HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Jedina konstanta kod modnih trendova je njihova promjenjivost. Svaka nova generacija u modu donosi svoj ukus, a svijetom trenutno vlada modni ukus Generacije Z. Vodeći među Gen Z odjevnim trendovima je streetwear. Fascinacija streetwearom na svjetskom nivou potaknula je razvoj novih brendova i niz zanimljivih suradnji poput Louis Vuittona i Supremea ili Off-Whitea i Nikea. Slijedeći taj trend, Jägermeister je u suradnji s modnim brendom Lokomotiva na hrvatsko tržište izbacio novu cool kolekciju streetwear odjeće.

Streetwear je nova visoka moda

Pripadnici Generacije Z rođeni su između 1996. i 2010., a svojom nekonvencionalnošću i jedinstvenim stilom unose svježinu u svijet mode. Ova generacija je prva koja je odrasla s tehnologijom kao sastavnim dijelom svakodnevice, što se odražava na njihov životni stil, kao i na modne izbore. Obožavaju estetiku streetwear odjeće čije kombinacije obično uključuju hoodice, oversized majice, traper jakne i tenisice.

Gen Z se ističe svojom težnjom za udobnošću pa danas čak i vrhunski brendovi prilagođavaju svoje kolekcije streetwearu i ulaze u zanimljive kolaboracije. Tako je Jägermeister u suradnji s modnim brendom Lokomotiva napravio oversized i cropped majice i hudice, odjevne predmete koje Gen Z obožava.

Influenceri kao streetwear stilisti i modeli

Kako bi svojoj publici predstavio novi merch, Jägermeister je kao modele za kampanju angažirao ekipu mladih i talentiranih umjetnika i influencera, a svatko od njih je odradio styling mercha u svom prepoznatljivom stilu. To su DJ duo Vanillaz, Lada Kušec Deči, Polina Meixner, Riva Pauletić, Anthony Vilanca, Karla Zelić i Baks, a fotografije je snimio Denis Butorac. Ovi su streetwear komadi osmišljeni tako da budu svestrani i prilagodljivi i da se mogu stilizirati kako god se osoba osjeća.

“Našoj je generaciji udobnost uvijek ispred svih trendova, a naše je najvažnije pravilo: Ako nije udobno, nećemo to nositi. Mi obožavamo streetwear jer nam daje mogućnost da izrazimo svoj kreativni osobni stil, a ove su hudice i majice genijalne jer su jako udobne, a usto imaju i puno stava”, rekla je tiktokerica Lada Kušec Deči.

“Streetwear je oblik izražavanja povezan s izlascima, estetikom i stvaranjem uspomena, a umjetnost, moda i glazba su glavni oblici naše komunikacije sa Gen Z. U doba kada se čini da su kreativa i autonomija uma na izdisaju, želimo pomoći u stvaranju platforme kreativnog izražavanja. Ovom kolaboracijom s brendom Lokomotiva, ciljamo Gen Z kroz jedan od omiljenih kanala, streetwear. Ovo nije običan generički merch. Plod je to rada odabranog tima, koji publici prenose naši Meisteri stvarajući jedinstvenu i trajnu vrijednost na raznim područjima života. Iznimno cijenimo brend Lokomotiva, kao i naše Meistere koji se ne boje doprijeti do konzumenata koji su izvan njihove standardne skupine i eksperimentirati s novim kanalima”, rekla je Nadine Kramarić, senior brand managerica Jägermeistera.

Nabavi svoj Jägermeister merch

Pratite Jägermeister instagram jer uskoro slijede nagradne igre u kojima ćete moći osvojiti najbolji outfit za najbolje noći.

druge vijesti

petra kurtela

Ljeto, haljina i ona: Svevremenski chic Petre Kurtele

U ljetnom periodu kada temperature neumoljivo rastu, pronaći ravnotežu između elegancije i udobnosti postaje pravi izazov. No, domaća glumačka zvijezda, koja je zasjala na sceni zahvaljujući popularnoj seriji Zabranjena ljubav, još jednom dokazuje da besprijekoran stil ne mora trpjeti zbog vremenskih (ne)prilika. Na najnovijoj fotografiji, utjelovljenje je ženstvenosti i sofisticiranosti u jednom modnom komadu – haljini domaćeg dizajna koju potpisuje Katarina Baban za svoj brend Lility by Katarina Baban.

Celebrity Inspo

11 lipnja 2025