
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

U bajkovitom ambijentu splitskog Caffe del Mara Grand Hotela Palazzo, pod zlatnim zalaskom i uz šapat mora, održana je večer koja će se dugo pamtiti. Grand finale izbora za Jana Nails Miss i Mistera turizma Hrvatske 2025. odisalo je glamurom, elegancijom i iskrom mediteranskog šarma, a večer su obilježili ne samo ljepota i stil, već i autentičnost kandidata koji će Hrvatsku predstavljati na svjetskoj sceni.
Krune najljepših ambasadora hrvatskog turizma ove su godine zasluženo ponijeli Puljanin Luka Skočilić i Bjelovarčanka Katarina Golec – dvoje mladih ljudi koji u sebi nose spoj discipline, samopouzdanja i neosporne karizme.
Luka Skočilić, 31-godišnji model iz Pule, nije samo lice s modne piste. S diplomama Pomorskog fakulteta i Fakulteta prometnih znanosti, Luka je primjer muškarca nove generacije – obrazovan, sofisticiran i globalno tražen. Njegova modna priča uključuje suradnje s modnim gigantima poput Armanija, Dolce & Gabbane i Moschina, a njegov hod pistom osvaja Pariz, Milano i Dubai.
Katarina Golec, 24-godišnja fitness prvakinja iz Bjelovara sa zagrebačkom adresom, donosi potpuno novu dimenziju ljepote – onu koju oblikuju disciplina, vitalnost i mentalna snaga. Kao wellness influencerica i šampionka u fitnessu, Katarina inspirira tisuće žena svojim pristupom zdravom životu, a sada postaje i službeno lice koje promovira hrvatski turizam – i to s osmijehom koji osvaja.
Osim pobjednika, publiku su oduševili i pratitelji: prvi pratitelji Dora Rojković i Niki Vranić, drugi pratitelji Boris Blagojević i Monika Klobučar, a titule Miss i Mistera fotogeničnosti osvojili su Barbara Krnica i Milan Kovačević. Najsimpatičniji među finalistima bili su Ana Granić i Ninon Dejanović.
Glamuroznu večer vodili su Bojan Jambrošić i Manuela Svorcan, a događanje su podržali renomirani partneri iz svijeta ljepote i lifestyle industrije.
Nova Miss i Mister turizma Hrvatske ne nose samo titulu – oni postaju simbol hrvatskog duha, šarma i gostoljubivosti. Njihova sljedeća stanica? Svjetska pozornica. A mi im želimo da zablistaju – upravo onako kako su to učinili i te nezaboravne večeri u srcu Jadrana.

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025