Briga o mentalnom zdravlju društva u cjelini, a posebno djece, goruća je tema današnjice. Kako bi osnažili djecu i mlade, posebno one bez odgovarajuće roditeljske skrbi, Cedevita je u suradnji sa stručnjacima i umjetnicima pokrenula društveno odgovornu kampanju Budi TU. Budi CE. u sklopu koje podržava klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska.
SOS Dječje selo Hrvatska već više od 32 godine pomaže djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi. U SOS Dječjim selima u Lekeniku i Ladimirevcima odrasta 140 djece, o kojima unutar SOS kuće brinu SOS mame. Djeca u SOS kućama odrastaju u obiteljskom okruženju, zajedno s biološkom braćom i sestrama. Upravo djeca iz SOS Dječjih sela osvojila su nas u ovoj kampanji svojom kreativnošću te optimističnim pogledom na svijet.
“Kreativnost ne poznaje granice, moguće je biti kreativan u svim područjima života, to je povezivanje stvari na nov i originalan način. Djeca u SOS Dječjem selu naučila su da je kreativnost – inovativnost, eksperimentiranje i pomicanje granica ustaljenog. Naučila su raditi greške i pri tome zabaviti se. Kada dijete samostalno, na svoj način, koristeći svoje potencijale i resurse rješava izazove, izrasta u odraslu osobu punu samopouzdanja i optimističnog stava. Shodno tome, kreativnost nam daje slobodu i uči nas kako biti mentalno jak i zdrav”, poručila je Dina Koren, psihoterapeut, voditeljica obiteljske skrbi SOS Dječjeg sela Lekenik.
Kampanja Budi TU. Budi CE. predstavljena je danas u Zagrebu, a na panelu o mentalnom zdravlju stručnjaci su istaknuli da brojna istraživanja prepoznaju upravo kreativnost kao alat kojim se možemo izraziti i lakše nositi s izazovima. Bezgranična mašta koja krasi djecu, kao i njihov iskreni optimizam, inspiracija su svima nama, stoga je Cedevita, jedan od najpoznatijih i najdugovječnijih brendova u regiji, u ovoj kampanji odlučila upravo djeci dati mogućnost da svi čuju i vide njihove poruke.
Početkom 2024. godine organizirane su kreativne radionice na kojima su djeca pod vodstvom psihologica Gabrijele Ištuk i Leone Bortas Hetler, te uz stručno vodstvo ilustratorice Hane Tintor i dizajnera Marka Borote, naslikala predivne crteže. Klinci kreativci svojom vedrinom i znatiželjom dokazali su da se u svakom djetetu skriva ogroman talent, te su na radionicama pokazali zavidno umjetničko umijeće. Dječji radovi nastali na radionicama, aplicirani su potom na Cedevita čaše, koje uz posebno izdanje Cedevite možete pronaći na svim prodajnim mjestima te odabirom omiljenog okusa podržati klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska.
“Cedevita preko 50 godina širi optimizam diljem Hrvatske i draga je uspomena iz djetinjstva svim generacijama. Povezivanje i dijeljenje važnih trenutaka s drugima jedna je od temeljnih vrijednosti generacije CE. Upravo zato Cedevita ponosno daje glas djeci iz SOS Dječjeg sela Hrvatska, koja su s nama podijelila svoju kreativnost i dokazala da od njih možemo puno toga naučiti. Uvjereni smo da će to prepoznati i građani, te odabirom omiljenog Cedevita okusa podržati male umjetnike koji nas inspiriraju svojim radovima. Uz to, na prodajnim će se mjestima moći pronaći i limitirana izdanja velikog pakiranja Cedevite s čašom koju su oslikala djeca SOS Dječjeg sela”, izjavila je stariji voditelj izgradnje robne marke Cedevita Iva Ramić Švec.
“Ponosni smo na ovogodišnju kampanju Budi TU. Budi CE. u kojoj se još jednom pokazalo da nas djeca mogu puno toga naučiti i zaslužuju da budemo TU za njih. Upravo nam kroz kreativnost djeca mogu prenijeti svoju poruku, otkriti nam kako se osjećaju, čak i kada to ne znaju verbalizirati. Zato smo i na našoj edukativnoj platformi Budi TU. Budi CE. objavili inspirativne savjete o tome kako nam umjetnost pomaže u očuvanju mentalnog zdravlja, te kako potaknuti kreativnost kod djece i ohrabriti ih u njihovom odrastanju”, izjavila je voditelj razvoja robne marke Cedevita Tihana Moškatelo.
Više informacija pronađite na edukativnoj platformi budidobrobudice.com na kojoj građani mogu pronaći Vodič kreativnosti koji su izradili stručnjaci, a djeca su ga oplemenila svojim crtežima.
