HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Priča o legendarnim Kiki bombonima započela je još 1927. godine kockicom voćne karamele uz koju su rasle brojne generacije. A od tada pa do danas svoj asortiman konstantno unaprjeđuju i nadopunjuju pa danas pod krovnim brendom Kiki postoji tri različite vrste bombona – voćne karamele (Ki-Ki), punjene voćne karamele (Ki-Ki Punioze) i gumeni bomboni (Ki-Ki Gumioze). Agencija Bruketa&Žinić&Grey prošle godine modernizirala je Kiki pakiranje i vizualno odvojila ove tri vrste slatkiša.

Iako ne možemo sa sigurnošću reći da je ovo najgledanija reklama u regiji (ikada) jer ne postoji službena statistika, zasigurno možemo zaključiti da je među najgledanijima.

„Ova kampanja rađena je po jednostavnom uvidu koji smo dobili od djece. Oni bi se samo igrali. I da im odrasli idu na živce jer stalno nešto od njih traže. Mi smo tada rekli Kikiju da neka šuti u komunikaciji i neka se samo igra. To je bio kreativni koncept. Video je bio samo dio te komunikacije. Ful mi je drago vidjeti da nešto što smo radili prije gotovo 15 godina traje još i danas. Dobar uvid nikada ne stari.“– rekao je Nikola Žinić, “Chief Creative Officer” i jedan od osnivača agencije Bruketa&Žinić&Grey.

druge vijesti

lexus

Damir Kedžo, Natalie Balmix, Edina Pršić Babić i Dubravka Švegar prvi su otkrili čari trenutno najtraženijeg automobila u Hrvatskoj

U Martićevoj ulici u Zagrebu predstavljen je novi LBX, kompaktni crossover poznatog japanskog proizvođača luksuznih automobila Lexus. Od privlačnih, suvremenih linija "Resolute Look" eksterijera automobila do dizajna, udobnosti i uređenja interijera, LBX prenosi kvalitetu "klasa iznad" - onu kakvu biste očekivali od većeg, skupljeg modela višeg segmenta.

Tech

14 svibnja 2024