S dolaskom jeseni, priroda se mijenja, a zajedno s njom i ponuda slastica u vitrinama poznate zagrebačke slastičarnice Orijent. Toplije dane zamijenili su hladniji, a ljetni okusi jagoda i malina sada su prepustili mjesto toplim notama čokolade, kave, meda i karamele. Kesten, kao neizostavna jesenska namirnica, ponovno dolazi u središte pozornosti. Slastičarnica Orijent, koja već godinama slovi kao lider u ponudi kesten kolača, ove jeseni iznenađuje ljubitelje slatkog s čak sedam različitih poslastica s kestenom, uključujući i nekoliko potpuno novih kreacija.
Poznati kesten pire, koji se tradicionalno poslužuje uz slatko tučeno vrhnje, samo je početak. Orijent je pripremio bogatu paletu slastica u kojoj svaki ljubitelj kestena može pronaći nešto za sebe. Kesten rolada, Maron, Medvedgradska, Martinova, Crna kraljica i Legend o jeseni već su omiljeni klasici, a ove godine predstavljena je i nova slastica koja plijeni pažnju – Mrs. Williams.
Ova monoporcija donosi sofisticiranu kombinaciju jesenskih okusa. Prhka košarica napunjena sočnim Williams kruškama, okupanim u domaćem čaju od bazge, prekrivena je raskošnom kupolom od nježnog kesten moussa. Ovaj desert pruža savršen balans između svježih voćnih nota kruške i blagih, elegantnih tonova kestena, uz suptilnu aromu bazge koja se osjeća u pozadini. Njegov aftertaste zaokružuje cijelu priču i čini ovu slasticu pravim melemom za nepce, čak i za one najzahtjevnije sladokusce.
Uz novitet s kruškama i kestenom, Orijent predstavlja i još jednu iznimno zanimljivu monoporciju koja spaja bogatstvo pistacija i svježinu malina. Ovaj desert sadrži prhku košaricu punjenu frangipaneom od badema, premazan domaćim džemom od malina te kupolu kremaste pistacije, obloženu u hrskavu glazuru od bijele čokolade. The Pistachio već sada privlači pažnju kao savršeni balans voćnih i orašastih okusa.
Svaka slastica u Orijentu pažljivo je osmišljena kako bi pružila cjelovito gurmansko iskustvo. Užitak počinje pri prvom zalogaju i nastavlja se kroz igru okusa koja balansira između svježine i slatkoće. Orijent je ove jeseni ponovno dokazao da tradicija i inovacija idu ruku pod ruku – svaki desert priča svoju priču, a ljubitelji slatkog su pozvani da budu dio ove čarolije.
Ako tražite nešto posebno kako biste uljepšali hladnije dane, slastičarnica Orijent je nezaobilazna destinacija. Neka vas jesen povede na putovanje kroz bogate okuse i mirise koje će zadovoljiti i najzahtjevnija nepca.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Njezin suprug, filmski redatelj Matthew Vaughn, ranije ove godine dobio je vitešku titulu u Ujedinjenom Kraljevstvu. Samim time, Schiffer je stekla status dame