Jarun je jučer disao kao jedno: Tisuće Zagrepčana na trci nade Terry Fox Run – pogledajte atmosferu koja vraća vjeru u ljude
Zagreb je u nedjelju doživio svoje najljepše, najhumanije izdanje. Na zagrebačkom Jarunu, uz sunce, osmijehe i energiju zajedništva, održana je 26. humanitarna trka Terry Fox Run – događaj koji je okupio gotovo pet tisuća ljudi svih generacija. Od najmlađih na rolama i biciklima, do veterana koji su odlučno koračali svojih 6,8 kilometara – svi su imali isti cilj: podržati borbu protiv raka i pokazati da kad se srca ujedine, nastaju čuda.
Atmosfera na Jarunu bila je sve samo ne obična nedjeljna šetnja. Građani su s ponosom nosili prigodne majice, djeca su trčala držeći roditelje za ruku, a svaki aplauz i osmijeh bio je podsjetnik da ovo nije samo trka – ovo je Maraton nade.
Ove godine prikupljena sredstva donirat će se Institutu Ruđer Bošković, gdje stručnjaci neumorno rade na istraživanjima ranog otkrivanja i novih terapija za lobularni rak dojke. I dok znanost ide malim koracima, zajedništvo poput ovog daje ogromne skokove – i nadu.
Na događanju su sudjelovali i brojni uzvanici: ministrica zdravstva doc. dr. sc. Irena Hrstić, zastupnica u Skupštini Grada Zagreba mag. Marta Kiš, veleposlanica Kanade Jessica Blitt, predsjednik Hrvatske lige za borbu protiv raka prof. dr. sc. Damir Eljuga i ravnatelj Instituta Ruđer Bošković dr. sc. David Matthew Smith. Svi su jednoglasno istaknuli – Terry Fox Run je više od sporta, to je zajednička misija za zdravije i humanije društvo.
Ono što najviše dira jest sama Terryjeva priča. Mladi Kanađanin, sportaš i vizionar, prije više od 40 godina pokazao je da hrabrost jedne osobe može pokrenuti milijune. Njegov Maraton nade inspirirao je cijeli svijet, a danas, desetljećima kasnije, inspirira i nas ovdje u Zagrebu.
Dok je Jarun jučer bio ispunjen koracima, biciklima, rolama i smijehom – ono što će ostati zapisano u srcima sudionika nisu kilometri, već osjećaj zajedništva i nade. Jer kako je rekla veleposlanica Blitt: „Uvijek me dirne vidjeti kako Terry Fox Run spaja ljude dobre volje.“
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.