Jole u intervjuu otkriva svakodnevicu iza pozornice i tajne skladnog braka
Glazba Joška Čagalja poznatijeg kao Jole uvijek je nosila energiju koja se osjeti od prvih taktova, ali ono što mnogi ne vide krije se u njegovim rutinama i odnosima koji mu daju snagu. U emisiji Special Happy Show na Happy FM-u razgovarao je o svemu što čini njegov život ispunjenim, od glazbe do kuhinje, od koncerata do obiteljskih trenutaka, a njegova iskrenost prožeta vedrinom djeluje jednako zarazno kao i hitovi koje pjeva. Upravo u tim iskrenim prizorima Jole otkriva kako balansira karijeru i obitelj te zašto je energija koju ulaže u svaki dan temelj njegovog uspjeha.
Kroz razgovor je jasno da Jole ne traži aplauze za svaku sitnicu, već da pažnju posvećuje detaljima koje većina ne primijeti. Njegova svakodnevica odražava jednostavnu, ali pažljivo njegovanu strukturu, od načina na koji pazi na svoje zdravlje i energiju do toga kako sudjeluje u kućnim obavezama. Iako nije često u kuhinji, uživa u pripremi roštilja ili pečenja, a činjenica da voli i kasnije pospremiti prostor pokazuje njegovu potrebu za ravnotežom i smirenjem misli. Za njega je energija izvor stabilnosti, pa ni tijekom nastupa alkohol ne dolazi u obzir jer, kako sam kaže, najbolje se osjeća kad je prisutan u svakom trenutku.
Između glazbe i obiteljskog sklada
Njegov odnos sa suprugom Anom tijekom dvadeset godina braka primjer je kako različitosti mogu postati snaga, a ne prepreka. Jole u intervjuu razotkriva trenutke koji su ga oblikovali, od rađanja djece do svakodnevnih razgovora i zajedničkih odluka koje grade obiteljski sklad. Djeca su mu svakodnevni podsjetnik na važnost poštovanja i kompromisa, a njegova je želja da i oni u budućnosti dožive isti sklad koji on i Ana njeguju. Dok on voli energiju koncerata i putovanja, Ana njeguje svoje interese i slobode, a ta kombinacija stvara prostor za uzajamno poštovanje i razumijevanje. Svaki njihov zajednički trenutak, bilo to uživanje u roštilju ili rođenje kćeri, upisan je u njihovu priču s pažnjom koja odražava pravu vrijednost života daleko od reflektora.
Jole pokazuje da popularnost i hitovi nisu ono što definira čovjeka, već njegova svakodnevna energija, odnos s bliskim ljudima i sposobnost da u običnim stvarima pronađe smisao. Njegove navike, rituali i odanost obitelji nisu samo priče koje se prenose medijima, nego su temelj njegove stabilnosti i inspiracija svima koji ga slušaju.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.