Joško Gvardiol i Filip Glavaš pokazali što danas znači podrška u sportu – i zašto bez nje nema pobjede
U vremenu u kojem se sport često promatra kroz brojke, rezultate i pobjede, adidas kampanja You Got This donosi priču koja podsjeća na ono što se u natjecanjima najlakše zaboravi – čovjeka. U njezinu središtu nalaze se Joško Gvardiol i Filip Glavaš, dva sportaša koji su, svaki na svoj način, otvorili pitanje emocionalne podrške u sportu. Riječ je o inicijativi koja ne mjeri uspjeh brojem medalja, nego snagom odnosa.
Podrška u sportu postaje ključna riječ ove kampanje – ona koja vraća smisao svakom treningu, svakoj sumnji i svakom trenutku kada je važnije imati nekog uz sebe nego bilo što osvojiti.
Kada podrška postane snaga koja ne staje na terenu
Za Gvardiola, podrška u sportu počinje tamo gdje nestaje pritisak – u prijateljstvima koja su ga oblikovala prije nego što je postao profesionalac. Njegovi prijatelji iz djetinjstva i danas su uz njega, ne kao navijači, nego kao dio identiteta koji ga podsjeća zašto je nogomet uopće zavolio. Oni su za njega “plus jedan”, o njima govori kao o onom nevidljivom dijelu sebe koji mu vraća mir prije utakmica i koji čini da svaki trening ponovno postane igra.
Filip Glavaš to vidi na sličan, ali osobno nijansiran način. U njegovoj priči podrška ima lice prijatelja i suigrača Mateja Mandića, osobe koja zna prepoznati trenutak napetosti i pretvoriti ga u smijeh. Njihova povezanost, skrivena iza kulisa utakmica, pokazuje kako se povjerenje u sportu ne gradi samo znojem i disciplinom, nego i razumijevanjem koje ne traži objašnjenje.
U središtu adidas kampanje You Got This nalazi se ideja Plus One efekta – koncepta koji slavi “drugu stranu sporta”. To su oni trenuci koji rijetko ulaze u kadrove: pogled koji smiruje prije izvođenja, rečenica izgovorena na klupi, tišina koja znači više od uputa. Upravo u tim detaljima rađa se sigurnost. Upravo tamo sport prestaje biti samo natjecanje i postaje prostor u kojem ljudi rastu jedni uz druge.
I Gvardiol i Glavaš pokazuju da podrška u sportu nije motivacijski klišej, nego stvarna, svakodnevna potreba. Ona ne traži publiku, ali stvara karaktere koji mogu izdržati svaki pritisak.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.