HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Podrška u sportu postaje ključna riječ ove kampanje – ona koja vraća smisao svakom treningu, svakoj sumnji i svakom trenutku kada je važnije imati nekog uz sebe nego bilo što osvojiti.

Joško Gvardiol i Filip Glavaš zvijezde adidasove brend kampanje You Got This

Kada podrška postane snaga koja ne staje na terenu

Za Gvardiola, podrška u sportu počinje tamo gdje nestaje pritisak – u prijateljstvima koja su ga oblikovala prije nego što je postao profesionalac. Njegovi prijatelji iz djetinjstva i danas su uz njega, ne kao navijači, nego kao dio identiteta koji ga podsjeća zašto je nogomet uopće zavolio. Oni su za njega “plus jedan”, o njima govori kao o onom nevidljivom dijelu sebe koji mu vraća mir prije utakmica i koji čini da svaki trening ponovno postane igra.

Joško Gvardiol i Filip Glavaš zvijezde adidasove brend kampanje You Got This

Filip Glavaš to vidi na sličan, ali osobno nijansiran način. U njegovoj priči podrška ima lice prijatelja i suigrača Mateja Mandića, osobe koja zna prepoznati trenutak napetosti i pretvoriti ga u smijeh. Njihova povezanost, skrivena iza kulisa utakmica, pokazuje kako se povjerenje u sportu ne gradi samo znojem i disciplinom, nego i razumijevanjem koje ne traži objašnjenje.

Joško Gvardiol i Filip Glavaš zvijezde adidasove brend kampanje You Got This

U središtu adidas kampanje You Got This nalazi se ideja Plus One efekta – koncepta koji slavi “drugu stranu sporta”. To su oni trenuci koji rijetko ulaze u kadrove: pogled koji smiruje prije izvođenja, rečenica izgovorena na klupi, tišina koja znači više od uputa. Upravo u tim detaljima rađa se sigurnost. Upravo tamo sport prestaje biti samo natjecanje i postaje prostor u kojem ljudi rastu jedni uz druge.

Joško Gvardiol i Filip Glavaš zvijezde adidasove brend kampanje You Got This

I Gvardiol i Glavaš pokazuju da podrška u sportu nije motivacijski klišej, nego stvarna, svakodnevna potreba. Ona ne traži publiku, ali stvara karaktere koji mogu izdržati svaki pritisak.

Joško Gvardiol i Filip Glavaš zvijezde adidasove brend kampanje You Got This


Oznake:

adidas global kampanja adidas Hrvatska adidas kampanja adidas kampanja Hrvatska adidas Plus One emocionalna inteligencija u sportu emocionalna podrška u sportu Filip Glavaš Glavaš intervju Glavaš reprezentacija Glavaš rukomet globalni sport Gvardiol 2025 Gvardiol intervju Gvardiol Manchester City hrvatska sportska scena hrvatski nogomet hrvatski nogometaš hrvatski reprezentativci hrvatski reprezentativci 2025 hrvatski rukomet hrvatski rukometaš hrvatski sport hrvatski sport 2025 hrvatski sport inspiracija hrvatski sport mentalna snaga hrvatski sportaši hrvatski sportaši 2025 hrvatski sportaši adidas hrvatski sportaši i adidas hrvatski sportaši intervju hrvatski sportaši priče hrvatski sportski heroji hrvatski talenti inspiracija u sportu Joško Gvardiol kampanja You Got This mentalno zdravlje mentalno zdravlje sportaša motivacija kroz prijateljstvo motivacija sportaša odnos suigrača Plus One efekt podrška i samopouzdanje podrška i uspjeh podrška kao snaga podrška kroz prijateljstvo podrška mladim sportašima podrška sportašima podrška sportašima Hrvatska podrška suigrača podrška u karijeri podrška u sportu pozitivna podrška prijateljstvo u sportu prijateljstvo u timu sport i emocije sport i identitet sport i ljudskost sport i mentalna snaga sport i motivacija sport i odnosi sport i podrška sport i pozitivna energija sport i pritisak sport i psihologija sport i samopouzdanje sport i zajednica sport i zajednička energija sport i zajedništvo sport i život sport i životna ravnoteža sportaši i odnosi sportaši i podrška sportska disciplina sportska humanost sportska inspiracija sportska kampanja sportska kultura sportska povezanost sportska priča sportska psihologija sportska stabilnost sportski balans sportski izazovi sportski mentalni sklop sportski mindset sportski odnosi sportski prijatelji sportski primjer sportski projekt sportski razvoj sportski tim sportski timovi sportski uspjeh timski duh trening i podrška You Got This

druge vijesti