Podržimo klinCE kreativCE iz SOS Dječjeg sela Hrvatska!
U moru filmova koje ćemo ovoga ljeta gledati pod zvjezdanim nebom Pule, jedan nosi poruku snažniju od ijedne kostimografske ili redateljske bravure. U samo 17 minuta, dokumentarni film A Final Copy of Ilon Specht, dobitnik Grand Prix nagrade na ovogodišnjem Cannes Lionsu, vodi nas na intimno putovanje kroz život žene čiji je glas – tih, ali moćan – promijenio način na koji žene doživljavaju same sebe. Premijerno će ga hrvatska publika moći pogledati 17. srpnja u 18 sati, u kinu Valli, u sklopu 72. Pulskog filmskog festivala.
Zamislite večer u kojoj vas film ne promatra s platna – već vas potpuno okružuje. I to ne metaforički. U srcu Zagreba, u Branimir mingle mall-u, otvorila su se vrata nove dimenzije kino doživljaja – spektakularne ScreenX dvorane koja je sinoć svečano dočekala svoje prve goste, i to uz premijeru najslavnijeg junaka svih vremena – Supermana!
U bajkovitom vrtu Croatia Recordsa, gdje su se mirisi lavande i akorda nenametljivo stapali u savršenu ljetnu večer, slavila se ne samo obljetnica jedne institucije – već i emocionalni soundtrack naših života. Croatia Records, nasljednica legendarnog Jugotona, obilježila je 78 godina postojanja ekskluzivnim događajem i promocijom vinilnog izdanja “25 Greatest Hits” – kolekcije koja je istovremeno i hommage i vremeplov kroz glazbu koja nas je definirala.
Dok ljetni mjeseci mirisom nose bezbrižnost, u Sarajevu se već osjeća kreativna groznica – ona koja prethodi još jednom izdanju Sarajevo Film Festivala, kulturnog događaja koji odavno nadilazi granice filma. Među najinovativnijim programima festivala posebno se ističe CineLink Books, projekt koji spaja ono najbolje iz dva svijeta: književnosti i filma.
Dubrovnik, grad koji diše eleganciju u svakom kamenom detalju, dobio je novo gastro utočište koje spaja dvije kulture u jednu neodoljivu priču – onu o hrani, ljubavi i putovanjima. U uskoj, tihoj Boškovićevoj ulici, daleko od vreve glavnih koraka, smjestio se Franco Romano Panini Bar – mjesto koje kao da je ispalo iz neke rimskog filma, ali s dušom juga.
Dok gradske ulice dišu nešto sporije, a vrućine nas mame na laganiji tempo, u srcu Zagreba skriva se adresa na kojoj ljeto ima drugačiji okus. Evergreen Sushi Experience na Ilici 49 savršena je destinacija za sve one koji ostaju u gradu, ali ne žele raditi kompromise kada je u pitanju uživanje.
Ljeto možda donosi opuštenije dane, ali stil nikad ne uzima predah – pogotovo kad je u pitanju Tommy Hilfiger. Ikonski brend koji definira spoj američke elegancije i urbane ležernosti, ovog ljeta nudi priliku koju ne želite propustiti: sniženje do -50% na odabrane komade iz aktualne kolekcije.
Od 12. do 20. rujna, riječka luka postaje domaćin nečemu doista jedinstvenom – prvom brodu-muzeju na svijetu i svjetskom putujućem festivalu umjetnosti i kulture. Art Explora Festival, koji je već osvojio obale Mediterana, po prvi put pristaje u Hrvatskoj – i to s punim jedrima kreativnosti, tehnologije i slobode izražavanja.
Hollywoodska diva Nicole Kidman ovih dana uživa na hrvatskoj obali, a pritom šalje snažnu poruku autentičnosti i ljubavi prema sebi. U društvu sestre Antonije i nećakinje Lucije Hawley, 57-godišnja glumica provodi odmor u Dalmaciji – ali nije samo kristalno more ono što je oduševilo njezine obožavatelje, već i činjenica da je odlučila prigrliti svoju prirodnu ljepotu.
Ako vam je ljeto već bilo vruće, pripremite se – Joško Gvardiol upravo je podigao temperaturu na novu razinu. U savršeno isklesanom izdanju, naš nogometni Adonis pojavio se u oskudnim kupaćim gaćicama i ostavio nas bez daha. Doslovno.
Trideset godina od jednog od najmračnijih trenutaka europske povijesti, Srebrenica i dalje snažno odzvanja u svijesti svijeta. Ove godine, ta tišina boli i sjećanja dobila je plemeniti glas – onaj Vojvotkinje od Edinburgha, koja je, u ime kralja Charlesa III., posjetila Bosnu i Hercegovinu i sudjelovala na komemoraciji u Potočarima.