Pod vodstvom spisateljice i voditeljice Marijane Perinić, publika je kroz temu „U potrazi za ljubavlju“ imala priliku čuti zanimljive, iskrene i zabavne uvide o ljubavnim odnosima – kroz prizmu stvarnog života i reality showova. Gosti ove šeste emisije 12. sezone bili su poznata psihoterapeutkinja i ekspertica showa „Brak na prvu“ Iva Stasiow, voditeljica emisije „Ljubav je na selu“ Anita Martinović te jedan od najpoznatijih hrvatskih „gospodina Savršenih“ – Šime Elez.
Tri pogleda, tri iskustva i tri stava otvorila su brojna pitanja – od onih „zašto se zaljubimo baš u one koji nam možda ne odgovaraju“, do razlika između stvarne i televizijske ljubavi. Raspravljalo se o premostivim i nepremostivim razlikama među spolovima, o ulozi fizičke privlačnosti kao „ulaznice za početak odnosa“, ali i o tome kako bez emocionalne i mentalne povezanosti – nema trajne ljubavi.
Šime Elez pojasnio je što je za njega ideja o pravoj ljubavi: „Ona dolazi tek nakon zaljubljenosti. Kada si svjestan svih mana, a i dalje voliš odabranu osobu. Šime prije i poslije Rodosa je isti Šime, ali su se okolnosti drastično promijenile. Istaknuo je kako dobiva puno ponuda za posao i televizijskih angažmana što ga posebno veseli. Na pitanje zašto muškarci varaju, spremno je odgovorio: „Ne znam zašto muškarci varaju, jer ja nikada nisam prevario nijednu curu do sada.“ Kada je došla na red tema oko prilaženja djevojkama, Šime je podijelio: „Ne mogu se sjetiti nijednog mog glupog uleta, jer u 99 % slučajeva meni cure uletavaju. Možda zvuči egoistično, ali to je istina.“ Otkrio je i što mu je red flag: „Najjači red flag kod cure mi je kada mijenja prijateljicu svaka dva mjeseca, odmah vidiš da nešto s njom nije kako treba.“
Iva Stasiow, psihoterapeutkinja i ekspertica showa “Brak na prvu”, nasmijala je publiku svojom iskrenošću: „Prava ljubav je izbor i zahtijeva trud – pa i kad ti partner ide na živce, sve loše promatraš kroz ružičaste naočale.“ Dodala je i da „zaljubljenost traje najduže tri godine, a onda počinje prava priča – prijateljstvo, sigurnost i poštovanje.“ Zaključila je i u šaljivom tonu: „Jedva čekam da idem u starački dom – tamo je akcija, događanja …i akcija!“
Anita Martinović, voditeljica showa „Ljubav je na selu“, istaknula je važnost realnosti u poimanju ljubavi: „Svi mi imamo svoju ideju o ljubavi, ali prava stvar je – s kim možeš biti svaki dan, i kad ti je loš dan. To je prava ljubav.“ Duhovito je zaključila: „Najbizarniji prekid mi je bio kada sam se spetljala s frajerom preko ljeta kada obično nosim haljinice. A onda je došla jesen pa me je, čim me vidio u čizmama doc Martnes nogirao, uz poruku da ne može on nogometaš hodat s pankericom.“ I dodala onu bolno točnu: „Mi žene želimo puno jesti, a biti mršave!“
Publika, koja tradicionalno aktivno sudjeluje u emisiji, dodatno je obogatila večer brojnim iskrenim pitanjima i komentarima, stvarajući atmosferu zajedništva i dijaloga. Kao i uvijek, sav prihod od ulaznica doniran je Hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donna Hrvatska, čime „Ženska priča“ potvrđuje svoj humanitarni karakter.
Video cijele emisije bit će dostupan od nedjelje, 8. lipnja 2025. na službenom YouTube kanalu Marijane Perinić, a nova izdanja Ženske priče očekuju nas sve do srpnja, kada završava aktualna sezona.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.