Jeste li znali da smo IN magazin u 16 godina pogledali 4242 puta?
Slavljeničko raspoloženje danas je obuzelo redakciju najdugovječnije i najgledanije lifestyle emisije u Hrvatskoj, IN magazina. Povod je itekako poseban – obilježavanje 16. rođendana emisije koja već godinama uljepšava popodneva gledateljima diljem zemlje.
Slavljeničko raspoloženje danas je obuzelo redakciju najdugovječnije i najgledanije lifestyle emisije u Hrvatskoj, IN magazina. Povod je itekako poseban – obilježavanje 16. rođendana emisije koja već godinama uljepšavapopodneva gledateljima diljem zemlje.
IN Magazin tijekom vremena je prikazao skoro 30 tisuća priloga
Glavna urednica emisije Ivana Mandić Marković osjeća ponos i zahvalnost te ovom prilikom otkriva tajnu njenog uspjeha: ‘‘Što je tajna zapravo je teško reći, ali ja mislim da je to nekakav dobar balans sadržaja onog kojeg publika želi i onoga što im mi želimo dati što smatramo da je dobro. Zato se uvijek vodimo time da je potrebno osluškivati želje i očekivanja gledatelja, ali nikako ne podilaziti nekim niskim strastima nego napraviti nekakav kompromis. Zahvalila bih cijeloj ekipi koja radi na IN magazinu, a većina je otpočetka stvarala emisiju.”
Producentica IN magazina Ivana Ambrinac ponosno otkriva nevjerojatan podatak: ”Do sada smo emitirali 4242 emisije, što je otprilike 29700 priloga. Ponosni smo na te velike brojke.”
Uz prepoznatljiv šarm i toplinu, voditeljica Mia Kovačić podijelila je svoj entuzijazam povodom rođendana redakcije: ‘‘IN magazin nije samo emisija, to je stil života. Naši gledatelji su dio naše obitelji, a svaki prilog, svaka priča i svaki osmijeh na ekranu dolaze iz srca. Ponosna sam što smo već 16 godina dio njihovih domova i što zajedno stvaramo uspomene.”
Uz prigodno ukrašeni studio voditeljice, novinari, urednice, snimatelji i produkcijski tim prisjećaju se danas najvažnijih trenutaka, od prvih emisija i nezaboravnih intervjua do toplih priča koje su donijele osmjeh na lice publici.
‘‘Uvijek nastojimo donositi inspirativne priče, pratiti trendove i biti tu za naše gledatelje u svakom trenutku,” izjavila je Mia i dodala: ”Ovaj rođendan je još jedna prilika da se zahvalimo svima koji su uz nas, od vjernih gledatelja do cijelog tima koji s toliko strasti radi na svakoj emisiji.“
Mia, će i danas voditi gledatelje kroz emisiju, a u ovoj ulozi izmjenjuje se već godinama s Renatom Končić Mineom koja je ovom prilikom rekla: ” Kad spomeneš brojku 16, to je zaista jedan impresivan i veliki broj. Zaista ne znam u životu niti jednu emisiju koja je toliko dugovječna i traje, ali sa istim žarom da su gledatelji od prvog dana do dan danas.’‘
Dok se slavlje u redakciji nastavlja, jedno je sigurno – njihova je misija i dalje ista, donositi najljepše priče, inspirirati gledatelje i ostati vjeran pratitelj svakodnevnog života. Jer, kako kažu u redakciji, najbolji trenuci tek dolaze.
IN magazin pratite svakog radnog dana od 17:30 na Novoj TV!
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.