Katarina Baban svojom drugom samostalnom revijom predstavila novu ljetnu kolekciju i Zagrebu udahnula pravi čarobni duh
Glumica i dizajnerica, Katarina Baban održala je drugu samostalnu reviju svog brenda Lilith i zapadni dio Zagreba pretvorila u prvi mali čarobni raj, transformirajući vanjsku terasu Mansion Event Resorta u modernu bajku.
A upravo podršku glumačkoj kolegici i prvi među kojima su uživali u novoj kolekciji Lilith brenda bili su i Martina Stjepanović, Sementa Rajhard, Daria Lorenzi, Petra Kurtela, Katarina Madirazza, Ecija Ojdanić, Iskra Jirsak, Petra Kraljev te brojni drugi.
Predstavljena nova ljetna kolekcija sadrži ukupno 24 modela, a materijali koji su korišteni u izradi su svila, brokat, saten i makrame čipka. Također, posebnost ove kolekcije je upravo ta da su određeni komadi unikatni te se ne mogu ponoviti. Kolekcijom dominiraju već prepoznatljive pastelne boje brenda bijela, roza i plava, no ovoga puta naći će se i nešto za klasičnije i odvažnije, te su određeni komadi dostupni i u crnoj boji.
„Kolekciju smo stvarali 3 mjeseca postepeno, radeći do kraja na najsitnijim detaljima. Željela sam s ovom kolekcijom napraviti pomak u odnosu na dosadašnje haljine. Napravili smo naglasak na večernje svečane haljine te se u kolekciji može naći i nekoliko vjenčanica. Od lepršavih prozirnih modela, od svile preko satena do makrame čipke u kolekciji se mogu naći razni krojevi među kojima prevladavaju gola leđa, raskošni šlepovi, haljine s plaštevima te duboki prorezi. Naglasak je kao i uvijek na nezaobilaznoj romantici u svim oblicima, a upravo ta romantika velika mi je inspiracija i neizostavan dio mog rada.“ – o svojoj novoj kolekciji otkrila je glumica i dizajnerica Katarina Baban.
Osječanka sa zagrebačkom adresom u sebi nosi mnoge kreativne vizije i poduzetnički duh stoga možemo zaključiti kako novitetima ovdje nije kraj te da novu reviju nećemo tako dugo čekati. Osim nove kolekcije, Katarina je nedavno otvorila showroom na novoj lokaciji, koji se nalazi u samom srcu Zagreba, na adresi pro. Sestara Baković 1 te time započela još jednu novu i inspirativnu eru Lilith brenda. Više informacija dostupno je na službenoj Lilith stranici: https://lilith.shop/.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Jedan od najuspješnijih filmova prošle godine „Konklava“ možete ekskluzivno ponovno pogledati od 24.4. do 7.5. u CineStaru i ostalim kinima u distribuciji Blitz filma.
Sa svojih 100 godina u 2025., Esplanade ostaje simbol zagrebačke elegancije, otpornosti i zajedništva. Od svojih veličanstvenih početaka do dinamične sadašnjosti, hotel Esplanade dokazuje da neke stvari s godinama doista postaju sve bolje.
L'Oréal Grupa objavila je da su sve njezine operativne lokacije u Europi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, uključujući i ured u Hrvatskoj, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak dio je L'Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine. Europa ima važnu ulogu u globalnom poslovanju kompanije, s 19 od ukupno 38 tvornica, od kojih se 11 nalazi u Francuskoj.
Dan planeta Zemlje nosi snažnu poruku i podsjetnik je svima nama: naš odnos prema planeti oblikuje našu budućnost. Važno je da se ne zadržimo samo na riječima već donesemo male svakodnevne odluke koje stvaraju kolektivni efekt. Klimatske promjene, gubitak bioraznolikosti i prekomjerno korištenje resursa zahtijevaju naše djelovanje. Dan planeta Zemlje zato više nije samo datum – on je snažan podsjetnik da je promjena nužna.
Ove sezone Jana Nails donosi najtraženiju kolekciju trajnih lakova koja briše pravila i daje ti slobodu da mijenjaš uloge kako god poželiš - jer svaki dan biraš svoju priču!