pomaže djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi. U SOS Dječjim selima u Lekeniku i Ladimirevcima odrasta 140 djece, o kojima unutar SOS kuće brinu SOS mame. Djeca u SOS kućama odrastaju u obiteljskom okruženju, zajedno s biološkom braćom i sestrama. Upravo djeca iz SOS Dječjih sela osvojila su nas u ovoj kampanji svojom kreativnošću te optimističnim pogledom na svijet.
“Kreativnost ne poznaje granice, moguće je biti kreativan u svim područjima života, to je povezivanje stvari na nov i originalan način. Djeca u SOS Dječjem selu naučila su da je kreativnost – inovativnost, eksperimentiranje i pomicanje granica ustaljenog. Naučila su raditi greške i pri tome zabaviti se. Kada dijete samostalno, na svoj način, koristeći svoje potencijale i resurse rješava izazove, izrasta u odraslu osobu punu samopouzdanja i optimističnog stava. Shodno tome, kreativnost nam daje slobodu i uči nas kako biti mentalno jak i zdrav”, poručila je Dina Koren, psihoterapeut, voditeljica obiteljske skrbi SOS Dječjeg sela Lekenik.
Kampanja Budi TU. Budi CE. predstavljena je danas u Zagrebu, a na panelu o mentalnom zdravlju stručnjaci su istaknuli da brojna istraživanja prepoznaju upravo kreativnost kao alat kojim se možemo izraziti i lakše nositi s izazovima. Bezgranična mašta koja krasi djecu, kao i njihov iskreni optimizam, inspiracija su svima nama, stoga je Cedevita, jedan od najpoznatijih i najdugovječnijih brendova u regiji, u ovoj kampanji odlučila upravo djeci dati mogućnost da svi čuju i vide njihove poruke.
Početkom 2024. godine organizirane su kreativne radionice na kojima su djeca pod vodstvom psihologica Gabrijele Ištuk i Leone Bortas Hetler, te uz stručno vodstvo ilustratorice Hane Tintor i dizajnera Marka Borote, naslikala predivne crteže. Klinci kreativci svojom vedrinom i znatiželjom dokazali su da se u svakom djetetu skriva ogroman talent, te su na radionicama pokazali zavidno umjetničko umijeće. Dječji radovi nastali na radionicama, aplicirani su potom na Cedevita čaše, koje uz posebno izdanje Cedevite možete pronaći na svim prodajnim mjestima te odabirom omiljenog okusa podržati klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska.
“Cedevita preko 50 godina širi optimizam diljem Hrvatske i draga je uspomena iz djetinjstva svim generacijama. Povezivanje i dijeljenje važnih trenutaka s drugima jedna je od temeljnih vrijednosti generacije CE. Upravo zato Cedevita ponosno daje glas djeci iz SOS Dječjeg sela Hrvatska, koja su s nama podijelila svoju kreativnost i dokazala da od njih možemo puno toga naučiti. Uvjereni smo da će to prepoznati i građani, te odabirom omiljenog Cedevita okusa podržati male umjetnike koji nas inspiriraju svojim radovima. Uz to, na prodajnim će se mjestima moći pronaći i limitirana izdanja velikog pakiranja Cedevite s čašom koju su oslikala djeca SOS Dječjeg sela”, izjavila je stariji voditelj izgradnje robne marke Cedevita Iva Ramić Švec.
“Ponosni smo na ovogodišnju kampanju Budi TU. Budi CE. u kojoj se još jednom pokazalo da nas djeca mogu puno toga naučiti i zaslužuju da budemo TU za njih. Upravo nam kroz kreativnost djeca mogu prenijeti svoju poruku, otkriti nam kako se osjećaju, čak i kada to ne znaju verbalizirati. Zato smo i na našoj edukativnoj platformi Budi TU. Budi CE. objavili inspirativne savjete o tome kako nam umjetnost pomaže u očuvanju mentalnog zdravlja, te kako potaknuti kreativnost kod djece i ohrabriti ih u njihovom odrastanju”, izjavila je voditelj razvoja robne marke Cedevita Tihana Moškatelo.
Više informacija pronađite na edukativnoj platformi budidobrobudice.com na kojoj građani mogu pronaći Vodič kreativnosti koji su izradili stručnjaci, a djeca su ga oplemenila svojim crtežima.
Podržimo klinCE kreativCE iz SOS Dječjeg sela Hrvatska!
Kad razmišljate o poslovanju, možda vas prvo ne asocira riječ "knjigovođa". Možda vam na pamet padnu inovacije, marketing, prodaja ili velike ideje. Ali iza svakog uspješnog projekta stoji jedna tiha, marljiva figura koja sve to drži pod kontrolom – knjigovođa. On je poput kućnog temelja – nevidljiv, ali neophodan. Jer, ruku na srce, bez dobrog knjigovođe, poslovni temelji bi se vrlo brzo uzdrmali.
23 studenoga 2024
Stižu vam gosti koji ne smiju jesti gluten? Ovi božićni keksi bez glutena u obliku slavnog čovječuljka od đumbira će ih oduševiti.
22 studenoga 2024
Damir Kedžo, istaknuti hrvatski glazbenik prepoznatljiv po svom snažnom vokalu i emotivnim interpretacijama, ove će godine po peti put zaredom obogatiti blagdansku atmosferu svojim tradicionalnim božićnim koncertom pod nazivom "Moj Božić, vol. 5".
22 studenoga 2024
Miran Kurspahić pokazuje kako uz fitness i pravu prehranu, u četrdesetima možete zadržati fantastičnu formu i energiju.
22 studenoga 2024
Rezervirajte ONI 2025 kalendar s 13 umjetničkih ilustracija i pomozite djeci u liječenju. Uključite se u akciju i obogatite 2025. s plemenitim darom!
22 studenoga 2024