Hrvatska poduzetnica Ivana Škrlec na svjetskoj pozornici RSVP-a
Nedavno je održano još jedno izdanje kongresa luksuznih događaja RSVP i to u Istanbulu, gdje je i domaća poduzetnica Ivana Škrlec predstavila svoj rad na ovoj cjenjenoj pozornici. U Istanbulu, gradu koji spaja kontinente, Ivana je pronašla i novu inspiraciju za projekte na kojima radi, te usvojila nove trendove i prakse u industriji evenata koji su predstavljeni na kongresu.
RSVP je rastuća, ekskluzivna zajednica profesionalca iz industrije vjenčanja i zabave. Istanbul je pružio savršenu kulisu za događaj usredotočen na temu “Povjerenje” – temelj svake trajne veze, u ovom slučaju poslovne.
Na kongresu se govorilo o etičkim dilemama do poticanja inkluzivnosti. Između ostalih predavača, ovaj se put istaknuo svojim predavanjem Eddie Zaratsian, koji je podijelio svoju kreativnu etiku, zagovarajući raznolikost u dizajnu kako bi potaknuo inovacije. S više od 30.000 prestižnih događaja u svom portfelju, sa sjedištem u Los Angelesu, njegov je dizajn tražen diljem svijeta i sinonim je za luksuzni stil. Beskompromisan Eddie organizira evente za brojne poznate osobe uključujući Kim Kardashian, Bradleyja Coopera, Lady Gagu i Stinga, kao i za brendove što su Hermes, Louboutin i Christian Dior. Eddie Zaratsian poznat je po sposobnosti transformacije bilo kojeg prostora u živo umjetničko djelo.
Sudjelovanje Ivane Škrlec na ovom prestižnom događaju nije bilo samo prilika za promociju i predstavljanje tvrtke Altera, već i za dublje povezivanje sa svjetski priznatim kolegama iz struke, poput Meltem Tepeler,Tonia Breissa, Johnnya Roxburgha, Nadie Duran i Eddiea Zaratsiana, s kojima je razmijenila ideje i iskustava.
Tematske zabave i dalje su najznačajniji trend event industrije. To su potvrdili i eventi u sklopu kongresa poput „Evil Eye“, živopisne proslave jednog od najpoznatijih simbola zaštite i sreće u Turskoj. Večer je bila mješavina tradicije i svečanosti, dok se posebno istaknuo event Grand Bizarre koji je imao zanimljive, potpuno različite scenografije u svakoj prostoriji vile na Bosporu, a zahvaljujući glumcima koji su se stopili s uzvanicima i zapravo kroz faktor iznenađenja zabavljali prisutne, stvorila se mistična atmosfera, između iluzije i stvarnosti. Cijeli kongres imao je zadatak da pokaže kako event industrija ne poznaje granice.
Rental tvrtka Altera djeluje u 12 zemalja svijeta, a nakon ovog kongresa počeli su pregovori o novim suradnjama. Ivanina prisutnost na ovom događaju dodala je još jednu dimenziju stručnosti iz njezinog područja djelovanja, u već bogatu paletu sudionika.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.