Pod vodstvom spisateljice i voditeljice Marijane Perinić, publika je kroz temu „U potrazi za ljubavlju“ imala priliku čuti zanimljive, iskrene i zabavne uvide o ljubavnim odnosima – kroz prizmu stvarnog života i reality showova. Gosti ove šeste emisije 12. sezone bili su poznata psihoterapeutkinja i ekspertica showa „Brak na prvu“ Iva Stasiow, voditeljica emisije „Ljubav je na selu“ Anita Martinović te jedan od najpoznatijih hrvatskih „gospodina Savršenih“ – Šime Elez.
Tri pogleda, tri iskustva i tri stava otvorila su brojna pitanja – od onih „zašto se zaljubimo baš u one koji nam možda ne odgovaraju“, do razlika između stvarne i televizijske ljubavi. Raspravljalo se o premostivim i nepremostivim razlikama među spolovima, o ulozi fizičke privlačnosti kao „ulaznice za početak odnosa“, ali i o tome kako bez emocionalne i mentalne povezanosti – nema trajne ljubavi.
Šime Elez pojasnio je što je za njega ideja o pravoj ljubavi: „Ona dolazi tek nakon zaljubljenosti. Kada si svjestan svih mana, a i dalje voliš odabranu osobu. Šime prije i poslije Rodosa je isti Šime, ali su se okolnosti drastično promijenile. Istaknuo je kako dobiva puno ponuda za posao i televizijskih angažmana što ga posebno veseli. Na pitanje zašto muškarci varaju, spremno je odgovorio: „Ne znam zašto muškarci varaju, jer ja nikada nisam prevario nijednu curu do sada.“ Kada je došla na red tema oko prilaženja djevojkama, Šime je podijelio: „Ne mogu se sjetiti nijednog mog glupog uleta, jer u 99 % slučajeva meni cure uletavaju. Možda zvuči egoistično, ali to je istina.“ Otkrio je i što mu je red flag: „Najjači red flag kod cure mi je kada mijenja prijateljicu svaka dva mjeseca, odmah vidiš da nešto s njom nije kako treba.“
Iva Stasiow, psihoterapeutkinja i ekspertica showa “Brak na prvu”, nasmijala je publiku svojom iskrenošću: „Prava ljubav je izbor i zahtijeva trud – pa i kad ti partner ide na živce, sve loše promatraš kroz ružičaste naočale.“ Dodala je i da „zaljubljenost traje najduže tri godine, a onda počinje prava priča – prijateljstvo, sigurnost i poštovanje.“ Zaključila je i u šaljivom tonu: „Jedva čekam da idem u starački dom – tamo je akcija, događanja …i akcija!“
Anita Martinović, voditeljica showa „Ljubav je na selu“, istaknula je važnost realnosti u poimanju ljubavi: „Svi mi imamo svoju ideju o ljubavi, ali prava stvar je – s kim možeš biti svaki dan, i kad ti je loš dan. To je prava ljubav.“ Duhovito je zaključila: „Najbizarniji prekid mi je bio kada sam se spetljala s frajerom preko ljeta kada obično nosim haljinice. A onda je došla jesen pa me je, čim me vidio u čizmama doc Martnes nogirao, uz poruku da ne može on nogometaš hodat s pankericom.“ I dodala onu bolno točnu: „Mi žene želimo puno jesti, a biti mršave!“
Publika, koja tradicionalno aktivno sudjeluje u emisiji, dodatno je obogatila večer brojnim iskrenim pitanjima i komentarima, stvarajući atmosferu zajedništva i dijaloga. Kao i uvijek, sav prihod od ulaznica doniran je Hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donna Hrvatska, čime „Ženska priča“ potvrđuje svoj humanitarni karakter.
Video cijele emisije bit će dostupan od nedjelje, 8. lipnja 2025. na službenom YouTube kanalu Marijane Perinić, a nova izdanja Ženske priče očekuju nas sve do srpnja, kada završava aktualna sezona.
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.