Specialty coffee kultura posljednjih godina snažno raste u Hrvatskoj, a sada je dobila novog jakog igrača – JAVA, brend koji već više od deset godina oblikuje regionalnu scenu, službeno je predstavljen u Zagrebu. Utemeljena 2013. godine, JAVA od početka gradi prepoznatljiv identitet s fokus na izvrsnost u svakoj fazi procesa, svježinu zrna i potpunu transparentnost podrijetla.
Osnivač brenda Jovan Zdravković je, osim velike strast prema kavi, imao želju da lokalnoj zajednici približi najbolja zrna iz cijelog svijeta. Njegova potraga za vrhunskom kavom, dugogodišnje učenje o procesima uzgoja i prženja te izgradnja mreže pouzdanih farmera i dobavljača, postali su temelj na kojem je JAVA izrasla u regionalno prepoznatljivo ime specialty kave.
JAVA u Hrvatsku dolazi s jasnom vizijom: stvarati zajednicu ljubitelja kvalitetne kave i podići standarde HoReCa ponude svježim, pažljivo biranim i srednje prženim zrnima koja otkrivaju karakter svake plantaže. U ponudi su četiri artikla: blendovi JAVA 001 i JAVA 007, te single origin kave Ethiopia i Colombia. Nekoliko puta godišnje u ponudi se pojavljuju i limitirana izdanja iz sezonskih berbi, a trenutačno je to Guatemala.
Svaka od ovih kava nosi vlastiti potpis aromatičnih nota kao što su čokolada, kakao i karamela ili trešnja, crvena jabuka, cvjetni tonovi i nježne začinske topline. Za sada dostupne isključivo u zrnu, namijenjene su svima koji žele istinski svježe i originalno espresso iskustvo.
Predstavljanje brenda u Wine and Friends baru u Zagrebu upotpunjeno je intimnom slikarskom radionicom nadahnutom kavom, pod vodstvom umjetnice i pedagoginje Anite Genc. Sudionici su stvarali umjetnička djela oslikana kavom, istražujući kako se mirisi i okusi mogu pretočiti u boju, potez i ritam.
Kako specialty scena u Hrvatskoj nastavlja rasti, dolazak JAVA kave donosi novu energiju i još više prostora za istraživanje novih okusa. Veselimo se vidjeti i kušati najbolje iz svijeta kave u hrvatskim kafićima.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.