Katarina Baban svojom drugom samostalnom revijom predstavila novu ljetnu kolekciju i Zagrebu udahnula pravi čarobni duh
Glumica i dizajnerica, Katarina Baban održala je drugu samostalnu reviju svog brenda Lilith i zapadni dio Zagreba pretvorila u prvi mali čarobni raj, transformirajući vanjsku terasu Mansion Event Resorta u modernu bajku.
A upravo podršku glumačkoj kolegici i prvi među kojima su uživali u novoj kolekciji Lilith brenda bili su i Martina Stjepanović, Sementa Rajhard, Daria Lorenzi, Petra Kurtela, Katarina Madirazza, Ecija Ojdanić, Iskra Jirsak, Petra Kraljev te brojni drugi.
Predstavljena nova ljetna kolekcija sadrži ukupno 24 modela, a materijali koji su korišteni u izradi su svila, brokat, saten i makrame čipka. Također, posebnost ove kolekcije je upravo ta da su određeni komadi unikatni te se ne mogu ponoviti. Kolekcijom dominiraju već prepoznatljive pastelne boje brenda bijela, roza i plava, no ovoga puta naći će se i nešto za klasičnije i odvažnije, te su određeni komadi dostupni i u crnoj boji.
„Kolekciju smo stvarali 3 mjeseca postepeno, radeći do kraja na najsitnijim detaljima. Željela sam s ovom kolekcijom napraviti pomak u odnosu na dosadašnje haljine. Napravili smo naglasak na večernje svečane haljine te se u kolekciji može naći i nekoliko vjenčanica. Od lepršavih prozirnih modela, od svile preko satena do makrame čipke u kolekciji se mogu naći razni krojevi među kojima prevladavaju gola leđa, raskošni šlepovi, haljine s plaštevima te duboki prorezi. Naglasak je kao i uvijek na nezaobilaznoj romantici u svim oblicima, a upravo ta romantika velika mi je inspiracija i neizostavan dio mog rada.“ – o svojoj novoj kolekciji otkrila je glumica i dizajnerica Katarina Baban.
Osječanka sa zagrebačkom adresom u sebi nosi mnoge kreativne vizije i poduzetnički duh stoga možemo zaključiti kako novitetima ovdje nije kraj te da novu reviju nećemo tako dugo čekati. Osim nove kolekcije, Katarina je nedavno otvorila showroom na novoj lokaciji, koji se nalazi u samom srcu Zagreba, na adresi pro. Sestara Baković 1 te time započela još jednu novu i inspirativnu eru Lilith brenda. Više informacija dostupno je na službenoj Lilith stranici: https://lilith.shop/.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.