Najvažnija hotelska kompanija na Crikveničkoj rivijeri i jedna od većih u hrvatskom turizmu, Jadran Hoteli & Kampovi, povodom svoje 60. obljetnice poslovanja, predstavila je 10. travnja 2024. svoju ponudu slovenskim i hrvatskim medijima, fokusirajući se na Boutique Hotel Esplanade, koji s razlogom nosi titulu oaze Crikveničke rivijere.
Crikvenička rivijera, jedno od najstarijih odmarališta na Mediteranu, ime je dobila po šarmantnom gradiću Crikvenici. Smješteni uz obalu, ali ipak blizu centra, hoteli i kampovi Jadran d.d. grupacije predstavljaju povijesno bogatstvo među najstarijima na Jadranu, sada pretvoreni u hotele s bogatom ponudom.
Ukorijenjenom u povijest, zadržavajući izvornu vanjsku arhitekturu, a istovremeno preoblikujući unutrašnjost u skladu s modernim trendovima, današnji hoteli predstavljaju izazov svim suvremenim gostima željnima doživljaja s bogatom tradicijom, pričama, okusima i mirisima.
Boutique Hotel Esplanade, s poviješću koja seže od 1930. godine, prošao je kroz obnovu investicijama Jadrana u posljednjim godinama. Time je hotel ponovno zasjao u svom nekadašnjem sjaju, uz dodatak suvremenog dizajna. Gostima nudi sve što očekuju; od personaliziranih usluga, interneta, parkirališta, udobnih soba, wellness i spa tretmana, s posebnim naglaskom na izvanredna gastro iskustva. Gastronomska ponuda hotela, obogaćena tradicionalnim i lokalnim okusima, obuhvaća širok spektar internacionalnih kulinarskih delicija s tendencijom fine- dinning restoranske ponude. Posebno treba istaknuti specijalnu rakijarnicu “Hall of Fame” u hotelu Esplanade, koja nudi impresivan izbor od 101 craft rakije iz cijele Hrvatske.
Velika prednost portfelja Jadranovih hotela i kampova je njihova blizina prometnicama i dostupnost svim vrstama prijevoza, te blizina većim gradovima poput Rijeke i Zagreba, ali i sama blizina mora s prekrasnim šetnicama za opuštanje i uživanje u pogledu.
Osim uživanja u Jadranovim Hotelima i Kampovima, gostima Crikvenice pruža se mnoštvo raznolikih aktivnosti, od kulturnih do sportskih, te različite manifestacije tijekom cijele godine. Posjetitelji mogu istražiti Muzej grada Crikvenice, uživati u kvalitetnim vinima u vinarijama poput Grand Estate Village Winery ili Vinarije Pavlomir u poznatoj vinskoj regiji Vinodolskoj dolini.
IZJAVA predsjednice uprave Jadran Hotela i Kampova Irine Tomić:
„Bez obzira na sve velike i divne projekte koje sam do sada odradila, doživljavam ovo kao svoj glavni životni i poslovni izazov, i ustvari sam jako ponosna zbog toga, ali i oprezna jer su očekivanja i potrebe zaista velike. Crikvenička rivijera itekako ima snagu omiljene turističke destinacije po svim aspektima i sigurna sam da je možemo ponovo izdignuti na mjesto koje joj pripada.
Nasa vrata ka Europi, auto destinacija na dohvat ruke, prepoznata kao oaza wellbeinga, s divnim prirodnim okruženjem, zdravstvenim obilježjima, logistikom za sportski turizam, odmorišni turizam, obiteljski i onaj poslovni turizam, sve je to sažeto u ovoj pomalo zaboravljenoj destinaciji.
Velika mi je želja posvetiti se rebrandingu i repozicioniranju kompanije Jadran, samim time i grada, te konceptualizirati naše hotele uz sinergiju s glavnim prodajnim značajkama same lokacije, a kako bi konačno postali tržišno pozicionirani i prepoznati kroz svoje produkte, uslugu, cjelokupnu ponudu.
Jadran je spreman za cjelovitu transformaciju i jako me veseli nesebična podrška samih vlasnika, ali i lokalne samouprave i uprave, turističke zajednice, lokalne zajednice, i svih naših partnera.“
Opći podaci- kratko o tvrtki Jadran Hotels&Camps
Izvanredna lokacija:Hoteli i kampovi Jadran d.d. grupacije smješteni su duž obale Crikveničke rivijere koja se nalazi na manje od dva sata auto vožnje od Zagreba i Ljubljane, nudeći gostima izravan pristup prekrasnim plažama i izuzetnim zalascima sunca. Ta blizina prirodi i šarmu obale izdvaja destinaciju kao mjesto vrijedno posjete.
Visoka razina usluge: Naglasak je stavljen na udobnost i vrhunsku uslugu u svim aspektima boravka. Profesionalno osoblje i visoki standardi jamče gostima nezaboravan doživljaj, potičući ih da podijele svoje pozitivno iskustvo s drugima.
Raznolika ponuda: Jadran Hoteli i Kampovi nude širok spektar sadržaja za zabavu, rekreaciju i opuštanje, uključujući bazene, wellness centre, restorane, barove i razne aktivnosti na otvorenom. Ova raznolikost privlači različite profile gostiju, pridonoseći reputaciji destinacije kao mjesta koje zadovoljava različite interese i potrebe.
Povezanost s lokalnom kulturom: Posebne aktivnosti omogućuju gostima da istraže bogatu kulturnu i povijesnu baštinu područja. Ova integracija s lokalnim identitetom, i pružateljima usluga, dodatno promovira destinaciju kao autentično iskustvo s dubokim korijenima.
Mogućnost za poslovne događaje: Jadran Hoteli i Kampovi nude moderno opremljene konferencijske dvorane za organizaciju poslovnih susreta i konferencija. Ova mogućnost, te lokacija Crikvenice od samo 1.5 sat od Zagreba, privlači poduzetnike i korporacije, jačajući percepciju destinacije kao pogodnog mjesta za poslovne i profesionalne aktivnosti.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.