Njezine pjesme i emocije prate nas već godinama, a njihov nakit uvijek sa sobom nosi emotivnu priču. Upravo te emocije su temelj nove zajedničke suradnje Jelene Rozge i vodećeg branda nakita Zaks. Ova divna suradnja stvorena je kao hommage brojnim emotivnim trenucima koje zauvijek nosimo u srcu. Svaki njezin koncert popraćen je smijehom i suzama, zato niti jedna druga titula nije ispravnija od one da je ambasadorica emocija.
Jelena Rozga otkrila što voli nositi
Kada su birali nakit za predstavljanje ove suradnje, Zaks i Jelena željeli su istaknuti njezinu osobnost, ali i stil. I dok je Jeleni najbitnije da ju „taj nakit veseli i da on zaokruži styling“, Zaks je želio pokazati sav sjaj svojih komada koji se nose u svim trenucima kada žena želi naglasiti ono što ona uistinu jest. Prema Jeleninim riječima „nježna i jaka, jer to je najveća ljepota bivanja ženom“.
Ta snaga vidi se u zlatnom nakitu koji Jelena nosi u ovoj kampanji. Nakit je raskošan i impozantan, ostavlja impresivan dojam. Inspiriran klasičnim elementom karika i voluminoznih oblika, ovaj nakit će oduševiti one koji vole birati ekskluzivne i glamurozne komade. Prilikom biranja nakita, posebna pozornost posvetila se biranju naušnica jer su one Jelenina najdraža vrsta nakita. Osim zlatnog nakita, u kampanji su se istaknuli i dijamanti i to u klasičnim oblicima poput solitaire naušnica s centralnim dijamantom te tenis dijamantnom ogrlicom.
Ova emotivna priča koju su Zaks i Jelena započeli, donosi nove trenutke. Od otkrivanja intimnijeg dijela života kada Jelena siđe s pozornice, do novih ideja o dubljoj vrijednosti koju nosi Zaks nakit. Oduševite se njihovom suradnjom i neka vam emocije inspiriraju svaki sljedeći trenutak.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Tamo gdje se povijest isprepliće s legendom, gdje svaki zalogaj nosi priču, a svaki pogled budi spokoj – smjestio se Cantilly Garden Restaurant, čarobna gastro oaza u srcu Samobora. Na padinama iznad staroga grada, u ulici koja nosi ime Stanka Vraza, hrvatskog romantičara čije su stihove oblikovali uzdasi prema Julijani Ljubici Cantilly, danas stoji mjesto koje savršeno utjelovljuje duh poezije i ljubavi.
Stellar Boutique Modules, najnoviji hotel brenda Maistra City Vibes, krajem prošlog tjedna je predstavljen javnosti. Jedinstveni konceptualni hotel iza kojeg stoji Maistra Hospitality Group, u suradnji s arhitektonskim Studijem UP i multimedijalnim umjetnikom Silvijem Vujičićem, krasi unikatan interijer, kojega uz bar, prate i mali skriveni vrt te ekskluzivni rooftop. Otvorenje urbane oaze u Vlaškoj ulici u centru grada obogatio je i nastup najpoznatijeg electro-pop banda Nipplepeople, koji su rasplesali sve okupljene.
Jazz, film i književnost na otoku Lopudu su tri umjetničke forme koje spajaju lokalnu zajednicu i svjetske zvijezde u jedinstvenoj festivalskoj platformi. U novoj epizodi Špice s Macanom, Thana Alexa, renomirana jazz glazbenica i umjetnička direktorica Ponta Lopud Jazz Festivala, te Tilda Grossel Bogdanović, producentica i kulturna poduzetnica koja stoji iza cijele Ponta Lopud platforme, otkrivaju kako se iza intimnih i ekskluzivnih programa kriju izazovi organizacije na otoku, što čini festivalsku magiju posebnijom i kako inovativni glazbeni projekti doprinose prepoznatljivosti Lopuda u svijetu.
Tatjana Dragović je danas više od bivše top‑model. Nakon blistave međunarodne karijere, usmjerila se na beauty industriju – osnovala je u Zagrebu LAB, prvi ekskluzivni beauty concept store u Hrvatskoj, u kojem se njome promiču globalni clean beauty brendovi poput Augustinus Bader, 111Skin i Ilia Beauty. Kao zaštitno lice svog koncepta, Tatjana svojim imidžem i stručnošću unosi stil i viziju u svijet njege kože – grad toliko inspirativan koliko i pretežito pariški ili londonski brendovi.