Joško Gvardiol i Filip Glavaš pokazali što danas znači podrška u sportu – i zašto bez nje nema pobjede
U vremenu u kojem se sport često promatra kroz brojke, rezultate i pobjede, adidas kampanja You Got This donosi priču koja podsjeća na ono što se u natjecanjima najlakše zaboravi – čovjeka. U njezinu središtu nalaze se Joško Gvardiol i Filip Glavaš, dva sportaša koji su, svaki na svoj način, otvorili pitanje emocionalne podrške u sportu. Riječ je o inicijativi koja ne mjeri uspjeh brojem medalja, nego snagom odnosa.
Podrška u sportu postaje ključna riječ ove kampanje – ona koja vraća smisao svakom treningu, svakoj sumnji i svakom trenutku kada je važnije imati nekog uz sebe nego bilo što osvojiti.
Kada podrška postane snaga koja ne staje na terenu
Za Gvardiola, podrška u sportu počinje tamo gdje nestaje pritisak – u prijateljstvima koja su ga oblikovala prije nego što je postao profesionalac. Njegovi prijatelji iz djetinjstva i danas su uz njega, ne kao navijači, nego kao dio identiteta koji ga podsjeća zašto je nogomet uopće zavolio. Oni su za njega “plus jedan”, o njima govori kao o onom nevidljivom dijelu sebe koji mu vraća mir prije utakmica i koji čini da svaki trening ponovno postane igra.
Filip Glavaš to vidi na sličan, ali osobno nijansiran način. U njegovoj priči podrška ima lice prijatelja i suigrača Mateja Mandića, osobe koja zna prepoznati trenutak napetosti i pretvoriti ga u smijeh. Njihova povezanost, skrivena iza kulisa utakmica, pokazuje kako se povjerenje u sportu ne gradi samo znojem i disciplinom, nego i razumijevanjem koje ne traži objašnjenje.
U središtu adidas kampanje You Got This nalazi se ideja Plus One efekta – koncepta koji slavi “drugu stranu sporta”. To su oni trenuci koji rijetko ulaze u kadrove: pogled koji smiruje prije izvođenja, rečenica izgovorena na klupi, tišina koja znači više od uputa. Upravo u tim detaljima rađa se sigurnost. Upravo tamo sport prestaje biti samo natjecanje i postaje prostor u kojem ljudi rastu jedni uz druge.
I Gvardiol i Glavaš pokazuju da podrška u sportu nije motivacijski klišej, nego stvarna, svakodnevna potreba. Ona ne traži publiku, ali stvara karaktere koji mogu izdržati svaki pritisak.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.