Blagdanska čarolija ove godine proširila se i na Trg Eugena Kvaternika, poznatiji kao Kvatrić, gdje je ovog vikenda svečano otvoren program Jinglingz. Ovaj novi adventski dragulj na zagrebačkoj mapi spoj je čarobne atmosfere i bogate ponude koja će zadovoljiti sve generacije, a svečano otvorenje obilježio je koncert omiljenog kantautora Harija Rončevića.
Jinglingz na Kvatriću okuplja čak osam tematskih kućica koje nude raznovrsne blagdanske okuse. Dvije kućice donose neodoljive slatke delicije, poput stroopwafla, fritula, mini krafni i palačinki, idealnih za sve ljubitelje božićnih slastica. Kućice Santa Baka i Sarma Mama primamit će posjetitelje mirisima domaće kuhinje, s tradicionalnim jelima poput sarme, bunceka, graha i čobanca, koja prizivaju blagdansku toplinu. Na kućicama Vaya con Cobaya i Wurstmeister pronaći ćete bogatu ponudu domaćih kobasica, kao i specijaliteta s njemačkim i španjolskim kobasicama. Za ljubitelje egzotičnih okusa, kućica Jellyfish in Space donosi jedinstvenu ponudu bao bunsa, tacosa i kozica, dok gurmani neće odoljeti kućici Lovely Bubbles, koja nudi pjenušce, šampanjce, domaće nareske, burgere i delikatesne sendviče. Ova raznovrsna ponuda, uz pristupačne cijene, omogućit će svakome da uživa u blagdanskim delicijama.
Glazbeni program Jinglingza osmišljen je kako bi svake večeri unio radost i stvorio nezaboravnu atmosferu. Nakon nastupa Harija Rončevića na otvorenju, koji je oduševio publiku, svaki četvrtak, petak i subotu rezervirani su za live nastupe vrhunskih izvođača. Dodatnu čar donose rezident DJ-i, DJ Nole i Calubo music, koji će svojim glazbenim setovima stvoriti odličnu atmosferu prepunu blagdanskog veselja. Tijekom Adventa održat će se ukupno 18 nastupa, a raspored izvođača bit će objavljivan svakog ponedjeljka.
Kako bi svi posjetitelji mogli uživati u blagdanskim radostima, organizatori su se pobrinuli da i najmlađi posjetitelji imaju zanimacije tijekom posjeta Jinglingzu. Mališani će tako imati priliku uživati u kreativnim radionicama koje potiču maštu i donose radost. Svake subote i nedjelje organizira se izrada blagdanskih ukrasa te čarobnih štapića, uz stručno vodstvo koje će djeci omogućiti da se izraze na zabavan i kreativan način.
Kvatrić je ove zime pretvoren u blagdansku oazu, ukrašen svjetlosnim dekoracijama i prožet mirisima kuhanog vina, fritula te svih ostalih delicija, stvarajući poseban doživljaj Adventa. Program Jinglingz traje do 7. siječnja 2025., a svojim šarmom i pristupačnošću obećava postati nova omiljena destinacija Zagrepčana i njihovih gostiju.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.