Znate li da omot najpoznatije čokolade na svijetu možete personalizirati?
Kinder, najpoznatiji brend čokolade za djecu u kojem više od 50 godina uživaju veliki i mali, ovih je blagdana iznenadio svoje poklonike mogućnošću personalizacije slavnog omota pa se umjesto nasmiješenih dječjih lica na prednjoj strani Kinder Chocolate može naći lice vašeg djeteta ili neke druge drage osobe.
Drevni Asteci čokoladu su smatrali hranom bogova, a u nekim je kulturama bila vrjednija od zlata. Čokolada se i danas smatra jednim od najljepših poklona koji možemo dati dragim ljudima – obitelji i prijateljima te je ona zbog svoje simbolike uvijek izraz ljubavi i znak pažnje.
Budući da su blagdani pravo vrijeme za razveseliti naše najdraže, Kinder, jedan od najpoznatijih svjetskih brendova čokolade za djecu koji je već gotovo šest desetljeća sinonim za kvalitetu i povjerenje, svojim korisnicima donosi mogućnost personalizacije omota svoje najpopularnije čokolade. Sve što trebate napraviti, jest posjetiti stranicu www.kinder.com/hr/hr/, odabrati željenu fotografiju te ispisati personalizirani Kinder Chocolate omot koji je potom potrebno izrezati prema uputama i omotati pakiranje Kinder Chocolate 100g. Osim fotografije, svojim bližnjima možete ostaviti i personaliziranu poruku ili pak izabrati neku od već predloženih.
Mogućnost izrade personaliziranog omota za Kinder čokoladu traje sve do 31. siječnja 2024. i odnosi se samo na Kinder Chocolate 100g.
Ulaganje više nije rezervirano za bogate niti za one koji prate burzu svakog jutra. Danas je zahvaljujući robosavjetnicima moguće ulagati bez ikakvog predznanja. Dovoljno je iskreno odgovoriti na nekoliko pitanja, a aplikacija ti preporuči portfelj prilagođen tvojoj situaciji. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom profesor matematike i financijski vloger Toni Milun i Marko Bogdan, financijski stručnjak i voditelj prodaje u Geniusu, prvoj hrvatskoj aplikaciji za automatsko ulaganje u investicijske fondove, razgovaraju o ekonomskim navikama građana, mitovima o ulaganju, kao i jednostavnim načinima kako napraviti prvi korak prema financijskoj odgovornosti.
Predstavljamo najnovije kolekcije dioptrijskih okvira VonBogen i Roger Eye Design. Iako različiti u stilu, ova dva brenda povezuje isti cilj: ponuditi naočale koje ne prate trendove - već ih stvaraju.
Od ove subote, 26. travnja, pa kroz sve iduće sunčane subote do 17. svibnja, stari splitski Pazar, tik uz same zidine Dioklecijanove palače, postaje najukusnije i najzabavnije mjesto u gradu.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
U sezoni pričesti, krizmi i proljetnih okupljanja, Ana Gruica Uglešić pokazala je stajling koji spaja eleganciju, trend i lakoću - i svi ga žele kopirati.