Kalendar koji spaja umjetnost i dobrotu: Prelistajte kalendar ONI 2026.
Postoje projekti koji nas zaustave, utišaju i podsjete na to da je život satkan od trenutaka – nježnih, krhkih, neponovljivih. ONI 2026. upravo je takav projekt: limitirano izdanje umjetničkog kalendara koje svake godine iznova spaja ljepotu stvaranja i humanost, pretvarajući svakodnevicu u prostor doniranja, podrške i topline. Ovogodišnje izdanje, šesto po redu, posvećeno je temi “Trenutak” – jedinome što zaista možemo posjedovati.
Naslovnicu potpisuje Mihael Bađun, čiji rad “Jutro” hvata onu nijansu svjetlosti koja mijenja dan, misao, raspoloženje. Iza nje slijedi raskošan niz autora, stilova i poetika: od Marcele Gjoni i njezine “Tiranije trenutka” koju svi živimo, preko minimalističkog “Susreta” Jurja Mihalkea, do Albe Miočev i njezine meditacije o vremenu u radu “Gledam Seline”. Svaki mjesec nosi novu emociju, novu mikro priču, novi fragment svijeta koji bismo inače propustili u žurbi.
Travanj donosi Laru Grotić i njezinu “Točku u vremenu”, dok svibanj postaje intimna oda stvaralaštvu kroz rad Helene Nemeš “Trenutak stvaranja mašte”. U lipnju nas Ivonna Grlić uvodi u introspekciju kroz rad “You Are Not There” koji donosi simboliku nostalgije i nemogućnost bijega od sjećanja. Srpanj pripada Adrianu Krmpotiću (BODI), koji “Iznenađenje” pretvara u emociju koju svi prepoznajemo, ali rijetko imenujemo. Kolovoz donosi “Most” Jakova Pašalića, a rujan Marcelu Bencek s “Liminalnim plodovima” – slojevitim prikazom prijelaza i rasta. Jesenski mjeseci nose snažnu dramaturgiju: Marko Tokić u listopadu secira “Trenutak između”, dok u studenom Bruno Butorac posvećuje rad nostalgiji i optimizmu u djelu “Iza zida Anouk Aimée”. Godinu zatvara Hrvoje Majer s radom “Amsterdam Nights” – slikarskim pokušajem da se stvori lažno sjećanje koje ipak zvuči stvarnije od stvarnosti.
Humanitarna nit projekta jednako je snažna kao i umjetnička. Alba Miočev ističe koliko joj znači podržati Udrugu Krijesnica: “Dijeljenje je ono čime stvaramo zajedništvo i toplinu.” Marcela Bencek naglašava ljepotu kreativnog povezivanja i humanog djelovanja. Vanja Varga, autorica projekta ONI i platforme Djelovanje, podsjeća da je trenutak jedino što imamo: “Svaki je jednako poseban, koliko god izgledali isti. Zato ga trebamo živjeti, osjetiti, pokloniti.”
Kalendar ONI 2026. dolazi u limitiranoj ediciji od 300 primjeraka, a njegova vrijednost nadilazi estetiku. Od svakog prodanog primjerka čak 22 eura doniraju se Udruzi Krijesnica – organizaciji koja desetljećima pruža podršku djeci na liječenju od malignih bolesti. “Vaša donacija pruža djeci trenutke sigurnosti i snage”, kaže Mirela Stanić Popović iz Krijesnica, naglašavajući važnost humanosti koju ovaj projekt njeguje.
Posebnost kalendara krije se i u njegovoj funkcionalnoj ljepoti – svaka ilustracija može se perforacijom izdvojiti, uokviriti i pretvoriti u trajni umjetnički objekt. Kupci dobivaju i ONI 2026. voucher s popustima kod osam partnerskih brendova, što ga čini savršenim božićnim poklonom: smislenim, promišljenim i duboko osobnim.
Partner projekta Botaničar ponovno je dio ove priče, potvrđujući koliko je važno stvarati prostore u kojima umjetnost i humanost zajedno rastu. A upravo će se ondje, u baru Botaničar 12. prosinca održati službeno otvorenje izložbe – uz glazbu Svakober kolektiva, DJ Hiboua i DJ Oguna.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.