Najvažnija hotelska kompanija na Crikveničkoj rivijeri i jedna od većih u hrvatskom turizmu, Jadran Hoteli & Kampovi, povodom svoje 60. obljetnice poslovanja, predstavila je 10. travnja 2024. svoju ponudu slovenskim i hrvatskim medijima, fokusirajući se na Boutique Hotel Esplanade, koji s razlogom nosi titulu oaze Crikveničke rivijere.
Crikvenička rivijera, jedno od najstarijih odmarališta na Mediteranu, ime je dobila po šarmantnom gradiću Crikvenici. Smješteni uz obalu, ali ipak blizu centra, hoteli i kampovi Jadran d.d. grupacije predstavljaju povijesno bogatstvo među najstarijima na Jadranu, sada pretvoreni u hotele s bogatom ponudom.
Ukorijenjenom u povijest, zadržavajući izvornu vanjsku arhitekturu, a istovremeno preoblikujući unutrašnjost u skladu s modernim trendovima, današnji hoteli predstavljaju izazov svim suvremenim gostima željnima doživljaja s bogatom tradicijom, pričama, okusima i mirisima.
Boutique Hotel Esplanade, s poviješću koja seže od 1930. godine, prošao je kroz obnovu investicijama Jadrana u posljednjim godinama. Time je hotel ponovno zasjao u svom nekadašnjem sjaju, uz dodatak suvremenog dizajna. Gostima nudi sve što očekuju; od personaliziranih usluga, interneta, parkirališta, udobnih soba, wellness i spa tretmana, s posebnim naglaskom na izvanredna gastro iskustva. Gastronomska ponuda hotela, obogaćena tradicionalnim i lokalnim okusima, obuhvaća širok spektar internacionalnih kulinarskih delicija s tendencijom fine- dinning restoranske ponude. Posebno treba istaknuti specijalnu rakijarnicu “Hall of Fame” u hotelu Esplanade, koja nudi impresivan izbor od 101 craft rakije iz cijele Hrvatske.
Velika prednost portfelja Jadranovih hotela i kampova je njihova blizina prometnicama i dostupnost svim vrstama prijevoza, te blizina većim gradovima poput Rijeke i Zagreba, ali i sama blizina mora s prekrasnim šetnicama za opuštanje i uživanje u pogledu.
Osim uživanja u Jadranovim Hotelima i Kampovima, gostima Crikvenice pruža se mnoštvo raznolikih aktivnosti, od kulturnih do sportskih, te različite manifestacije tijekom cijele godine. Posjetitelji mogu istražiti Muzej grada Crikvenice, uživati u kvalitetnim vinima u vinarijama poput Grand Estate Village Winery ili Vinarije Pavlomir u poznatoj vinskoj regiji Vinodolskoj dolini.
IZJAVA predsjednice uprave Jadran Hotela i Kampova Irine Tomić:
„Bez obzira na sve velike i divne projekte koje sam do sada odradila, doživljavam ovo kao svoj glavni životni i poslovni izazov, i ustvari sam jako ponosna zbog toga, ali i oprezna jer su očekivanja i potrebe zaista velike. Crikvenička rivijera itekako ima snagu omiljene turističke destinacije po svim aspektima i sigurna sam da je možemo ponovo izdignuti na mjesto koje joj pripada.
Nasa vrata ka Europi, auto destinacija na dohvat ruke, prepoznata kao oaza wellbeinga, s divnim prirodnim okruženjem, zdravstvenim obilježjima, logistikom za sportski turizam, odmorišni turizam, obiteljski i onaj poslovni turizam, sve je to sažeto u ovoj pomalo zaboravljenoj destinaciji.
Velika mi je želja posvetiti se rebrandingu i repozicioniranju kompanije Jadran, samim time i grada, te konceptualizirati naše hotele uz sinergiju s glavnim prodajnim značajkama same lokacije, a kako bi konačno postali tržišno pozicionirani i prepoznati kroz svoje produkte, uslugu, cjelokupnu ponudu.
Jadran je spreman za cjelovitu transformaciju i jako me veseli nesebična podrška samih vlasnika, ali i lokalne samouprave i uprave, turističke zajednice, lokalne zajednice, i svih naših partnera.“
Opći podaci- kratko o tvrtki Jadran Hotels&Camps
Izvanredna lokacija:Hoteli i kampovi Jadran d.d. grupacije smješteni su duž obale Crikveničke rivijere koja se nalazi na manje od dva sata auto vožnje od Zagreba i Ljubljane, nudeći gostima izravan pristup prekrasnim plažama i izuzetnim zalascima sunca. Ta blizina prirodi i šarmu obale izdvaja destinaciju kao mjesto vrijedno posjete.
Visoka razina usluge: Naglasak je stavljen na udobnost i vrhunsku uslugu u svim aspektima boravka. Profesionalno osoblje i visoki standardi jamče gostima nezaboravan doživljaj, potičući ih da podijele svoje pozitivno iskustvo s drugima.
Raznolika ponuda: Jadran Hoteli i Kampovi nude širok spektar sadržaja za zabavu, rekreaciju i opuštanje, uključujući bazene, wellness centre, restorane, barove i razne aktivnosti na otvorenom. Ova raznolikost privlači različite profile gostiju, pridonoseći reputaciji destinacije kao mjesta koje zadovoljava različite interese i potrebe.
Povezanost s lokalnom kulturom: Posebne aktivnosti omogućuju gostima da istraže bogatu kulturnu i povijesnu baštinu područja. Ova integracija s lokalnim identitetom, i pružateljima usluga, dodatno promovira destinaciju kao autentično iskustvo s dubokim korijenima.
Mogućnost za poslovne događaje: Jadran Hoteli i Kampovi nude moderno opremljene konferencijske dvorane za organizaciju poslovnih susreta i konferencija. Ova mogućnost, te lokacija Crikvenice od samo 1.5 sat od Zagreba, privlači poduzetnike i korporacije, jačajući percepciju destinacije kao pogodnog mjesta za poslovne i profesionalne aktivnosti.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.