
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Generacija Z potpuno redefinira modne norme i obožava estetiku streetwear odjeće, a odsada će za najbolje noći moći odjenuti Jägermeister outfite.
Jedina konstanta kod modnih trendova je njihova promjenjivost. Svaka nova generacija u modu donosi svoj ukus, a svijetom trenutno vlada modni ukus Generacije Z. Vodeći među Gen Z odjevnim trendovima je streetwear. Fascinacija streetwearom na svjetskom nivou potaknula je razvoj novih brendova i niz zanimljivih suradnji poput Louis Vuittona i Supremea ili Off-Whitea i Nikea. Slijedeći taj trend, Jägermeister je u suradnji s modnim brendom Lokomotiva na hrvatsko tržište izbacio novu cool kolekciju streetwear odjeće.
Pripadnici Generacije Z rođeni su između 1996. i 2010., a svojom nekonvencionalnošću i jedinstvenim stilom unose svježinu u svijet mode. Ova generacija je prva koja je odrasla s tehnologijom kao sastavnim dijelom svakodnevice, što se odražava na njihov životni stil, kao i na modne izbore. Obožavaju estetiku streetwear odjeće čije kombinacije obično uključuju hoodice, oversized majice, traper jakne i tenisice.
Gen Z se ističe svojom težnjom za udobnošću pa danas čak i vrhunski brendovi prilagođavaju svoje kolekcije streetwearu i ulaze u zanimljive kolaboracije. Tako je Jägermeister u suradnji s modnim brendom Lokomotiva napravio oversized i cropped majice i hudice, odjevne predmete koje Gen Z obožava.
Kako bi svojoj publici predstavio novi merch, Jägermeister je kao modele za kampanju angažirao ekipu mladih i talentiranih umjetnika i influencera, a svatko od njih je odradio styling mercha u svom prepoznatljivom stilu. To su DJ duo Vanillaz, Lada Kušec Deči, Polina Meixner, Riva Pauletić, Anthony Vilanca, Karla Zelić i Baks, a fotografije je snimio Denis Butorac. Ovi su streetwear komadi osmišljeni tako da budu svestrani i prilagodljivi i da se mogu stilizirati kako god se osoba osjeća.
“Našoj je generaciji udobnost uvijek ispred svih trendova, a naše je najvažnije pravilo: Ako nije udobno, nećemo to nositi. Mi obožavamo streetwear jer nam daje mogućnost da izrazimo svoj kreativni osobni stil, a ove su hudice i majice genijalne jer su jako udobne, a usto imaju i puno stava”, rekla je tiktokerica Lada Kušec Deči.
“Streetwear je oblik izražavanja povezan s izlascima, estetikom i stvaranjem uspomena, a umjetnost, moda i glazba su glavni oblici naše komunikacije sa Gen Z. U doba kada se čini da su kreativa i autonomija uma na izdisaju, želimo pomoći u stvaranju platforme kreativnog izražavanja. Ovom kolaboracijom s brendom Lokomotiva, ciljamo Gen Z kroz jedan od omiljenih kanala, streetwear. Ovo nije običan generički merch. Plod je to rada odabranog tima, koji publici prenose naši Meisteri stvarajući jedinstvenu i trajnu vrijednost na raznim područjima života. Iznimno cijenimo brend Lokomotiva, kao i naše Meistere koji se ne boje doprijeti do konzumenata koji su izvan njihove standardne skupine i eksperimentirati s novim kanalima”, rekla je Nadine Kramarić, senior brand managerica Jägermeistera.
Pratite Jägermeister instagram jer uskoro slijede nagradne igre u kojima ćete moći osvojiti najbolji outfit za najbolje noći.

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025

Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
15 prosinca 2025

Domaća glazbena diva pokazala je kako se blagdanski glamur može nositi s lakoćom, stilom i bez pretjerivanja.
15 prosinca 2025

Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.
15 prosinca 2025