Jesti na cesti: Novi serijal jednog od naših najpoznatijih kuhara
Poznati istarski kuhar David Skoko u crvenom oldtimer kombiju u svakoj epizodi posjećuje drugog prijatelja i kolegu po zvanju, u prvoj epizodi gledamo Tomicu Đukića –glavnog kuhara hrvatske reprezentacije.
Hrvatska radiotelevizija (HRT) od ponedjeljka, 14. travnja na Prvom programu (HRT-HTV1) s početkom od 20.15 sati premijerno prikazuje novi dokumentarni serijal poznatog istarskog kuhara Davida Skoke „Jesti na cesti“. Nakon velikog uspjeha serijala „Motor, loza, kuhača, koji je na kraju prodan i slavnom kanalu 24Kitchen, David Skoko s istom produkcijskom ekipom vraća se na male ekrane s novim serijalom od 9 epizoda.
Poznato televizijsko lice i ugledni istarski kuhar David Skoko vodi nas na uzbudljivo gastronomsko putovanje sa svojim suputnikom, crvenim retro kombijem za kuhanje. Dinamika suvremenoga života je brza, što znači da nemamo uvijek mogućnost za duge obroke pa ćemo ponekad i jesti na cesti. Ulična hrana ili street food postala je dio vitalne kulinarske scene. No često je poistovjećujemo samo s američkom ili azijskom kuhinjom. Možemo li se i mi inspirirati uličnom hranom? David putuje Lijepom Našom i posjećuje svoje prijatelje, ujedno neke od naših najvažnijih i najkreativnijih chefova, pa zajednički snagama, uz puno zabave, otkivaju mogućnosti lokalnih namirnica i traže recepte za našu domaću uličnu hranu.
U prvoj epizodi David Skoko putuje u Osijek kod Tomice Đukića, najvažnijeg chefa slavonsko-baranjske kuhinje. U fokus javnosti dolazi svake dvije godine, u vrijeme nogometnih prvenstava, jer je glavni kuhar hrvatske nogometne reprezentacije. Tomica će udružiti snage s Davidom i pokušati spojiti osnovna načela ulične hrane s tradicionalnim slavonskim namirnicama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.