HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Krune najljepših ambasadora hrvatskog turizma ove su godine zasluženo ponijeli Puljanin Luka Skočilić i Bjelovarčanka Katarina Golec – dvoje mladih ljudi koji u sebi nose spoj discipline, samopouzdanja i neosporne karizme.

Luka Skočilić, 31-godišnji model iz Pule, nije samo lice s modne piste. S diplomama Pomorskog fakulteta i Fakulteta prometnih znanosti, Luka je primjer muškarca nove generacije – obrazovan, sofisticiran i globalno tražen. Njegova modna priča uključuje suradnje s modnim gigantima poput Armanija, Dolce & Gabbane i Moschina, a njegov hod pistom osvaja Pariz, Milano i Dubai.

Katarina Golec, 24-godišnja fitness prvakinja iz Bjelovara sa zagrebačkom adresom, donosi potpuno novu dimenziju ljepote – onu koju oblikuju disciplina, vitalnost i mentalna snaga. Kao wellness influencerica i šampionka u fitnessu, Katarina inspirira tisuće žena svojim pristupom zdravom životu, a sada postaje i službeno lice koje promovira hrvatski turizam – i to s osmijehom koji osvaja.

Osim pobjednika, publiku su oduševili i pratitelji: prvi pratitelji Dora Rojković i Niki Vranić, drugi pratitelji Boris Blagojević i Monika Klobučar, a titule Miss i Mistera fotogeničnosti osvojili su Barbara Krnica i Milan Kovačević. Najsimpatičniji među finalistima bili su Ana Granić i Ninon Dejanović.

Glamuroznu večer vodili su Bojan Jambrošić i Manuela Svorcan, a događanje su podržali renomirani partneri iz svijeta ljepote i lifestyle industrije.

Nova Miss i Mister turizma Hrvatske ne nose samo titulu – oni postaju simbol hrvatskog duha, šarma i gostoljubivosti. Njihova sljedeća stanica? Svjetska pozornica. A mi im želimo da zablistaju – upravo onako kako su to učinili i te nezaboravne večeri u srcu Jadrana.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025