Jakša Jordes objavio spot za singl “Neverland” inspiriran filmom “Mad Max”
Jakša Jordes, cijenjeni hrvatski saksofonist i pjevač legendarnog benda Daleka Obala, objavljuje novi singl "Neverland" te nam daje uvid u nadolazeći samostalni album "Saxoholic".
Pjesma će zasigurno oduševiti slušatelje zaraznom electro house produkcijom s očaravajućim saksofonom, a sigurno će pronaći svoje mjesto na mnogim playlistama.
Spot za singl inspiriran je Jakšinim omiljenim filmom “Mad Max”, a u njemu se pojavljuje legendarni PursuitSpecial, također poznat kao Posljednji od V8 Interceptora, legendarni je crni GT Falcon automobil s prepoznatljivim kompresorom kojeg vozi naslovni lik Mad Max u istoimenome filmu. Vrhunski spot “Neverland” Jakša je pretpremijerno prikazao na nedavno održanoj promociji u zagrebačkom Katranu.
“Ljubav prema elektronskoj i pop glazbi sam povezao u nadolazeći album “Saxoholic“, a ako zatvorite oči osjetit će te da je taj moj saksofon u biti i zamjena za glas. Slobodno mogu reći da je “Neverland” elektronski pandan pjesmi “Lily Was Here” te se nadam da će vam se svidjeti ta moja nesvakidašnjost u moru istih pjesama s različitim tekstovima koje haraju eterom. Mislim da će svima dobro doći malo hrabrosti i različitosti kao što je i meni, a posebno se veselim spotu kojeg konačno možete vidjeti te koji je inspiriran filmom Mad Max. “ izjavio je Jakša.
Vrhunski spot “Neverland” Jakša je pretpremijerno prikazao na nedavno održanoj promocijiu zagrebačkom Katranu na kojem su se pojavila i dobro poznata lica s naslovnica: Jurica Pađen, Alen Kraljić Kralja, Damir Markovina, Tina Kresnik, Nenad Borgudan-Chagi, Boris Hrepić Hrepa i Antonia Vrgoč Hrepić-Rola sa svojim Sunnysidersima – Tomijem Novakom, Mihaelom Vlahom i Lukom Banićem; a pridružili su im se i Mario Huljev, Borna Čop, Leo Anđelković, Ella Jantoš, Saša Ismailovski, Dj Go Cut, Surka, Boris Banović, Krešimir Tadija Kapulica i mnogi drugi.
Spot je na promociji u Katranu završio uz ovacije publike nakon čega ih je Jakša potpuno raspametio svojim saksofonskim umijećem prateći DJ-a. Publika je s oduševljenjem plesala i vrhunski se zabavljala, a spot se na njihov zahtjev prikazivao tijekom cijele večeri.
“S ovim spotom sam zadovoljio svoju staru želju da ne budem kao Prljavci ‘Heroj Ulice’ već da budem drumski ratnik tj. Mad Max. Ujedno je i to najava moje nadolazeće turneje ‘He looks like Mel Gibson and plays like Lisa Simpson’.” rekao je Jordes.
Režiju spota potpisuje multitalentirani Jakša Jordes, direktor fotografije je Igor Bogdanović koji se također pobrinuo za montažu i kolor korekciju uz Shortest Path Production, dok je producentsku ulogu preuzeo Dinko Čvorić – Doringo uz asistenciju produkcije Vlastu Škrbinu.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
U bajkovitom ambijentu hotela Materra, smještenog usred slavonskih polja i ravnica, održan je iznimno ekskluzivan događaj pod nazivom Porsche Luxury Experience. Ovo jedinstveno iskustvo okupilo je odabrani broj uzvanika, koji su imali priliku uživati u kombinaciji vrhunske tehnologije i prirode istočne Hrvatske.
Na ovogodišnjem Greencajt festivalu, jedan od najzvučnijih gostiju dolazi iz srca Kopenhagena – Nick Curtin, chef i suvlasnik restorana Alouette, nositelja Michelinove zvjezdice i prestižne Michelinove zelene zvjezdice za održivost. Curtin je ime koje se sve češće spominje kada se govori o budućnosti fine dininga – onoj koja ne odustaje od vrhunske gastronomije, ali je duboko ukorijenjena u etici, transparentnosti i poštovanju prema prirodi.
Razgovor o životu, glazbi i riječima koje ostavljaju trag više nije rezerviran samo za kulturne priloge. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom, kantautor Zlatan Stipišić Gibonni i novinar Ivo Šćepanović pričali su o tome kako pjesma može nadahnuti zbirku priča, pokrenuti razmišljanja i otvoriti pitanja identiteta i autentičnosti. Naizgled jednostavna tema, pretvara se u iskrenu, duboku i duhovitu priču o tome što nam je u životu važno, koliko slušamo jedni druge i što znači ostati vjeran sebi u svijetu prepunom buke.
Greencajt Film Festival održat će se 21. i 22. svibnja na Zagrebačkom velesajmu, u vanjskom prostoru Paviljona 13. u sklopu Greencajt festivala. Zahvaljujući partnerstvu s Raiffeisen Hrvatska, publiku očekuju dva dana ispunjena nagrađivanim dokumentarnim i autorskim filmovima – njih čak 80! Od očaravajućih prirodnih krajolika, drevnih plemena i njihovih kultura do priča o inovatorima koji pomiču granice – svaki film donosi novu perspektivu i nadahnuće, a ulaz je besplatan.
U srijedu je u Zagrebu otvoren prvi hrvatski Centar za zdravlje metabolizma, a tim povodom održan je i okrugli stol posvećen inzulinskoj rezistenciji - poremećaju koji pogađa gotovo 40 posto populacije te je povezan s razvojem više od 26 različitih bolesti, uključujući određene vrste karcinoma i povećan rizik od preuranjene smrti, osobito kod žena.