HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nije tajna da su maturalna putovanja i izleti poskupjeli. Roditeljima to predstavlja dodatno opterećenje na inflacijom osiromašeni kućni budžet, no putničke agencije za sada nemaju rješenje. Poskupljenja na svim razinama – od troškova prijevoza i vodiča do ugostiteljskih usluga i smještaja – neminovno su se odrazila i na cijene aranžmana, kažu u splitskoj agenciji Eklata, specijaliziranoj za školska putovanja i putovanja mladih.

Iako ne mogu utjecati na inflaciju, u ovoj se splitskoj agenciji zalažu za transparentnost cijena pa za sada jedini u Hrvatskoj imaju potpuno besplatne aplikacije za maturalna putovanja i izlete osnovnih škola – maturalac.com i izlet.hr. Obje aplikacije omogućuju samostalnu izradu programa školskih putovanja u samo nekoliko klikova uz danas iznimno važan element – praćenje budžeta. I mogu ih koristiti svi – nastavnici, roditelji i učenici.

arhiva putnička agencija Eklata

Nedavno je Eklata pokrenula i novi natječaj „Dalmacija iz školske klupe“, kojim potiče učenike dalmatinskih osnovnih škola na kreativnost, a čiji pobjednici po kategorijama od  prvog do četvrtog razreda i od petog do osmog razreda dobivaju potpuno besplatan izlet.

Željeli smo osmisliti nešto što će potaknuti djecu da kroz kreativnost izraze svoju ljubav prema Dalmaciji. Tako je nastao natječaj „Dalmacija iz školske klupe“. Pravo sudjelovanja imaju sva razredna odjeljenja osnovnih škola iz četiri dalmatinske županije: Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske i Zadarske. Učenici od prvog do četvrtog razreda trebaju osmisliti i izraditi plakat koji prikazuje njihovu viziju Dalmacije, dok učenici od petog do osmog razreda trebaju snimiti kratki video u trajanju do dvije minute“, ističe Marija Domikulić, voditeljica projekta.

arhiva putnička agencija Eklata

Na pitanje što očekuje od prijavljenih radova, Domikulić kaže kako je sigurna da će djeca na najljepši način pokazati ljepote, povijest i kulturu Dalmacije.

Želimo potaknuti maštovitost i timski rad, ali i povezati školsko obrazovanje s lokalnim naslijeđem. Natječaj je otvoren već neko vrijeme, prvi radovi su već pristigli, a svi koji žele sudjelovati mogu ih slati do 15. travnja do 12 sati na email natjecaj@eklata.com. Stručni žiri, sastavljen od članova Eklate i predstavnika Dalmatinskog portala koji je medijski pokrovitelj projekta, ocjenjivat će originalnost, kreativnost i povezanost s temom“, kaže Domikulić te dodaje kako će najbolje ocijenjeni radovi – jedan iz nižih i jedan iz viših razreda, malim kreativcima omogućiti besplatan jednodnevni izlet u atraktivnu dalmatinsku destinaciju po njihovom izboru, a u tome će im pomoći i aplikacija izlet.hr.  Još nije kasno da se uključite!

Više o nagradnom natječaju i općim uvjetima možete pronaći ovdje.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025