Kad prostor govori: Kako Ivana Škrlec i Altera postavljaju nove standarde luksuznih događanja
U svijetu u kojem svaki detalj ima značenje, a prvi dojam često postaje i najtrajniji, luksuz više nije samo pitanje dekora – on je priča, emocija, iskustvo. U toj novoj eri event industrije, jedno ime sve glasnije odjekuje europskom scenom: Ivana Škrlec, vizionarka iza rental brenda Altera, redefinira kako prostor može govoriti – i to glasno, profinjeno i nezaboravno.
U samo četrnaest dana Ivana je od Beča do Mykonosa proširila Alterin pečat – onaj koji ne prati trendove, nego ih stvara. Na RSVP kongresu u glamuroznom Anantara Palais Hansenu, događanju koje okuplja crème de la crème europske event scene, Altera nije samo predstavila selekciju opreme – unijela je novu dimenziju luksuza. Tema večeri ‘Rock Me Amades’ spojila je baroknu raskoš i suvremenu drskost, a Alterini komadi – modularni, održivi, dizajnerski precizni – bili su točka na „i“. Tu se nije radilo samo o stolcima, stolovima ili lounge kutcima. Radilo se o atmosferi. O osjećaju. O prostoru koji ne prati scenografiju – već je oblikuje.
Tjedan dana kasnije, u intimnijem, ali jednako ekskluzivnom okruženju grčkog Mykonosa, održan je event simpozij na kojem su se ponovno okupili najvažniji kreativci, producenti i vizionari event industrije. Uz razmjenu ideja i inspiracija, otvorilo se i važno pitanje koje u glamuroznom sjaju često ostaje neizgovoreno: burnout. U ritmu gdje dan traje 18 sati, a svaki event mora izgledati bezvremenski savršeno, ljudska održivost postaje jednako važna kao i ona materijalna. Altera je, kao partner događanja, još jednom pokazala da luksuz i empatija mogu ići ruku pod ruku – a upravo je to nova estetika događanja budućnosti.
Sljedeća destinacija? Toskana – zemlja svjetla, mirisa i elegancije – gdje Altera priprema mobilni paviljon koji će predstaviti novu kolekciju event opreme. Luksuznu, funkcionalnu i održivu. Paviljon neće biti samo izložbeni prostor – bit će manifest budućnosti događanja u kojem se ljepota, promišljenost i odgovornost susreću.
Ivana Škrlec nije samo direktorica uspješne tvrtke. Ona je storyteller prostora. Ona zna prepoznati ono nevidljivo – emociju koja povezuje gosta s ambijentom, vibraciju prostora koja nadilazi vizualno. Altera, pod njezinim vodstvom, ne iznajmljuje opremu – ona posuđuje doživljaj, onaj koji traje i nakon što se svjetla ugase.
I upravo zato, u svijetu gdje događaji moraju biti više od spektakla, Altera i Ivana Škrlec su adresa koja se ne zaobilazi.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
U svijetu u kojem moda nije samo pitanje odijevanja, već i izražavanja stava, osobnosti i stila, Dubravka Švegar ponovno je potvrdila svoj status modnog kameleona. Na glamuroznom eventu Poliklinike Milojević, jedna od najomiljenijih influencerica naših prostora, često nazivana hrvatskom Monicom Bellucci, zablistala je u looku koji oduzima dah – spoj elegancije, senzualnosti i besprijekorne estetike.
Lucija Lugomer, pionirka hrvatskog body positivity pokreta i jedna od najpoznatijih plus size manekenki u regiji, ponovno pokazuje zašto je prava inspiracija tisućama žena. Na najnovijoj fotografiji s ljetovanja, Lucija zrači samopouzdanjem i prirodnom ljepotom, odjevena u elegantan bijeli bikini koji savršeno naglašava njezinu ženstvenu figuru.