Premijerna projekcija filma „Joker: Ludilo u dvoje“ u CineStar Arena IMAX-u je pružila nezaboravno iskustvo svim prisutnima. Dugo očekivani film studija Warner Bros. prikazan je u distribuciji Blitz filma, a privukao je brojne poznate osobe, među kojima su bili: Branka Krstulović, Bojana Gregorić Vejzović i Enes Vejzović, Morana Zibar, Jan Kerekeš, Ivan Dečak, Minea, Iva Viljevac Toš, Dalibor Petko, Antonia Ćosić i mnogi drugi. Premijera je prošla uz veliku pažnju influencera, tiktokera, novinara i strastvenih filmofila, koji su prvi imali priliku zakoračiti u svijet magnetične privlačnosti Jokera i Harley Quinn. Atmosfera je bila ispunjena uzbuđenjem i oduševljenjem.
Oscarom nagrađeni Joaquin Phoenix na velika platna vratio se u ulozi Arthura Flecka, poznatijeg kao Jokera, dok se dobitnica Oscara Lady Gaga, transformirala u Harley Quinn u glamuroznom ludilu nastavka kultnog psihološkog trilera studija Warner Bros. iz 2019. godine. „Joker: Ludilo u dvoje” nas u napetoj i emotivnoj priči ponovno vodi u mračne hodnike bolnice Arkham State, gdje se Arthur Fleck suočava s novim izazovima i ulogama.
Scenarij su i ovaj put napisali Todd Phillips i Scott Silver, koji su radili i na originalnom filmu, koji je zaradio više od milijardu dolara na svjetskim kino blagajnama te sve do nedavno bio film s najvećom zaradom u kategoriji R.
U ovom filmu pojavljuju se i nova lica kao što su Brendan Gleeson (The Banshees of Inisherin), Catherine Keener (Get Out), Harry Lawtey (Industry), Jacob Lofland (Mud), Steve Coogan (Philomena) i Ken Leung (Star Wars: The Force Awakens). Uz povratak Zazie Beetz kao Sophie Dumond, fanovi će imati priliku ponovno vidjeti i Sharon Washington i Leigh Gill. Svi oni donose posebnu dinamiku i kompleksnost u priču o ljubavi i ludilu.
Ovaj naslov možete pogledati i u premium kino formatima kao što su ScreenX, 4DX, Gold Class i IMAX® kako biste uživali u maestralnoj glumi, izuzetnom zvuku i veličanstvenim scenama.
Pripremite se za putovanje kroz mračne kutke uma i strastvene odnose jer „Joker: Ludilo u dvoje“ garantira nezaboravno filmsko iskustvo!
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.