Potpisao mobilnu pretplatu, a kući se vraća u luksuznom Audiju Q4!
Da ugovaranje mobilne pretplate u Telemachu donosi mnogo više od kvalitetne mreže i usluge, potvrdio je danas glavni dobitnik velike Telemachove nagradne igre. Novi vlasnik luksuznog električnog Audija Q4 40 e-tron Edition je Filip Barać iz Trogira kojem su svečano uručeni ključevi osvojenog automobila.
“Telemachova mobilna mreža bila je moj odabir neovisno o nagradnoj igri, a da ću baš ja držati ključeve novog automobila u rukama, to nisam ni sanjao. Hvala Telemachu na ovoj nevjerojatnoj prilici, povratak kući bit će najbolja vožnja u životu”, izjavio je Filip Barać.
Telemach je ovom nagradnom igrom želio zahvaliti svim korisnicima koji su prepoznali kvalitetu njegove mobilne mreže te su ugovorili jedan od Telemachovih pretplatničkih paketa: Start, Top ili Unlimited. Osim automobila, u nagradnoj igri koja je trajala od svibnja do kolovoza ukupno šestero korisnika osvojilo je i druge vrijedne nagrade: pametne telefone Apple iPhone 16 te Xiaomi električne romobile.
Sretnom dobitniku čestitao je i ključeve osvojenog automobila uručio Mislav Galler, član Uprave i glavni komercijalni direktor Telemacha:
“Naša misija je korisnicima uvijek pružati više, ne samo kroz tehnološki naprednu infrastrukturu i usluge, već i kroz pristupačnu ponudu te dodatne pogodnosti koje nadmašuju njihova očekivanja. Upravo s tim ciljem pokrenuli smo ovu nagradnu igru čija glavna nagrada, električni Audi Q4, ujedno simbolizira našu predanost održivosti, inovacijama i stvaranju vrhunskog korisničkog iskustva. Čestitam Filipu koji će, uz sve prednosti Telemachove mobilne mreže, od danas uživati i u svom novom limenom ljubimcu.”
Za kvalitetu Telemachove mobilne mreže već niz godina stižu međunarodna priznanja, a povjerenje u usluge ovog operatora potvrđuje i rastući broj mobilnih korisnika. To nije slučajnost već rezultat Telemachovih višegodišnjih ulaganja zahvaljujući kojima je od 2020. godine povećao broj baznih stanica za 50% i kapacitet mreže za šest puta, a svojim super brzim 5G internetom danas pokriva čak 99% populacije Hrvatske.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.