Super prilika u Zagrebu: Popusti i kupnja postaju dio streetwear ritma ovog vikenda
Kad stil postane način života, svaki tvoj korak nosi poruku, a upravo u Arena Centru ovaj vikend streetwear postaje više od odjeće i tenisica jer Buzz Sneaker Station otvara vrata svima koji žele ući u prostor u kojem se moda i urbana energija susreću u trenutku koji se pamti. Od 17. do 19. listopada posjetitelji imaju priliku iskusiti kako streetwear i stil oblikuju način na koji se krećemo i kako nas moda može povezati s ritmom grada, dok posebna akcija od -20 % na odabrani nesniženi asortiman sa Sport&Bonus karticom čini da svaka odluka o kupnji postane dio iskustva koje se ne propušta. U tom prostoru svaki detalj, od glazbe DJ seta Mike & Me do interaktivnih igara i izazova, gradi osjećaj da je Zagreb mjesto u kojem streetwear diktira tempo i oblikuje urbani lifestyle.
Za one koji vole da moda ima dimenziju igre, Buzz Sneaker Station pripremio je poseban izazov u kojem je potrebno pogoditi šifru, otključati kutiju i osvojiti najnoviji model tenisica, jer upravo ovakva interakcija pretvara kupnju u iskustvo, a svaka osmišljena aktivnost podsjeća da streetwear u Zagrebu postaje način da izraziš svoj stav i svoj ritam.
Ovaj vikend Arena Centar nije samo shopping destinacija, nego prostor u kojem svaki posjetitelj može osjetiti kako stil prelazi granice odjeće i postaje identitet, a popusti i igre služe kao dodatni impuls da svaka interakcija bude dio urbane priče grada u kojem moda i energija idu ruku pod ruku.
Kad zakoračiš u Buzz Sneaker Station, svaki trenutak nosi osjećaj pripadnosti zajednici koja razumije ritam streetwear kulture i koja cijeni da stil ne počinje od odjeće, nego od stava i načina na koji se nosiš kroz život i grad, a Arena Centar postaje prostor u kojem svaki korak priča priču o modnom identitetu i urbanom tempu koji oblikuje vikend.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.