Ivanu Mišerić slušatelj u Varaždinu iznenadio pjesmom, a Kerekeš otkrio: ‘Ne bih se mogao zamisliti da živim negdje drugdje’
Nakon Bjelovara, Pule i Osijeka, ekipa bravo! jutra, Ivana Mišerić, Filip Han i Bruno Bucić, nastavila je svoj veseli road show po Hrvatskoj. U petak od 6 do 9 sati javljali su se uživo iz srca Varaždina, s Trga kralja Tomislava.
Iako je vanjska temperatura bila svega pet stupnjeva, raspoloženje je bilo toplo i veselo. Brojni građani došli su ih pozdraviti, a dobrodošlicu im je uživo poželio i gradonačelnik Varaždina, Neven Bosilj.
U eter se uključio glumac Jan Kerekeš, koji je podijelio uspomene na odrastanje u rodnom gradu: “Bili smo ekipa koja je stalno bila na ulici, vozili bicikle, igrali skrivača… Varaždin je miran grad za lijepo djetinjstvo prepuno igre. Poseban je po svojoj povijesti i baroku, ali i po miru koji nosi, osobito važnom za mlade obitelji.”
A koje su mu prve misli na Varaždin?
“Prve ljubavi, prvo useljenje sa suprugom, odnosno kasnije s kćeri. Ne bih se mogao zamisliti da živim negdje drugdje. To mi je jako veliki patriot. Posebno se veselim novom kulturnom centru koji gradimo. Bit će puno događanja tijekom cijele godine, od kulturnog sadržaja do entertainmenta. To nam je možda malo nedostajalo, da nam se noćni život ne svodi samo na kafić. Ali čim je i bravo! radio u gradu, znači da se događa nešto dobro.”
Ivana, Filip i Bruno uživali su u čuvenim varaždinskim klipićima, a jedan je slušatelj iznenadio Ivanu i poklonio joj pjesmu koju je napisao. Emisija je završila u emotivnom tonu uz pjesmu “Suza za zagorske brege” i poruku: “Hvala Varaždin, bili ste sjajni! Naš road show se nastavlja. Zovite nas u svoj grad!”
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.