HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Neki od najljepših putovanja započinju sasvim tiho – bez pompe, bez jasnog plana, bez očekivanja da će ih itko pamtiti. Baš tako je i 2014. godine u jednom malom uredu u Splitu započela priča koja će promijeniti način na koji tisuće ljudi diljem svijeta kupuju autobusne, trajektne i željezničke karte. Priča o GetByBusu, njegovoj sestrinskoj platformi GetByFerry, i naposljetku – o Traveling.com, novom imenu koje iz Hrvatske šalje globalnu poruku: putovanje počinje jednostavno.

Kad je Ante Dagelić sa svojim timom pokrenuo GetByBus, u domaćem prometnom sektoru digitalizacija je bila tek misaona imenica. Karte su se kupovale na šalterima, informacije tražile po oglasnim pločama, a stres je bio neizbježan saputnik. No umjesto da čekaju da se sustav promijeni – odlučili su ga oni mijenjati.

“Krenuli smo bez velikih ambicija, s ciljem da olakšamo rezervaciju autobusnih karata. Nismo zamišljali da će jednog dana to prerasti u međunarodnu platformu” kaže Dagelić.

Kroz godine, ideji su se priključili i brodovi – platforma GetByFerry omogućila je jednostavno putovanje prema otocima, čineći Jadran pristupačnijim svima, neovisno o godištu ili digitalnim vještinama.

Transformacijom u Traveling.com, GetByBus i GetByFerry ne gube ono što su korisnici zavoljeli – naprotiv, dobivaju novu širinu. Sve ono poznato ostaje: hrvatski jezik, podrška iz Splita, suradnja s domaćim prijevoznicima. No uz to dolaze suvremeni dizajn, bolje korisničko iskustvo i globalna dostupnost.

Posebno je dirljiva priča jednog korisnika koji je u 70-ima osobno došao u splitski ured jer mu sin nije bio doma da mu pomogne s online kupnjom trajektne karte. “Kad vidiš da netko tvoj proizvod koristi sa smiješkom, bez straha – znaš da si na pravom putu,” prisjeća se Dagelić.

PROČITAJTE: Polja lavande u Istri – Najljepša Instagramska kulisa ostavlja bez daha

Danas, Traveling.com nije samo hrvatska priča – to je globalna platforma koja objedinjuje ponudu prijevoza diljem Europe, Azije i Latinske Amerike. Dio je velike međunarodne grupacije Travelier, no sjedište, tim i vizija i dalje su čvrsto ukorijenjeni u Splitu.

“Naš uspjeh nije naš sam – on pripada i brodarima, i vozačima autobusa, i putnicima. Mi smo samo most između njih,” kaže Dagelić. U toj povezanosti, u toj mreži suradnje, leži prava vrijednost onoga što Traveling.com danas predstavlja.

Ime Traveling.com odabrano je promišljeno – ono komunicira upravo ono što platforma radi: povezuje ljude s njihovim putovanjima. Bez kompliciranja, bez nepotrebnih koraka, na jeziku koji svi razumiju.

PROČITAJTE: Najljepše plaže na Visu, Mljetu, Korčuli i Lastovu

U vremenu kad ljudi sve više cijene autentična iskustva, fleksibilnost i slobodu kretanja, Traveling.com nudi upravo to – alat koji olakšava odlazak iz točke A do točke B, ali i potiče sanjarenje o svemu onome što se može dogoditi između.

Jer, kako to obično biva s velikim idejama – ni ova nije započela s ciljem da bude “velika”. Započela je s namjerom da bude korisna. A kad se koristi spoje s vizijom, rezultat je nešto što nas vodi dalje – ne samo cestama i morima, nego i u načinu na koji živimo, planiramo i sanjamo svoja putovanja.

Iz Splita do svijeta. I natrag. Jer dobro putovanje, baš kao i dobar život, uvijek ima korijene – ali nikad nema granice.

druge vijesti