Jubilarna 50. epizoda podcasta “Mame kod Lane” ugostila popularnu pjevačicu Maju Šuput Tatarinov
Poznata hrvatska pjevačica, glumica i TV voditeljica, a osim što osvaja pozornice diljem regije, ona je i majka malenog Blooma, rođenog u ožujku 2021. Maja Šuput Tatarinov gošća je jubilarne 50. epizode podcasta „Mame kod Lane“ voditeljice Lane Gojak Bajt. Jubilarnom epizodom podcast je proslavio svoj drugi rođendan.
U ovoj epizodi podcasta, Maja Šuput je podijelila svoja iskustva i razmišljanja o majčinstvu, a Lana i Maja razgovarale su i o balansiranju između obiteljskog života i zahtjevne karijere. „Trudnoća mi je prošla savršeno, bez ikakvih komplikacija i poteškoća, ali… Vino ne smiješ, vruću kupku zaboravi, sushi, tatarski i tuna tartar – sve out. Kava na kapaljku, botoks ni za živu glavu. Sve što volim – trudnoća mi je zabranila!“ – otkrila je iskrena Maja.
U iskrenom i duhovitom razgovoru Maja je ispričala da joj je u trudnoći sve išlo glatko, nije imala mučnine, nije zadržavala vodu, nije puno spavala, nije žudila za hranom, ali su joj odricanja teško pala. Jer kada ti netko zabrani sve tvoje male gušte, od čaše vina do beauty rituala, jasno je da to stanje, koliko god bilo čarobno, ipak nije za svakoga.
Razne teme su Lana i Maja otvorile, a ono što je šokiralo pa tek onda nasmijalo sve Majine prijatelje i obitelj jer genijalna spačka koju je priredila. No, Majin humor i zezancija otišli su u krivom smjeru. Odnosno, Maja je odlučila roditi na carski bez da ikome najavi, pa nakon 15 minuta svima poslati fotografiju nje i bebe, te ih šokirati. Ali plan je puk’o – i to spektakularno! Umjesto Majine poruke s fotkicom bebice, hladan tuš stigao je iz časopisa! Svi, uključujući i muža su saznali da je rodila iz medija pa je umjesto čestitki dobila brdo paničnih poruka i psovki. Zasigurno anegdota za prepričavanje za cijeli život, ali u tom trenutku vrlo nesmotrena zezancija.
U novoj epizodi “Mame kod Lane” podcasta Maja je otkrila kako joj je pandemija korone došla kao naručena. Budući da je svijet stao te nije bilo gaža ni koncerata, ona je konačno bila odmorna i naspavana, zdravo je jela, pila sokove, spavala, družila se s mužem – i ostala trudna skoro odmah!
Najbolje od svega? Rodila je, a klubovi se još nisu otvorili, pa zbog trudnoće nije propustila ni jedan nastup. Sve se nekako idealno poklopilo: od trudnoće i poroda, pa do majčinstva bez poslovnih gubitaka.
O posvećenosti, užurbanosti i svestranosti u iskrenoj i emotivnoj epizodi Lana i Maja daju odgovore na mnoga životna pitanja. Nova epizoda dostupna je već danas na YouTubeu te audio podcast platformama poput Spotifya i Applea.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.