Jakša Jordes objavio spot za singl “Neverland” inspiriran filmom “Mad Max”
Jakša Jordes, cijenjeni hrvatski saksofonist i pjevač legendarnog benda Daleka Obala, objavljuje novi singl "Neverland" te nam daje uvid u nadolazeći samostalni album "Saxoholic".
Pjesma će zasigurno oduševiti slušatelje zaraznom electro house produkcijom s očaravajućim saksofonom, a sigurno će pronaći svoje mjesto na mnogim playlistama.
Spot za singl inspiriran je Jakšinim omiljenim filmom “Mad Max”, a u njemu se pojavljuje legendarni PursuitSpecial, također poznat kao Posljednji od V8 Interceptora, legendarni je crni GT Falcon automobil s prepoznatljivim kompresorom kojeg vozi naslovni lik Mad Max u istoimenome filmu. Vrhunski spot “Neverland” Jakša je pretpremijerno prikazao na nedavno održanoj promociji u zagrebačkom Katranu.
“Ljubav prema elektronskoj i pop glazbi sam povezao u nadolazeći album “Saxoholic“, a ako zatvorite oči osjetit će te da je taj moj saksofon u biti i zamjena za glas. Slobodno mogu reći da je “Neverland” elektronski pandan pjesmi “Lily Was Here” te se nadam da će vam se svidjeti ta moja nesvakidašnjost u moru istih pjesama s različitim tekstovima koje haraju eterom. Mislim da će svima dobro doći malo hrabrosti i različitosti kao što je i meni, a posebno se veselim spotu kojeg konačno možete vidjeti te koji je inspiriran filmom Mad Max. “ izjavio je Jakša.
Vrhunski spot “Neverland” Jakša je pretpremijerno prikazao na nedavno održanoj promocijiu zagrebačkom Katranu na kojem su se pojavila i dobro poznata lica s naslovnica: Jurica Pađen, Alen Kraljić Kralja, Damir Markovina, Tina Kresnik, Nenad Borgudan-Chagi, Boris Hrepić Hrepa i Antonia Vrgoč Hrepić-Rola sa svojim Sunnysidersima – Tomijem Novakom, Mihaelom Vlahom i Lukom Banićem; a pridružili su im se i Mario Huljev, Borna Čop, Leo Anđelković, Ella Jantoš, Saša Ismailovski, Dj Go Cut, Surka, Boris Banović, Krešimir Tadija Kapulica i mnogi drugi.
Spot je na promociji u Katranu završio uz ovacije publike nakon čega ih je Jakša potpuno raspametio svojim saksofonskim umijećem prateći DJ-a. Publika je s oduševljenjem plesala i vrhunski se zabavljala, a spot se na njihov zahtjev prikazivao tijekom cijele večeri.
“S ovim spotom sam zadovoljio svoju staru želju da ne budem kao Prljavci ‘Heroj Ulice’ već da budem drumski ratnik tj. Mad Max. Ujedno je i to najava moje nadolazeće turneje ‘He looks like Mel Gibson and plays like Lisa Simpson’.” rekao je Jordes.
Režiju spota potpisuje multitalentirani Jakša Jordes, direktor fotografije je Igor Bogdanović koji se također pobrinuo za montažu i kolor korekciju uz Shortest Path Production, dok je producentsku ulogu preuzeo Dinko Čvorić – Doringo uz asistenciju produkcije Vlastu Škrbinu.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.