Iza kulisa transformacije koja definira budućnost zdravstva u Hrvatskoj
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina poslovanja, jubilej koji simbolizira uspješan put od osobne vizije osnivača do pozicije jednog od najprepoznatljivijih medtech lidera u Hrvatskoj. Tvrtku je utemeljio ugledni kirurg dr. Dujo Kovačević, koji je uz svoj liječnički poziv prepoznao važnost dostupnosti vrhunske medicinske opreme te razvio distribucijski sustav koji je predstavljao pravi pionirski pothvat u domaćoj zdravstvenoj industriji 90-ih godina. Danas, tri desetljeća kasnije, Medikor funkcionira poput specijalizirane veledrogerije za više od 1.000 ljekarni i sinonim je za inovativne medtech uređaje koji podižu kvalitetu života.
Povjerenje kao poslovni temelj
Iako se tržišni trendovi i tehnologija neprestano mijenjaju, Medikor je kroz tri desetljeća nastojao zadržati kvalitetu i brigu o ljudima. Uspjeh tvrtke počiva na ravnoteži između njegovanja dugoročnih odnosa s partnerima i zaposlenicima te izuzetne agilnosti u prihvaćanju novih tehnologija. Upravo ta sposobnost brzog prilagođavanja potrebama modernog kupca, uz istovremeno čuvanje tradicionalnih vrijednosti povjerenja i pouzdanosti, omogućuje Medikoru da ostane uspješan tržišni lider.
Generacijska tranzicija kao pokretač modernizacije
Ključni trenutak u evoluciji tvrtke bila je uspješna generacijska tranzicija. Prijenos vodstva s prve na drugu generaciju donio je svježinu i moderni pristup, uz očuvanje stabilnosti i vrijednosti na kojima je tvrtka izgrađena. Pod vodstvom Ive Kovačević Pihler, koja je u tvrtki u više od šesnaest godina prošla kroz sve razine poslovanja, Medikor je doživio značajnu transformaciju. Nova generacija donijela je svježu perspektivu i ubrzala transformaciju prema digitalnim kanalima, otvarajući put inovacijama. Stvoren je jedinstven model poslovanja koji spaja toplinu obiteljskog pristupa s profesionalnim standardima velikih korporacija. Kroz kontinuirana ulaganja u digitalizaciju, razvoj vlastitih brendova i jačanje maloprodajnog i online kanala, Medikor danas predstavlja moderan, učinkovit i tržišno agilan sustav.
Dvoznamenkasti rast
Rezultati ove transformacije su konkretni. Kompanija posljednjih pet godina ostvaruje dvoznamenkaste stope rasta, unatoč globalnim izazovima. Posebnu težinu ovom uspjehu daje činjenica da Medikor već 30 godina uspješno posluje bez vanjskih investitora, gradeći stabilnost isključivo na vlastitoj viziji. Taj rast rezultat je jasne strateške vizije koja kombinira tradiciju, inovacije i profesionalni pristup u upravljanju. Uz jačanje pozicije u core medtech segmentu, Medikor se strateški širi i u segment beauty uređaja, prepoznajući potrebu korisnika za profesionalnim tretmanima kod kuće. Istovremeno, u segmentu dodataka prehrani tvrtka se širi birajući isključivo proizvode koji pokrivaju specifične niše, čime dodatno potvrđuje svoju stručnost.
OMRON – partnerstvo koje traje
Neizostavan dio priče je partnerstvo s japanskim gigantom OMRON Healthcare. Medikor je više od 20 godina ekskluzivni distributer OMRON proizvoda za hrvatsko tržište. Zahvaljujući naprednom digitalnom okruženju koje kupcima pruža integrirano iskustvo te snažnoj distribucijskoj mreži, OMRON je postao sinonim za mjerenje tlaka u Hrvatskoj. Po prodaji per capita Medikor se ubraja među najuspješnije OMRON distributere na europskom tržištu, što dokazuje da tvrtka funkcionira prema najvišim svjetskim standardima.
Izlazak na EU tržište
Strateški fokus tvrtke u nadolazećem razdoblju usmjeren je na daljnji rast i internacionalizaciju poslovanja. Medikor već uspješno izvozi u Bosnu i Hercegovinu
te Crnu Goru, a 2026. planira izlazak na tržište Europske unije, što će dodatno potaknuti rast kompanije i otvoriti nove razvojne mogućnosti.
„Trideset godina iza nas ispunjeno je radom, učenjem i građenjem povjerenja. Ponosna sam što je Medikor od tradicionalne obiteljske tvrtke izrastao u modernog tržišnog lidera, a da pritom nije izgubio vrijednosti na kojima je nastao. Kao netko tko se u ovoj tvrtki profesionalno izgradio, uvjerena sam da je naša najveća snaga upravo u toj sinergiji naslijeđa i inovacija. Svaki novi korak, uključujući i planirani izlazak na EU tržište 2026. godine, vidimo kao priliku ne samo za daljnji rast, već i kao potvrdu da hrvatska stručnost ravnopravno stoji uz bok najboljim europskim standardima“, istaknula je Iva Kovačević Pihler, direktorica Medikora.
S jasnom strategijom širenja i timom stručnjaka koji dijele istu viziju, Medikor nastavlja svoju misiju: biti prvi izbor za partnere i korisnike koji traže izvrsnost u brizi za zdravlje.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.