HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Neki od najljepših putovanja započinju sasvim tiho – bez pompe, bez jasnog plana, bez očekivanja da će ih itko pamtiti. Baš tako je i 2014. godine u jednom malom uredu u Splitu započela priča koja će promijeniti način na koji tisuće ljudi diljem svijeta kupuju autobusne, trajektne i željezničke karte. Priča o GetByBusu, njegovoj sestrinskoj platformi GetByFerry, i naposljetku – o Traveling.com, novom imenu koje iz Hrvatske šalje globalnu poruku: putovanje počinje jednostavno.

Kad je Ante Dagelić sa svojim timom pokrenuo GetByBus, u domaćem prometnom sektoru digitalizacija je bila tek misaona imenica. Karte su se kupovale na šalterima, informacije tražile po oglasnim pločama, a stres je bio neizbježan saputnik. No umjesto da čekaju da se sustav promijeni – odlučili su ga oni mijenjati.

“Krenuli smo bez velikih ambicija, s ciljem da olakšamo rezervaciju autobusnih karata. Nismo zamišljali da će jednog dana to prerasti u međunarodnu platformu” kaže Dagelić.

Kroz godine, ideji su se priključili i brodovi – platforma GetByFerry omogućila je jednostavno putovanje prema otocima, čineći Jadran pristupačnijim svima, neovisno o godištu ili digitalnim vještinama.

Transformacijom u Traveling.com, GetByBus i GetByFerry ne gube ono što su korisnici zavoljeli – naprotiv, dobivaju novu širinu. Sve ono poznato ostaje: hrvatski jezik, podrška iz Splita, suradnja s domaćim prijevoznicima. No uz to dolaze suvremeni dizajn, bolje korisničko iskustvo i globalna dostupnost.

Posebno je dirljiva priča jednog korisnika koji je u 70-ima osobno došao u splitski ured jer mu sin nije bio doma da mu pomogne s online kupnjom trajektne karte. “Kad vidiš da netko tvoj proizvod koristi sa smiješkom, bez straha – znaš da si na pravom putu,” prisjeća se Dagelić.

PROČITAJTE: Polja lavande u Istri – Najljepša Instagramska kulisa ostavlja bez daha

Danas, Traveling.com nije samo hrvatska priča – to je globalna platforma koja objedinjuje ponudu prijevoza diljem Europe, Azije i Latinske Amerike. Dio je velike međunarodne grupacije Travelier, no sjedište, tim i vizija i dalje su čvrsto ukorijenjeni u Splitu.

“Naš uspjeh nije naš sam – on pripada i brodarima, i vozačima autobusa, i putnicima. Mi smo samo most između njih,” kaže Dagelić. U toj povezanosti, u toj mreži suradnje, leži prava vrijednost onoga što Traveling.com danas predstavlja.

Ime Traveling.com odabrano je promišljeno – ono komunicira upravo ono što platforma radi: povezuje ljude s njihovim putovanjima. Bez kompliciranja, bez nepotrebnih koraka, na jeziku koji svi razumiju.

PROČITAJTE: Najljepše plaže na Visu, Mljetu, Korčuli i Lastovu

U vremenu kad ljudi sve više cijene autentična iskustva, fleksibilnost i slobodu kretanja, Traveling.com nudi upravo to – alat koji olakšava odlazak iz točke A do točke B, ali i potiče sanjarenje o svemu onome što se može dogoditi između.

Jer, kako to obično biva s velikim idejama – ni ova nije započela s ciljem da bude “velika”. Započela je s namjerom da bude korisna. A kad se koristi spoje s vizijom, rezultat je nešto što nas vodi dalje – ne samo cestama i morima, nego i u načinu na koji živimo, planiramo i sanjamo svoja putovanja.

Iz Splita do svijeta. I natrag. Jer dobro putovanje, baš kao i dobar život, uvijek ima korijene – ali nikad nema granice.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025