Zagrebačka večer o kojoj svi pričaju: Glamur, smijeh i cipele zbog kojih su žene zaboravile na sve brige
Zagreb je sinoć ponovno disao u ritmu mode — u elegantnom prostoru trgovine Högl u Ilici 12 održano je tradicionalno jesensko modno druženje, koje je potvrdilo ono što prave ljubiteljice stila već znaju: cipele nisu samo modni dodatak, one su odraz osobnosti, raspoloženja i životne filozofije.
Pod voditeljskom palicom uvijek šarmantne Minee, večer je bila ispunjena smijehom, glazbom i, naravno, vrhunskom modom. „Kada je moda u pitanju, nije najvažnije što nosimo, nego kako se u tome osjećamo. Ako te cipele žuljaju, ne možeš ni svijet osvajati s osmijehom!“ rekla je Minea, uz iskreni osmijeh koji je dodatno zagrijao atmosferu.
Domaćica večeri, Sanja Faber, regionalna menadžerica brenda Högl, zahvalila je vjernim klijenticama i istaknula filozofiju brenda: ljepota bez funkcionalnosti i udobnosti nije opcija za suvremene žene. „S velikim veseljem pripremamo ova naša druženja i beskrajno nam je drago vidjeti žene koje s nama hodaju već godinama — od prvog poslovnog sastanka do zadnjeg tuluma“, poručila je Faber.
Högl — gdje se klasično susreće s modernim
Nova kolekcija Högl jesen/zima odaje počast autentičnoj ljepoti — onoj koja ne traži pažnju, ali je ne možete ne primijetiti. Kolekcija spaja minimalizam, luksuzne materijale i profinjenu estetiku, stvarajući obuću koja jednako dobro izgleda u uredskom danu i večernjem izlasku.
Paleta boja inspirirana je prirodom: maslinasta, boja kestena, devine dlake, plava i tamnocrvena — nijanse koje prizivaju toplinu jeseni i miris lišća pod nogama. Svaki par cipela priča priču o ženi koja zna što želi — stilu koji ne traži kompromis između udobnosti i elegancije.
Seventy Venezia — talijanska elegancija s dušom
Poseban dio večeri pripao je i talijanskom brendu Seventy Venezia, koji su predstavile Ana Matutinović i Tanja Cerinski Štimac. Njihov pristup modi spaja diskretnu eleganciju, vrhunsku izradu i talijanski šarm, stvarajući komade koji prkose sezonskim trendovima i ostaju vječni.
Seventy Venezia, poznat po savršenom kroju i osjećaju za mjeru, ističe se upravo u tome – u lakoći kojom elegancija postaje svakodnevna.
Modna večer uz glazbu, osmijehe i inspiraciju
Minea je, u svom stilu, večer začinila glazbenim iznenađenjem, otpjevavši jedan od svojih hitova uz koji su prisutni zaplesali. Reviju su upotpunili modeli modne agencije Talia, uz make-up Zdenke Mihelj i frizure iz Studija Marcela pod kreativnim vodstvom Jadranke Pezo.
Rezultat? Večer u kojoj je moda disala punim plućima, a svaki detalj — od cipele do osmijeha — bio je odraz autentične, tople i samouvjerene ženstvenosti.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.