Već mnogima naširoko poznato mjesto u središtu Zagreba, bistro Beštija, ima pregršt noviteta, koji će uz stalne, zasigurno dovesti i nove zaljubljenike u klasične, a opet kompleksne okuse. Jesenski meni, kojeg potpisuje glavni chef Mateo Davidović, svu svoju kreativnost pokazao je kroz pet predjela, šest glavnih jela i dva deserta u jesenskom meniju. Masarykova 11/1 , bez ikakve sumnje, mjesto je gdje će ove jeseni svi hedonisti i ljubitelji dobre hrane, pronaći svoj stol. Fokus novog menija bistroa, višegodišnjeg nositelja Michelinovog priznanja Bib Gourmanda, je na sezonskim namirnicama, a temelji se na dostupnosti lokalnih proizvoda i suvremenoj interpretaciji klasičnih okusa, ali sa svojim jedinstvenim twistom.
Predjela
Tatarski biftek jelo je zbog kojeg se mnogi vraćaju u Beštiju, a na jesenskom meniju, ostaje klasičan u srži, ali je obogaćen koštanom srži i suncokretovim sjemenkama i žumanjkom. Drugi novitet na predjelima je jadranska tuna , koja se služi s juzuom (hibridom limuna i mandarine), a japanski štih dobiva se s prahom od Nori algi. Vrlo izdašno, jesensko predjelo je i tost bukovačama, ricottom i pečenim lukom. U predjelima se našao još jedan tost, koji se služi s kozicama i chilli i češnjakom. Tu je i mousse pašteta od pilećih jetrica s džemom od šljiva i crnog vina, s tostiranom briocheom sa strane, jelo je koja će zadovoljiti kriterije i najzahtjevnijih gostiju. Među predjelima je i domaća focacca sa sezamom i ekstra djevičanskim maslinovim uljem Belić; jednog od onih jela koje se uvijek još dodatno naručuje. Zbog velikog interesa, na jesenskom meni ponovno su kozice s maslacem od chilija i češnjaka, servirane na tostu. Tu je i domaće rađena focaccia, koja se savršeno sljubljuje s Belić ekstra djevičanskim maslinovim uljem.
Glavna jela
Klasici su vječni, pa je tako Beštija zadržala svoj bavette stake, koji u jesenskom meniju dolazi s klasičnim francuskim pepper sauceom i shiitake gljivama. Svoje mjesto među novitetima našla je i pasta coperta. Coperta na talijanskom znači dekica, a upravo je ova domaće rađena tjestenina u tom obliku. Poslužuje se s pireom od pečene bundeve i telaggio sirom, a cijela priča zaokružena je listovima pržene kadulje. Svinjetina je također jedan od noviteta, a u izvedbi Beštije svinjski kare služi se s jusom i domaće rađenim maslacem od jabuke. Vegetarijansko jelo na jesenskom meniju je pečeni celer, koji se servira s kremom od celera i crnog češnjaka, zaslužnog za umami. U ovoj kombinaciji dolaze prvo tostirani kesteni, pa onda okupani u temeljcu s maslacem i biljem. Jelo je završenos gliranim kovrčavom kaduljom. Novost u Beštiji je i mokra riža, inače vrlo popularno jelo u dijelovima Južne Amerike i Azije. U izvedenici kuhinje u Masarykovoj 11/1 radi se s dagnjama kuhanima s đumbirom, daikonom, sokom od limuna, limunskom travom, češnjakom i lukom. Mjesto na novom meniju našla je i losos pastrva, koja na tanjure gostiju stiže s dahl lećom, domaćim labnehom, hrskavom šalotom i špinatom.
Prilozi
U Beštiju je jesenski meni donio četiri priloga. Prvi je kremasti pire krumpir, serviran s konfitiranim češnjakom. Tu je i sezonska jesenska salata koje se služe s vinegrettom od lješnjaka, posute Parmigianino odležanim 24 mjeseca. Jesenski meni donio je i pravi comfort food iz djetinjstva; špinat s bešamelom. Novost je i confit od cvjetače s pireom od pečene cvjetače, ukiseljenim grožđicama i curry uljem.
Slatko
Ljubitelji deserta došli su na svoje. Beštija u ponudi ima dva noviteta. Prvi je topla čokoladna torta ( bezglutenska), servirna s toplim zabaglioneom i pekan orasima. Drugi desert je izvedenica pite od jabuka. Točnije, između lisnatih kora nalazi se bogati nadjev od jabuke nadopunjen je s diplomat kremom i domaćim karamel umakom.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
U svijetu ljepote postoje brendovi, postoje institucije – i postoji Dr. Irena Eris. Ime koje nadilazi trendove, sezonske kolekcije i površne slogane, jer njegovi temelji nisu izgrađeni na prolaznim estetikama, već na znanosti. Svaka formula, svaki proizvod i svaki tretman nose u sebi predanost istraživanju, preciznost farmaceutskog pristupa i istinsku želju da koži pruže više od obične njege. Dolazak brenda Dr. Irena Eris u Hrvatsku, u partnerstvu s Martimexom, ne označava samo još jednu beauty suradnju – on označava trenutak kada luksuz postaje iskustvo koje se vidi, osjeća i doživljava na najdubljoj razini.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.
Princ William iznenadio je sve pojavivši se putem videochata u američkom showu ‘Ples sa zvijezdama’, gdje je bodrio Roberta Irwina i pokazao svoj smisao za humor.